• Hoi,
    Ik had iets waar ik me een beetje aan ergerde, (het is niet heel belangrijk maar toch,) want sommige profielen hebben echt lappen tekst. Dan moet je dus heel lang scrollen voor je een berichtje in het gastenboek kunt zetten.
    Als er nu een knopje was met 'tekst verbergen' zie je de tekst op het profiel niet en kun je lekker snel naar beneden.
    Ik heb er nou niet heel erg veel last van en het is niet echt een probleem. Dat weet ik, en waarschijnlijk zijn er ook mensen die vinden dat mijn profiel te lang is xD
    Dat weet ik ook.
    Maar vind iemand dit een goed idee of is dit onnodig?

    Is daar de spoilerknop niet juist handig voor? Maar dat doet iemand zelf op zijn/haar profiel.

    Ik ben het er mee oneens. Het is iemands profiel en die mag ermee doen en laten wat ie wil. In principe snap ik wel dat je vindt dat sommige profielen gewoon dusdanig lang zijn dat het niet leuk meer is om er doorheen te scrollen. Maar ik persoonlijk vind het een beetje onnodig om een ''tekst verbergen'' knop ervoor aan te maken. Naar mijn idee zijn er namelijk helemaal niet zó veel profielen die zo lang zijn. Of ik kijk gewoon op de verkeerde profielen. :p


    Edit: Quizlet heeft overigens helemaal beneden op iedere pagina wél een pijl om terug naar bovenaan de pagina te gaan. Als er zo'n pijl komt die dan bóvenaan de pagina komt om in één keer naar beneden te scrollen, ben ik het er wel mee eens. Maar om echt een heel profiel te verbergen vind ik gewoon zo jammer. Want dat laat een beetje zien met wat voor een persoon je te maken hebt en ikzelf bijvoorbeeld ben best trots op mijn profiel en zou het jammer vinden als men dat allemaal weg gaat klikken omdat het bijvoorbeeld te lang is. x)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 12:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Is daar de spoilerknop niet juist handig voor? Maar dat doet iemand zelf op zijn/haar profiel.

    Ik ben het er mee oneens. Het is iemands profiel en die mag ermee doen en laten wat ie wil. In principe snap ik wel dat je vindt dat sommige profielen gewoon dusdanig lang zijn dat het niet leuk meer is om er doorheen te scrollen. Maar ik persoonlijk vind het een beetje onnodig om een ''tekst verbergen'' knop ervoor aan te maken. Naar mijn idee zijn er namelijk helemaal niet zó veel profielen die zo lang zijn. Of ik kijk gewoon op de verkeerde profielen. :p

    ja, zo'n naar beneden scrollen pijl is denk ik beter..

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 12:02 ]

    Summer_ schreef:
    (...)
    ja, zo'n naar beneden scrollen pijl is denk ik beter..

    Kan je daarvoor niet gewoon het scrollbalkje aan de rechterkant van de internetpagina gebruiken? Naar beneden slepen en klaar (:

    Digame schreef:
    (...)
    Kan je daarvoor niet gewoon het scrollbalkje aan de rechterkant van de internetpagina gebruiken? Naar beneden slepen en klaar (:


    Op mobiel is dat anders wel heel lastig. Op laptop zijn lange pagina's dan ook geen probleem, vind ik...op mobiel zouden zulke knopjes wel handig zijn, denk ik :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anduin schreef:
    (...)

    Op mobiel is dat anders wel heel lastig. Op laptop zijn lange pagina's dan ook geen probleem, vind ik...op mobiel zouden zulke knopjes wel handig zijn, denk ik :)

    Dat bedoel ik ook ;)

    Summer_ schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik ook ;)

    Ik kon niet uit de beginpost opmaken dat het alleen om mobiel ging, sorry.

    Digame schreef:
    (...)
    Ik kon niet uit de beginpost opmaken dat het alleen om mobiel ging, sorry.

    Nee, dat is niet erg. Dat lag aan mij, aangezien ik het niet in de beginpunt had gezet.

    Ik vind het niet zo nodig, eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Palinoia schreef:
    Is daar de spoilerknop niet juist handig voor? Maar dat doet iemand zelf op zijn/haar profiel.

    Ik ben het er mee oneens. Het is iemands profiel en die mag ermee doen en laten wat ie wil. In principe snap ik wel dat je vindt dat sommige profielen gewoon dusdanig lang zijn dat het niet leuk meer is om er doorheen te scrollen. Maar ik persoonlijk vind het een beetje onnodig om een ''tekst verbergen'' knop ervoor aan te maken. Naar mijn idee zijn er namelijk helemaal niet zó veel profielen die zo lang zijn. Of ik kijk gewoon op de verkeerde profielen. :p


    Edit: Quizlet heeft overigens helemaal beneden op iedere pagina wél een pijl om terug naar bovenaan de pagina te gaan. Als er zo'n pijl komt die dan bóvenaan de pagina komt om in één keer naar beneden te scrollen, ben ik het er wel mee eens. Maar om echt een heel profiel te verbergen vind ik gewoon zo jammer. Want dat laat een beetje zien met wat voor een persoon je te maken hebt en ikzelf bijvoorbeeld ben best trots op mijn profiel en zou het jammer vinden als men dat allemaal weg gaat klikken omdat het bijvoorbeeld te lang is. x)


    16 - 09 - '17