• 'Mystic Falls' is een een mysterieuze stad waar af en toe mensen verdwijnen. Dit komt door speciale wezens, wezens die we tot nu toe mytisch dachten... Vampiers ! Maar het zijn niet de enige wezens die bestaan, heksen, weerwolven en dubbelgangers zijn er ook. Elena en haar vrienden moeten in deze gevaarlijke stad elke dag zien te overleven.


    Regels :
    ~ Er is een minimum van 200 woorden.
    ~ Niemand buitensluiten.
    ~ Maximum 3 personnages.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Have fun !

    Invullijst :

    Naam :
    Leeftijd :
    Ras :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : {Sommige relatie's bestaan al vanuit de serie. Degene die rollen hebben van de serie moeten hun relatie's wel met de andere bespreken want in de serie zijn de personnages bv. niet altijd met dezelfde persoon in koppel.]
    Extra :

    Rollen :
    Elena Gilbert ~ Towns
    Stefan Salvatore
    Damon Salvatore ~ Daggers
    Caroline Forbes ~ Allirian
    Tyler Lockwood
    Bonnie Bennett ~
    Matt Donovan
    Katherine Pierce ~ Mignon
    Jeremy Gilbert
    Niklaus 'Klaus' Mikaelson ~ QueenStark
    Rebekah Mikaelson ~ Beauregard

    Andere rollen :
    ~ Alessandra Katherine Romano ~ Boschetto || Hybrid
    ~ Gereserveerd ~ Towns | Heks
    ~ Gereserveerd ~ Beauregard | Heks

    ~ Gereserveerd ~ Boschetto
    ~ Vince Crenshaw ~ Mignon
    ~

    Ik heb niet echt een speciale verhaallijn maar ik hoor graag suggestie's (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 15:38 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Wanneer speelt het zich af?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    D A M O N       G I U S E P P E       S A L V A T O R E
    ''Oh come on! We aren´t going on bunny hunt, we´re on hybrid hunt.¨At least let me have some fun!''










    Naam
    Damon — Engels — Kalm
    Giuseppe — Italiaans — God zal toenemen
    Salvatore — Italiaans — Redder


    Leeftijd
    Hij is gestorven op zijn drieëntwintigste. Officieel zou hij 173 jaar oud zijn.


    Ras
    Zoals je hebt gemerkt is Damon een vampier


    ''Quote here''

    Uiterlijk
    [FC: Well...yeahh...the handsome Ian Somerhalder...] Voor een man is Damon eigenlijk totaal niet lang. Zijn lengte is 1 meter en 77 centimeter, maar hij steekt vaak wel boven een redelijk aantal anderen uit.


    Innerlijk




    ''Quote here.''

    Relaties
    • Niklaus Mikaelson • De vriendschap tussen de twee ligt wat in gewikkeld en je zou ze frenemies kunnen noemen. Wanneer ze elkaars hulp hard nodig hebben, zullen ze elkaar helpen, maar anders kunnen ze wel vol gooien met verbena, of in Damons geval verbena én monnikskap.

    Extra
    Wanneer het mogelijk is zul je Damon in Mystic Grill of thuis bourdon zien drinken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 22:46 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Beauregard schreef:
    NOOOO NEEM STEFAN I WANT STELENA MUH.


    Delena is better, Damon offert van alles op aldoor om haar veilig te houden, ook al gaat ze hem daar door haten §Season 1 and 2§
    True love.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mignon schreef:
    (...)Graag, dat zou heel lief zijn. :) Dan claim ik bij deze al lekker informeel Katherine en ga ik even nadenken over een mannelijk karakter!


    Okeej (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sociopaths schreef:
    Wanneer speelt het zich af?


    Rond de tijd van Elena en Bonnie (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    En ik kan weer eens geen FC verzinnen voor mijn girl :')


    El Diablo.

    Allirian schreef:
    (...)

    Rond de tijd van Elena en Bonnie (:


    Uhh, welk seizoen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    N I K L A U S " K L A U S " M I K A E L S O N










    NAAM:
    Niklaus • Victory of the people
    Mikaelson • Killer


    LEEFTIJD:
    10th Century (Mystic Falls. Age Unknown/1000+)

    RAS:
    Niklaus is een vampier, een Original en is daarom een stuk sterker.
    Maar doordat hij voor hij dat was, was hij al een weerwolf. Dit maakte hem de " Original Hybrid" de eerste van zijn soort.




    UITERLIJK:
    Klaus is een aantrekkelijke man . Zijn hoogte is 1.83M . Klaus bezit gekruld dirty - blond haar en lichtblauwe ogen die contrasteert met zijn parelwitte huid. Als een vampier en een krijger ( 10e eeuw ) , is hij is goed gebouwd . Klaus bezit een delicate maar toch mannelijk gezicht , mogelijk als gevolg van het feit dat hij ooit een edelman was in de 15e eeuw .

    Klaus ' kledingstijl is heel ongedwongen , meestal gezien het dragen van shirts, jeans en jassen , hoewel hij ook kan gebruik maken van een meer klassieke en verfijnde outfit als de situatie dit vereist . Hij maakt gebruik van accessoires, zoals lederen armbanden of kettingen.



    INNERLIJK:

    Terwijl hij nog niet veranderd was in een weerwolf, had Klaus een ingewikkeld leven. Hij was close met zijn halfzus Rebekka, die hij liefkozend genoemd "Bekah" noemde , en met zijn halfbroers Elijah en Henrik. Hij had ook een nauwe band met zijn halfbroer, Kol, maar hij kon helemaal niet opschieten met zijn halfbroer, Finn, sinds dat ze kinderen waren. Echter, had hij een slechte relatie met zijn stiefvader Mikael die harder voor hem was dan voor een van zijn broers en zussen. Hij was een slachtoffer van zijn stiefvader fysieke en verbale geweld sinds de kindertijd. Klaus was zelf bang van Mikael, waardoor hij voortdurend zijn goedkeuring wou krijgen , zonder het ooit te vinden. Zijn moeder Esther probeerde Mikael vaak te kalmeren als hij boos wrd op Klaus, maar ze heeft hem nooit geprobeerd om te stoppen, als hij vernederende of lichamelijk / geestelijk misbruik maakt van haar zoon.
    Elijah wees erop dat als een untriggered weerwolf, Klaus zo vol van liefde en het leven was, en dat alles wat hij ooit wilde was om bemind te worden , met name door zijn stiefvader. Klaus geloofde dat niemand van hem hield en dat hij gedoemd was om alleen te zijn voor altijd. Dat was de belangrijkste factor die Klaus persoonlijkheid veranderd.




    RELATIES:
    Elijah Mikaelson • Brother.
    Rebekah Mikaelson • Sister.
    Kol Mikaelson • Brother.
    Finn Mikaelson • Brother.
    Henrik Mikaelson • Brother • Death.
    Freya Mikaelson • Sister.
    Mikael Mikaelson • Father.
    Esther Mikaelson • Mother.
    Dahlia Mikaelson • Aunt.
    Marcel Gerard • Student / Adoptive Son
    Caroline Forbes • Lover.
    Stefan Salvatore • Friend.
    Damon Salvatore • Frenemie.


    EXTRA:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 22:40 ]

    Vince Crenshaw



    Naam: Vince Crenshaw
    Leeftijd: 24
    Ras: Ik twijfel tussen human of werewolf. Waar is meer animo voor?
    Innerlijk:
    [Beschermend] Vince voelt zich snel verantwoordelijk voor de mensen om wie hij geeft. Hij zal het zichzelf dan ook altijd verwijten als er iets met hen gebeurt, waardoor hij liever preventief handelt en behoorlijk beschermend uit de hoek kan komen. Wellicht zelfs te, maar hij bedoelt het nooit slecht.
    [Loyaal] Aan Vince' loyaliteit hoeft niet geaarzeld te worden. Hij zal altijd voor vrienden klaar staan en hen niet zonder slag of stoot in de steek laten, zelfs al is hij het niet eens met diens beslissing of standpunt. Vrienden en familie zijn belangrijk voor hem, conflicten met hen worden in privésfeer opgelost, daar heeft de buitenwereld niets mee te maken.
    [Betrouwbaar] Door zijn loyaliteit kan Vince ook betrouwbaar genoemd worden. Hij kan zwijgen als het graf en houdt zijn woord.
    [Opvliegend] Aangezien Vince een groot verantwoordelijkheidsgevoel kent, kan hij nogal snel uit zijn slof schieten als dingen niet gaan zoals hij wilde, of mensen de spot met hem drijven. Hij probeert het allemaal goed te doen en het frustreert hem als mensen dit niet op dezelfde manier zien.
    [Wantrouwend] Daar waar hij open en warm naar familie en vrienden is, is hij wantrouwend opgesteld tegenover vreemden. Hij zal iedere nieuweling - met tegenzin weliswaar - een eerlijke kans geven, maar het zal tijd kosten voordat hij zijn wantrouwen jegens hen laat varen. Manipulatieve spelletjes zijn immers gemakkelijk gespeeld en hij voelt er weinig voor om hier een slachtoffer van te worden.
    [Impulsief] Soms kan Vince als impulsief beschouwd worden. Wanneer mensen de spot met hem drijven, of met zijn geliefden, dan zal er zich hoogstwaarschijnlijk kortsluiting voordoen in zijn hoofd. Als dit gebeurt dan staat hij niet in voor de gevolgen en doet hij zonder rationeel na te denken wat in hem opkomt. Hierdoor kan hij soms dus agressief uit de hoek komen, in combinatie met zijn korte lontje, al zal hij dit gedrag van zichzelf niet doorhebben.
    Uiterlijk: [Faceclaim: Brant Daugherty] 1m85 lang, waarbij zijn lichaamsbouw met zijn lengte in proportie is. Vince heeft opvallend blauwe ogen, die fel afsteken tegen zijn donkere haren.
    Relatie's: Shoot!
    Extra: Eventueel zou ik het wel leuk vinden mocht hij nog een zusje hebben, die in de RPG gespeeld zou worden. Dit hangt echter uiteraard af van de animo die hier voor is.


    She's imperfect but she tries

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Uhh, welk seizoen?


    Ik moet toegeven dat ik het me niet supergoed herinner want het is al een tijdje geleden dat ik TVD heb gekeken maar misschien seizoen 5 ?
    Of welk seizoen hebben jullie het liefst ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik heb het liefste 1, 2 of midden 3. Verder heb ik het niet gezien. En daar zitten de originelen ook nog in. K wil namelijk geen spoilers.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Allirian schreef:
    (...)

    Ik moet toegeven dat ik het me niet supergoed herinner want het is al een tijdje geleden dat ik TVD heb gekeken maar misschien seizoen 5 ?
    Of welk seizoen hebben jullie het liefst ?


    Als het seizoen zes was geweest, zou ik Kai Parker erbij willen. Maar laat maar ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is het fixeren op seizoenen niet sowieso super lastig? Met het oog op personages die komen en gaan, bedoel ik. :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Is het fixeren op seizoenen niet sowieso super lastig? Met het oog op personages die komen en gaan, bedoel ik. :)


    Ja, daar heb je een punt. Het verhaal en de gebeurtenissen moeten ook niet helemaal zoals de serie zijn (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring


    Alessandra Katherine Romano











    Naam
    Alessandra Katherine Romano.
    Alessandra ~ Defender of mankind
    Katherine ~ Pure
    Romano ~ From Rome

    Bijnaam:
    Al, Aley (Al-ie) of gewoon simpelweg: Romano.
    Leeftijd
    'Gestorven' op haar 20e, zo'n 645 jaar geleden.
    Dit maakt haar dus 665 jaar.
    Ras
    Hybrid.
    Innerlijk
    Als je Alessandra voor het eerst tegen komt merk je gelijk dat ze een echte 'free spirit' is. Ze is dol op haar vrijheid en zou het voor geen goud willen inruilen. Ze kan doen wat ze wil, daar houd ze wel van. Ze kan er dus ook echt niet tegen als ze vast zit of als iemand haar tegen houd, ze heeft eigenlijk aan alles dat haar vrijheid en keuzes beperkt een hekel. Verder geeft Alessandra erg veel om haar vrienden. Familie heeft ze al honderden jaren niet meer, dus haar vrienden zijn zeker belangrijk voor haar. Ze haat het namelijk om alleen te zijn. Als je Alessandra te vriend hebt weet je ook zeker dat je een goede vriendin hebt. Ze staat namelijk achter haar vrienden en zal ze helpen waar het kan. Voor ze opkomen is ook geen probleem.
    Alessandra is een zelfverzekerde dame. Ze heeft een sterk vertrouwen in zichzelf en rekent altijd op haar eigen kracht. Dat vertrouwen is maar moeilijk te breken, het is bijna niemand ooit gelukt. Het beledigen van deze dame kan je ook opgeven, ze zal je simpelweg uitlachen en met een betere belediging komen. Alessandra is ook een echte doorzetter. Als ze eenmaal een doel voor ogen heeft, dan zal ze het halen ook. Koste wat het kost. Hier kan ze ook behoorlijk ver in gaan, ze lijkt wel blind voor haar omgeving tot haar doel is bereikt. Ook haar mening kan ze eeuwig lang volhouden, er is no way dat je haar op andere gedachtes kan brengen. Dat is gewoon onmogelijk. Ze heeft altijd een sterke mening waar ze bij blijft.
    Alessandra houdt van sarcasme en gebruikt het zelf dus ook vaak. De sarcasme druipt er meestal vanaf in haar opmerkingen, natuurlijk helemaal als er domme vragen worden gesteld. Sarcastisch is dan ook een bekend kenmerk dat bij de dame hoort. Alessandra heeft een zekere charme. Ze weet precies wat ze wanneer moet zeggen en doen, waardoor het een koud kunstje voor haar is om mensen om haar vingers te wikkelen. Dit gebruikt ze natuurlijk ook met flirten, iets waar ze dol op is. Verder dan flirten zal ze vaak niet gaan. Ze duikt bijvoorbeeld niet met de eerste de beste die ze tegenkomt in een bar, in bed. Je moet wel echt indruk op haar kunnen maken wil ze iets verder gaan, maar dat is niet makkelijk bij haar.
    Alessandra is bijna altijd eerlijk. Liegen zal ze alleen doen als het haar écht beter uitkomt. Dat ze soms mensen ermee beledigt hoort er gewoon bij, daar trekt ze zich ook eigenlijk niets meer van aan. Ze moeten maar met de waarheid kunnen leven, vind zij dan. Ze houd echt bijna nooit dingen achter.
    Dit is een van de redenen dat mensen haar nogal brutaal vinden. Wat misschien ook wel zo is, maar ze kan ook écht brutaal zijn. Ze is niet het type dat makkelijk haar mond houdt. Ze neemt ook zeker geen blad voor de mond, dus alles wat ze denkt komt er meestal ook uit. Hoe hard het ook mag zijn.
    Alessandra is behoorlijk temperamentvol, zeker als ze boos is. Ze is niet bang om haar emoties te tonen, op verdriet na. Zeker woede zal je hierin terug zien. Als je haar echt kwaad hebt dan moet je uitkijken, want dan kan het zijn dat ze zelf niet eens weet wat ze doet. Alessandra kan ook behoorlijk hard zijn. Ze houdt er niet van als mensen zich aanstellen of iets dergelijks, ze kan dan ook erg scherp uit de hoek komen.
    Alessandra is wraakzuchtig, iets wat veel mensen niet meer kunnen navertellen. Als je haar iets aandoet, dan kan je erop rekenen dat je het terug krijgt. Dan zorgt ze er ook nog voor dat haar wraak tien keer erger is. Als ze wraak wilt lijkt ze wel blind. Dan doet ze er alles aan om dat te krijgen en is dat het enige waar ze zich goed op kan concentreren. Ze wordt misschien zelfs rusteloos, ze zal niet rusten tot ze het heeft gehad. Dit kenmerk zorgt ervoor dat veel mensen niet een slecht beeld willen neerzetten bij haar, gewoon omdat ze hier angstaanjagend ver in kan gaan.
    Alessandra is soms behoorlijk impulsief en roekeloos. Ze denkt lang niet altijd na over haar acties, ze is echt het type 'eerst doen en dan denken'. Dit heeft haar al vaak genoeg in benauwde situaties gebracht. Waar ze zich toch wel weer uit red, op een andere gevaarlijke manier. Ze houd ervan om het gevaar op te zoeken en heeft de grenzen ook bijna nooit door.
    Uiterlijk
    Alessandra is een mooie dame en misschien het type wat je niet heel snel tegen zal komen. Ze heeft door haar afkomst een ietwat getinte huidskleur, deze zal altijd hetzelfde blijven. Iets waar ze wel blij mee is. Ze heeft donkerbruine, bijna zwarte, lokken die zowat tot haar onderrug rijken. Deze laat ze meestal los hangen, al wil ze het soms voor het gemak wel vast zetten. Al is ze daar geen fan van. Haar grote, donkere ogen passen hier goed bij. Deze bevatten een hele bekende, uitdagende blik en lijken dwars door je heen te kijken. Haar ogen zijn omringt met lange, zwarte wimpers. Iets opvallends aan haar gezicht zijn zeker haar wenkbrauwen. Ze zijn erg vol en donker, maar ze doet haar best om ze in een goede vorm te houden. Alessandra heeft een vrij smalle neus en volle lippen die een roze kleur hebben. Verder is ze gezegend met duidelijke jukbeenderen en kaken, die een mooie vorm geven aan haar gezicht. Qua make up gebruikt ze niet veel. Meestal alleen wat mascara en eyeliner. Heel soms gebruikt ze lippenstift, alleen als ze er zin in heeft.
    Alessandra is altijd al slank geweest. Ze heeft een lengte van zo'n 1,69. Ze is daarmee wel gezegend met een paar lange, slanke benen. Haar romp is wat aan de kleinere kant. Qua figuur heeft ze een licht zandloperfiguurtje. Het is niet iets dat heel opvallend is bij haar, maar bijvoorbeeld in een bikini zie je het zeker. Ze heeft een slanke taille met een platte buik, haar heupen en schouders zijn daarin tegen iets breder. Alessandra is geen plankje, plat is ze zeker niet. Ze heeft zeker een boezem en een kont, maar dit staat gewoon goed in verhouding met haar lichaam. Alessandra heeft, op meerdere gaatjes in haar oren na, geen piercings. Ook heeft ze geen tattoos.
    Relaties
    ~ Niklaus 'Klaus' Mikaelson De relatie tussen de twee gaat al enkele honderden jaren terug. Niklaus is degene die haar veranderd heeft in een hybrid, dus ze kennen elkaar al zo ongeveer 645 jaar. Voor en een tijdje na haar verandering hadden de twee een goede relatie, deze liep uiteindelijk toch stuk. Toch hebben ze altijd contact gehouden en zijn ze vandaag de dag nog steeds goede vrienden.

    Extra
    - Ze is in de 14e eeuw geboren in Rome, Italië.
    - Spreekt vloeiend Italiaans, Engels, Spaans, Portugees, Frans, Arabisch, Russisch en sarcasme.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 19:57 ]


    El Diablo.