• Hoi!
    Ik zoek iemand om soms gewoon gezellig mee te praten, ik weet niet of je het een penvriendin kan noemen haha. Maar dat lijkt me dus leuk :) Als je interesse hebt stuur me dan een privé berichtje :)

    Ik hou er namelijk van nieuwe mensen te ontmoeten en om andere mensen te leren kennen :)
    ~

    We kunnen misschien ook een groepsapp aanmaken? Iemand die dat een leuk idee vind, op whatsapp? :)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 17:12 ]

    Leeftijd maakt trouwens niet uit, maakt ook niet uit of het via mail is of hier pb of app ;)

    Ik bied me aan. De vakantie is lang, al mijn vrienden zijn op vakantie en ik heb wel zin om te praten met iemand. Maakt niet uit via wat hoor


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Ik bied me aan. De vakantie is lang, al mijn vrienden zijn op vakantie en ik heb wel zin om te praten met iemand. Maakt niet uit via wat hoor


    Dat probleem herken ik een beetje, als je dan helemaal loner thuis zit is die lange vakantie toch wel heel erg lang haha. Ik zal je even pb'tje sturen! Xx

    :) Nog mensen die interesse hebben? :D

    Lijkt me leuk!


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Lijkt me leuk!


    ik stuur je een pb :) xx

    Ik wil ook wel :D Jammer genoeg heb ik niet echt vakantie dus kan ik (bij wijze van spreken) niet elke minuut van de dag iets terug zeggen :(


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    Ik wil ook wel :D Jammer genoeg heb ik niet echt vakantie dus kan ik (bij wijze van spreken) niet elke minuut van de dag iets terug zeggen :(


    Maakt toch niet uit, ik verwacht niet gelijk een reactie natuurlijk haha :)

    O wat een leuk idee! Lijkt me echt hartstikke gaaf! Ik wel wel hoor!


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    BooksAreMyLife schreef:
    O wat een leuk idee! Lijkt me echt hartstikke gaaf! Ik wel wel hoor!



    Leuk! Ik stuur je een pb'tje x

    Kunnen we geen groepchat of zo maken? x


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Kunnen we geen groepchat of zo maken? x


    Dat is ook een goed idee! Kan dat hier, nee zeker? Of bedoel je via whatsapp?

    Ik kan ook met degene die dat willen een whatsappgroep maken?

    Forum over de whatsappgroep; -> http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=172375

    Gewoon hier via pb kan ook nog steeds natuurlijk ;)