• Waarom haten jullie twilight zo? Voor zo ver ik kan zien zijn er heel weinig gelijkenissen, misschien zelfs geen. Dus, wat is nu eigenlijk de reden?
    Ik zeg nu ook niet dat alle Harry Potter fans Twilight haters zijn, begrijp me niet verkeerd.
    het viel me gewoon op dat er zó veel haters uit de HP-fan hoek komen, ik bedoel maar, je kan niet op bv. Facebook op een Harry Potter fanpagina komen of er staan foto's/post's op waarbij Twilight word beledigd. Ook hier op de HP-foto topics.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:53 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik hou van Harry Potter en Twilight :Y)


    Not all those who wander are lost.

    I'm a Harry Potter fan und a Twilight fan. -proud-

    I like both (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Uhm omdat in Twilight de Vampiers glinststeren :'D
    Nee maar ik ben fan van allebij so :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik haat Twilight niet omdat ik van Harry Potter houd, hoor. Twilight-boeken zijn op zich hele goede boeken, maar de films zijn gewoon een wereldramp omdat ze echt talentloos gemaakt zijn en ze verpesten het idee dat ik had van de boeken. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ik haat Twilight niet omdat ik van Harry Potter houd, hoor. Twilight-boeken zijn op zich hele goede boeken, maar de films zijn gewoon een wereldramp omdat ze echt talentloos gemaakt zijn en ze verpesten het idee dat ik had van de boeken. (:


    Same here.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Agree with Captain.
    En de boeken van Twilight vind ik ook nog wel leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind de films echt zo'n enorme fail 8D
    En tsja... pedofiele vampiers met glitters? Niet echt eng of zo 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben een hp fan, maar heb niks tegen twilight.
    Het is bij mij meer zo dat ik van de oude vampiers hou, en niet van deze nieuwere romantische. zegmaar.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben geen Harry Potter fan noch Twilight.
    Maar als ik mag zeggen vind ik Twilight echt saai, (weliswaar de films, de boeken lees ik niet) in de films gebeurt er echt bijna niets. Een hele film over hoe ze verliefd wordt op een vampier vind ik nu niet zo boeiend terwijl bij harry potter bijvoorbeeld wat meer actie is =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Crusoe schreef:
    Ik hou van Harry Potter en Twilight :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    nouja volgens mij is het echt je film smaak.
    een houd van Vampiers en de ander van Tovenaars:Y)
    maar ik hou van beide_O_

    al geef ik Harry potter wel mijn voorkeur

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:41 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik zie geen link tussen het wel leuk vinden van Harry Potter en het niet leuk vinden van Twilight.

    Dat is hetzelfde als dat je zou zeggen: "Waarom haat jij peren? Je lust wel aardbeien!" :]


    ars moriendi

    Gewoon, ik vind Harry Potter leuker dan Twilight. Meer actie, het is complexer, men wordt niet in 1, 2, 3 verliefd, maar doet het rustig aan. Ik vind het verhaal van HP veel beter uitgewerkt (:


    Olive

    Tortuga schreef:
    Ik zie geen link tussen het wel leuk vinden van Harry Potter en het niet leuk vinden van Twilight.

    Dat is hetzelfde als dat je zou zeggen: "Waarom haat jij peren? Je lust wel aardbeien!" :]

    -out-


    Where there is a sea there are pirates...