• Na maanden met dezelfde naam te hebben rondgelopen, was het dringend tijd voor Stephen Fry om plaats te maken voor... Liopleurodon!


    Liopleurodon was een dinosaurus, die in de zee leefde.
    Ze werden tot wel 25 meter lang en hadden tanden van zeven centimeter
    en leefden 160 tot 155 miljoen jaar geleden.


    Waarom kies ik voor deze naam? DINOSAURUS.
    Meer uitleg is volgens mij niet nodig :')

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 0:49 ]


    What would Emma do?

    Haha I like it! (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Woooooow. Dat wordt wennen.

    Anyway, eerst de schrijfwijze vanbuiten leren :') But I like it ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk! Dinosaurussen zijn geweldig. Ik heb er laatst nog eentje gevouwen met een vouwpapiertje.^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat een struikelwoord. :') Indrukwekkend beest. Dinosaurussen zijn wel interessant. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik begin net na te denken over een collectie dinosaurusnamen als geclaimde usernamen... Hier ga ik eens over nadenken.


    What would Emma do?

    Ik denk nu automatisch aan Jurassic World, woehoe! Het wordt echt wennen nu je een andere naam hebt, but I like it!


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Ik denk nu automatisch aan Jurassic World, woehoe! Het wordt echt wennen nu je een andere naam hebt, but I like it!


    Stiekem ben ik echt een heel grote dinofan, al van voor de film :') Al kreeg ik wel een mini-hartaanval toen ik hoorde dat die er aan zat te komen.


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik echt een heel grote dinofan, al van voor de film :') Al kreeg ik wel een mini-hartaanval toen ik hoorde dat die er aan zat te komen.


    Door Jurassic Park dan of nog van ver daarvoor?


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Door Jurassic Park dan of nog van ver daarvoor?


    Zo oud ben ik nu ook weer niet :'D Inderdaad door de orriginele films. Toen was ik zeven of zo (toen ik ze voor het eerst zag, niet toen ze uitkwamen).

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 1:01 ]


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Zo oud ben ik nu ook weer niet :'D Inderdaad door de orriginele films. Toen was ik zeven of zo (toen ik ze voor het eerst zag, niet toen ze uitkwamen).


    Oh sorry, weet ik veel van welk jaar ze precies zijn, haha.


    16 - 09 - '17

    Dinosaurussen!
    Ik heb gisteren een heel gaaf dinoparadijs aan het strand gemaakt met blokken, dino's, en palmbomen... en vandaag was het strandhuis een kinderopvang geworden voor de dinobaby's! Een 6-jarige kan toch zo'n zalige fantasie hebben.

    Dus ik ben in ieder geval fan van je naam, want ben op het moment helemaal into dino's!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nakama schreef:
    (...)

    Oh sorry, weet ik veel van welk jaar ze precies zijn, haha.


    De eerste (en veruit de beste) is van 1993, dat is drie jaar voor ik geboren werd. Ik heb ze pas tien jaar later voor het eerst gezien. ;)


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    De eerste (en veruit de beste) is van 1993, dat is drie jaar voor ik geboren werd. Ik heb ze pas tien jaar later voor het eerst gezien. ;)


    Oh wauw, dat is echt nog een jaar voordat ik geboren ben Ö


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Oh wauw, dat is echt nog een jaar voordat ik geboren ben Ö


    Ja, en toch zo'n geweldige film!

    Trouwens, is het verplicht je topic 'nuttig' te houden? Want er staat zo niets in mijn startpost :')
    Edit: Opgezocht en het staat niet in de regels. Praat dus maar lekkerover dinos :3

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 1:20 ]


    What would Emma do?

    Dinosaurussen zijn zo cool, hehehe :Y)
    Leuke username trouwens!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."