• Oké, ik zit dus met een probleempje voor LO :/
    Mijn vader heeft mijn WITTE T-shirt met logo van de school gewassen.
    Natuurlijk, vaders die wassen, dat komt niet goed ... :/
    Nu ziet mijn T-shirt dus ROZE! ö

    Nja en als ik mijn T-shirt niet aandoe, dan gaan er telkens punten af, maar ik kan toch moeilijk in een roze T-shirt gaan dansen en turnen.ö

    Iemand toevallig een oplossing?

    Uitwassen gaat volgens mijn moeder niet..
    Nja vaders en LO T-shirts komt niet goed, 2 jaar geleden had hij mijn T-shirt gebruikt voor de auto te wassen, hij dacht dat dat een vod was o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Kun je geen nieuwe kopen op school? (dat kan volgens mij)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Be original! Ga gwn in je roze shirt! =D


    Tears are crashing out of my eyes

    Be original! Ga gwn in je roze shirt! =D
    Dat heb ik ook al gezegd!xD
    Mr neeh madam wil per se mijn tshirt gaan afpakke fsoo!ÖxD


    Get outta my head!

    Wooww mijn vader ging mijn gymtshirt wassen wat denk je hij is niet roze nee hij is gekrompen -_-' zegt hij zo ja koop maar een nieuw tshirt. die is gek waarom zou ik een nieuw tshirt gaan kopen voor 10 euro als ik het nog maar een half jaar aan hoef te doen zit in me examenjaar en hebben dus nog maar een halfjaartje gym. maar mijn gymleraar zeurt ook aan een stuk door. doe een korte broek aan doe dit doe dat. komop wie gaat er nu nog met een strak sportbroekje lopen ? precies niemand


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Je hebt tog dat bleekmiddel!
    brobeer dat.


    Dunno ><

    Je kan gewoon een nieuwe vragen aan je LO leekracht? Of inderdaad, lekker uniek zijn en zeggen "Sorry, mijn vader had het verkeerd gewassen..." :'D

    x


    Tanya is de beste.

    Ga gewoon in je roze shirt!? (A) Of koop gewoon een nieuwe fzo? ..


    Listen to what we're not saying..

    OMG xD
    Mmm zou je het logo er vanaf kunnen knippen en op een ander wit t-shirt naaien? xD

    ik heb dat gehad toen ik mijn eigen gym shirt moest wassen xD alleen wij hebben niet verpligt bebaalde gym kleding.. ik trek gwn ene broeki en shirtje uit de kast.. dus jah..


    A Noble was Born in Chaos

    OMG xD
    Mmm zou je het logo er vanaf kunnen knippen en op een ander wit t-shirt naaien? xD

    Whaha lol x'd
    Nja 'k denk niet dat ik daar erg handig in ben x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb dat gehad toen ik mijn eigen gym shirt moest wassen xD alleen wij hebben niet verpligt bebaalde gym kleding.. ik trek gwn ene broeki en shirtje uit de kast.. dus jah..


    ja wij ook , wist niet eens dat ze dat op scholen hdden dat je verplicht een school t-shirt aan moet oO , lijkt me best wel kut , ik trek ook gewoon altijd iets uit de kast ;p


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-