• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Een keertje uitslapen zit er niet in zolang je een straat verderop woont, hè? Het wordt hoog tijd dat ik uit huis ga. Al denk ik niet dat ik dan trouw huiswerk maak en naar school blijf gaan.

    Ah, de keukenkastjesdeurman is weg. Eindelijk kan ik ontbijt halen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet echt even niet wat ik met mijn leven aan moet. En maar blijven lachen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil echt graag koken maar ik ben echt een ramp in de keuken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    Ik wil echt graag koken maar ik ben echt een ramp in de keuken.

    Tip; Houd je werkplek ruim en gebruik alleen de dingen die je echt nodig hebt. Maak een planning voor jezelf: Wat moet het langst, dat gaat als eerste etc. Dan kan je gaan voorbereiden en bij elkaar zoeken wat in hetzelfde 'gerecht' hoort. Hopelijk helpt dit wat. (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 10:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cooooold.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk is de presentatie niet af. Hoe verbazingwekkend.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jonty schreef:
    (...)
    Tip; Houd je werkplek ruim en gebruik alleen de dingen die je echt nodig hebt. Maak een planning voor jezelf: Wat moet het langst, dat gaat als eerste etc. Dan kan je gaan voorbereiden en bij elkaar zoeken wat in hetzelfde 'gerecht' hoort. Hopelijk helpt dit wat. (:


    Thanks voor de tips!! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ehhh, je denkt dat het binnen een half jaar weg is met behulp van die stomme psycholoog die jullie voor me uitgekozen hebben? Misschien gaat het wel helemaal niet zo goed met me als dat van de buitenkant lijkt? Dacht je nou echt dat ik zomaar even binnen twee sessies mijn hart uitstort bij een wijf dat ik niet eens zélf gesproken heb om vervolgens razendsnel te herstellen. HALLOOOO ik ben er ook nog mensen! Misschien zou het fijn zijn als er een gezinslid of in ieder geval een vriendin éven iets verder zou kijken dan hun neus lang is en serieus vragen hoe het gaat, in de plaats van het vragen en dan helemaal in shock zijn als ik een keer in tranen uitbarst. Nee, natuurlijk meende je het niet. Duidelijk. Ik sta er dus alsnog alleen voor. Screw you.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 11:22 ]

    Jonty schreef:
    Ik weet echt even niet wat ik met mijn leven aan moet. En maar blijven lachen.


    Dit verwoordt hoe ik mij nu over het algemeen voel. En verder: MT.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb zeker weer soep gehad gister.. Hallo buikpijn.

    Oh nee, dingen gaan niet goed. Maar ik heb geen tijd om me slecht te voelen, er moet schoolwerk gemaakt worden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik had echt op meer lezers gehoopt. Sons of Anarchy is niet zo geleefd, zo te merken. x: Ach ja, dit is het eerste verhaal waarin ik toch echt wel honderd procent zin heb, ook al heb ik geen lezers. Eindelijk snap ik het concept van "je schrijft voor jezelf, niet voor anderen".


    I'm your little ray of pitch black.

    Halleloo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetheart, moet ik je nu echt gaan uitleggen waarom ik liever alleen met mijn vriendje slaap bij Nieuwjaar? Kom op!


    Mhm?