• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:33 ]

    Ik ben hier geen expert in maar als te irritant word keer als je langs gaat bij huisarts om erover praten ?
    Je hebt ook google misschien dat je daar tips vind ?

    Hopelijk heb je geholpen :)

    MagicInOurHeart schreef:
    Ik ben hier geen expert in maar als te irritant word keer als je langs gaat bij huisarts om erover praten ?
    Je hebt ook google misschien dat je daar tips vind ?

    Hopelijk heb je geholpen :)


    Google leid mij naar websites over Schrizofrenie en dat heb ik niet. Dus veel heb ik er niet aan.

    Dat deed ik vroeger ook heel veel als kind. Het was een soort uitlaatklep en gewoon een opmerkelijk trekje waar ik vanzelf uit ben gegroeid. Ik doe het nu soms nog, maar niet hardop. Het is echt geen schizofrenie hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je hebt waarschijnlijk gewoon een hele rijke fantasie. Misschien een idee om het eens allemaal op papier te zetten en er wat verhaaltjes omheen te schrijven?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb dit ook. Als ik ergens mee bezig ben, ga ik er geheel in op.


    26 - 02 - '16

    Nee hoor, daar wordt je alleen maar slimmer van :Y). Ik kon het juiste artikel niet vinden, want ik zit nu op mn mobiel, maar klik maar op deze link. Misschien is het ook eens beter om eens rond te zoeken op 't internet?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 17:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    Nee hoor, daar wordt je alleen maar slimmer van :Y). Ik kon het juiste artikel niet vinden, want ik zit nu op mn mobiel, maar klik maar op deze link. Misschien is het ook eens beter om eens rond te zoeken op 't internet?


    Nononono, nóóit je symptomen opzoeken op internet. Als wat ze zeggen op Google waar was, ben ik al 7 keer dood gegaan aan de ergste ziektes en ben ik volslagen mentaal gestoord :')
    Maar ik herken het wel, ik doe het vaak in mijn hoofd. Op zich is het niet heel erg, zoals Saturnine al zegt, vaak groei je er wel overheen. Mocht je je erg zorgen maken, kan je eventueel een consult bij de huisarts aanvragen (:

    Trees schreef:
    (...)

    Nononono, nóóit je symptomen opzoeken op internet. Als wat ze zeggen op Google waar was, ben ik al 7 keer dood gegaan aan de ergste ziektes en ben ik volslagen mentaal gestoord :')
    Maar ik herken het wel, ik doe het vaak in mijn hoofd. Op zich is het niet heel erg, zoals Saturnine al zegt, vaak groei je er wel overheen. Mocht je je erg zorgen maken, kan je eventueel een consult bij de huisarts aanvragen (:

    ... Dat mag ze toch zelf wel beslissen? En het is ook niet dat alles op het internet waar is, maar ze kan er zeker wel informatie over opzoeken of research doen. Als er vaak dezelfde dingen op het internet staan met dezelfde context, vind ik het hard om te geloven dat er niks van waar is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen, ik heb het over volledige gesprekken met mezelf alsof ik meerdere personen ben. Niet hoe jullie het beschrijven.

    Ik weet ook niet hoe ik dit moet uitleggen

    Ik denk dat ik het wel herken. Als er bepaalde dingen gebeuren kan het wel eens voorkomen dat ik een volledig hardop gesprek met mezelf heb, waarbij ik mezelf ook gerust tegen spreek en ruzie met mezelf kan maken, al Is het meestal gewoon in mijn gedachte. Maar verschillende malen is mij verteld dat dit niks ernstig Is, dat ik waarschijnlijk gewoon mijn gedachte op een rij probeer te krijgen omdat ze sneller gaan dan ik echt bij kan houden en omdat mijn eigen gedachtes vaak in conflict zijn met wat de mensen om mij heen mij vertellen. Iets binnen in mij trekt twee verschillende meningen over dingen, wat een conflict veroorzaakt 'binnen in mijn gedachte'. Anyways, hoe het ook komt, het is over het algemeen volkomen normaal. Behalve in extreme gevallen met meerdere bijwerkingen en andere symptomen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zahara schreef:
    (...)
    ... Dat mag ze toch zelf wel beslissen? En het is ook niet dat alles op het internet waar is, maar ze kan er zeker wel informatie over opzoeken of research doen. Als er vaak dezelfde dingen op het internet staan met dezelfde context, vind ik het hard om te geloven dat er niks van waar is.


    Aber natürlich, maar dan nog is het niet verstandig. Tegenwoordig vinden tieners het oké om zichzelf te diagnosticeren met allerlei geestesziekten die ze niet hebben.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Saturnine schreef:
    (...)

    Aber natürlich, maar dan nog is het niet verstandig. Tegenwoordig vinden tieners het oké om zichzelf te diagnosticeren met allerlei geestesziekten die ze niet hebben.


    This. En wees eerlijk, op Google staan altijd de ergste resultaten eerst. Google eens een gebroken bot, en je krijgt verwrongen lichaamsdelen, ik bedoel maar. Ik waarschuw haar door te laten zien dat als je Googled, je jezelf al snel gek maakt.

    Als je het zelf storend vind omdat je het bijvoorbeeld ook in het openbaar doet kun je altijd terug naar de huisarts en zeggen dat je psych er niet zoveel mee doet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Trees schreef:
    (...)

    This. En wees eerlijk, op Google staan altijd de ergste resultaten eerst. Google eens een gebroken bot, en je krijgt verwrongen lichaamsdelen, ik bedoel maar. Ik waarschuw haar door te laten zien dat als je Googled, je jezelf al snel gek maakt.


    *Hem

    Al ben je abnormaal, wat kan jou dat nu schelen?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 18:30 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Maar alright, niemand van ons hier is een gecertificeerde psycholoog die jou kan helpen met je probleem. Ik denk echt dat je het hier nog eens met je psychiater over moet hebben. Maar het is geen schizofrenie, maak je geen zorgen. Een gespleten persoonlijkheid is ook onwaarschijnlijk. But again, I'm no doctor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)