• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.


    Praattopic.
    Speeltopic.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?





    R O L L E N
    (HM= Hoofdmonitor [Vrij: Vrouwelijk - Mannelijk] en K= Klassenoudste [Vrij: Griffoendor: Vrouwelijk - Mannelijk / Ravenklauw: Vrouwelijk - Mannelijk / Huffelpuf: Vrouwelijk - Mannelijk / Zwadderich: Vrouwelijk - Mannelijk] en G= Gereserveerd)


    G R I F F O E N D O R
    Gereserveerd —— Amoare
    • [1,10][K] Fleur Nymphadora Lupin — Halfbloed —— Towns
    • [1,8]Alissa Kayleigh Hastings — Dreuzeltelg —— EthereaI


    • [1,8][HM] Remus Bill Lupin — Halfbloed —— WeasIey
    • [1,6] Hayden Ward Christenson — Halfbloed —— StarkiIIer
    • [G][1,7] Sirius Caleb Remus Potter — Halfbloed —— Daggers



    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder:
    Zoeker:
    Jager:
          — Alissa Kayleigh Hastings —— EthereaI
          — Gereserveerd —— Towns
          — Remis Bill Lupin —— WeasIey
    Wachter: Sirius Caleb Remus Potter —— Daggers
    Drijver:
          —
          —



    R A V E N K L A U W
    • [1,1] Vivianne Dominique Lupin — Volbloed —— Baelor
    • [1,1][K] Charlotte Luna Genevieve Scamander — Volbloed —— Daggers
    • [1,7] Quinn Ruth Spiegelman — Halfbloed —— GreenIeaf
    • [1,11] Emory Leiy Rookwood — Volbloed —— Sherrinford
    VOL

    • [1,1] Jasper Ollivander — Volbloed —— Rivetra
    • [G][1,10] Roy Jean Ackerman — Halfbloed —— Rockbell




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Vivianne Dominique Lupin —— Baelor
    Zoeker: Jasper Ollivander —— Rivetra
    Jager:
          — Quinn Ruth Spiegelman —— GreenIeaf
          —
          —
    Wachter: Vivianne Dominique Lupin —— Baelor
    Drijver:
          — Emory Leiy Rookwood —— Sherrinford
          —

    H U F F E L P U F
    • [1,3] Mila Hae Nishimura — Dreuzeltelg —— Rockbell
    • [1,9] Penelope Pyper Palisson — Halfbloed — WeasIey
    • [G][1,11] Muriël Gillian Hambleton — Volbloed —— BeIIamy


    • [G][1,6] Eren Felix Breckenridge — Dreuzeltelg —— Rivetra
    • [1,7] Stuart Fred Weasley — Volbloed —— GreenIeaf




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Penelope Pyper Palisson —— WeasIey
    Zoeker: Penelope Pyper Palisson —— WeasIey
    Jager:
          —
          —
          —
    Wachter: Eren Felix Breckenridge —— Rivetra
    Drijver:
          — Muriël Gillian Hambleton —— BeIIamy
          —



    Z W A D D E R I C H
    • [1,2][HM] Ophelia Florence Henderson — Halfbloed —— Rivetra
    • [1,10] Cassandra Lily Scamander — Volbloed —— Towns
    • [G][1,8]Saffriana Justine Walker — Volbloed —— Wiser


    • [1,1] Isaac Carrow — Volbloed —— Rockbell
    • [1,10]William Lysander Victoire Scamander — Volbloed —— Baelor




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Cassandra Lily Scamander —— Towns
    Zoeker: Cassandra Lily Scamander —— Towns
    Jager:
          —
          —
          —
    Wachter:
    Drijver:
          — Isaac Carrow —— Rockbell
          — William Lysander Victoire Scamander —— Baelor





    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd: Voor het gemak van de RPG zit ieder personage in het zevende jaar.
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Relaties:
    Extra: Toverstok, functies, beste vakken, amortentia, boeman, huisdier, Patronus,...



    R E G E L S
    • Het woordenminimum is 200 woorden.
    • Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk!
    • Afstammelingen van bekende personages zijn toegestaan, maar bespreek met anderen wanneer die ook een personage als afstammeling wilt zodat alles nog een beetje klopt.
    • Iedereen zit in het zevende jaar. Dit is voor het gemak van de RPG en om onbewust buitensluiten te voorkomen.
    • Bespeel niet de personages van anderen zonder toestemming.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's. Personages worden gekeurd.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Reservaties blijven in principe vier dagen staan, maar als er uitstel nodig is kan deze altijd aangevraagd worden. Het is meer dat als je vier dagen zonder goeie reden niet aan je rol werkt, je een waarschuwing krijgt en de reservatie kan verwijderd worden.
    • Alleen ik, Rivetra, of Royai maken nieuwe topics aan, tenzij wij niet online zijn; dan is het de laatste die reageert.
    • Er is geen limiet voor personages, maar hou het wel binnen je bereik zodat je geen personages gaat verwaarlozen. Ik zou ook liever hebben dat je, als je meerder personages maakt, voor elke jongen een meisje maakt en zo de geslachten een beetje balanceert. (Tenzij er bijvoorbeeld bijna geen jongens zijn en je graag twee jongens zou hebben, dan is het geen probleem. (: )

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 12:40 ]


    help

    Rivetra schreef:
    Lene, bruh, hoofdlettergebruik! ;o


    Oh sorry O.O

    Edit: Beter?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 21:38 ]


    kindness is never a burden.

    Xemerius schreef:
    Can I have a huffelpuf girl?

    ANAAAA
    Dit is een extra zin zodat niet hoofdletters only is :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik een vrouwelijke Ravenklauwer, drijver (die de attitude van een dooddoener krijgt C:)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 22:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Is het mogelijk dat ik Stu overgooi naar Hufflepuff?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik kan wel posten en zo als dit mag, alleen dan zonder opmaak hoogstwaarschijnlijk en ook tegen elf of twaalf uur Turkse tijd, dus tien á elf uur Nederlandse tijd. De opmaak kan in misschien ook nog wel in een story neer zetten die ik voor opmaak heb gemaakt en zo.


    Geen probleem, zolang je ze ooit maar afwerkt.. ^^


    help

    Als het goed is, is alles bijgewerkt. Als ik dingen vergeten ben, hoor ik het graag. (:


    help

    Rivetra schreef:
    Als het goed is, is alles bijgewerkt. Als ik dingen vergeten ben, hoor ik het graag. (:


    Alissa's bloedstatus staat dr nog niet bij ^^ Ik heb de codes gefixt, naam leeftijd afdeling en bloedstatus gedaan


    take me back to the basics and the simple life

    Never change for a other person,
                every person is beautiful for his own
                                                    — M. G. Hambleton







    NAAM
          Muriël Gillian Hambleton — de naam is van Franse afkomst, waardoor het moeilijker is uit te spreken voor velen mensen. Muriël heeft dan veel liever de bijnaam Mo en leden uit haar familie noemen haar ook wel Gillian -de naam van haar grootmoeder- aangezien ze heel erg op haar oma lijkt, en Mo vindt die naam eigenlijk fijner klinken als haar voornaam. Ze heeft er niets tegen, maar ze kan zich mateloos eraan ergeren als mensen haar naam fout uitspreken.

    LEEFTIJD
          Zeventien jaar jong, geboren op een warme zomerdag in augustus.

    BLOEDSTATUS
          Volbloed

    AFDELING
          Huffelpuf

    INNERLIJK
    • Loyaal
    • Open tegenover iedereen
    • Vriendelijk
    • Schattig in manier van doen
    • Intelligent
    • Verlegen
    • Eigenwijs
    • Little bit clumsy
    • Een beetje weird
    • Vrolijk

    UITERLIJK


    GESCHIEDENIS


    FAMILIE
    • Jonathan 'John' Hambleton, 48 — schouwer
    • Mireille Hansson, 46 — huisvrouw
    • Mortimer Xzavier Hambleton, 20 — opleiding tot schouwer
    • Genevieve Janelle Hambleton, 15 — vijfde jaar Huffelpuf
    • Lesley Ayden Hambleton, 11 — eerste jaar Ravenklauw
    • Audrey Mia Hambleton, 11 — eerste jaar Huffelpuf

    RELATIES


    EXTRA
    Toverstok: Muriël heeft een toverstok die bestaat uit peerboom hout, met een lengte van ongeveer 26 centimeter. De toverstaf ligt soepel in haar hand, en hij is ook een beetje buigzaam — wat alleen Mo merkt. De toverstok heeft een kern van eenhoornhaar.
    Functies: Drijver, ze is ook enorme fan van Zwerkbal.
    Beste vakken: Herbology, Potions en Geschiedenis in de Toverkunst — de jongedame interesseert zich heel erg voor planten, en vindt de lessen van haar Afdelingshoofd Stronk altijd zeer interessant. In Potions is ze ook erg goed, en ze heeft meestal geen moeite met het brouwen van dranken en tenslotte geschiedenis van de Toverkunst, is haar beste vak. Velen vinden dit erg saai, maar Mo leert er genoeg van en heeft ook altijd interesse in dit vak.
    Amortentia: Haar amortentia heeft de geur van kruiden, donkere aarde en lavendel.
    Boeman: Een reusachtige spin.
    Huisdier: Mo heeft een jong katje, genaamd Thizzle. Het is de jonkie van de kat van haar jongere zusje, gezien Mo daarvoor een muis had — echter stierf die na twee jaren.
    Patronus: Een kolibrie, Mo is meestal een beetje druk en erg nieuwsgierig — maar daarnaast is ze zeer vredelief en doet niemand expres kwaad.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 10:16 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    ________••_______________________________________________________________________________________••________

    • Emory Leiy Rookwood •


    ________••_______________________________________________________________________________________••________


    18 Jaar oud, geboren op 12 December • Ravenklauw

    Bloedstatus:
    Halfbloed - Al doet ze zich voor als een volbloed - Volgens haar het enige juiste bloedstatus.
    Innerlijk:
    (Wordt uitgewerkt:)
    - Sarcastisch & Cynisch
    - Arrogant
    - Gemeen
    - Sluw
    - Slim & Intellectueel
    - Creatief
    - Niet heel betrouwbaar
    - Leergierig
    - Volbloedgericht
    - Aardig tegen nieuwelingen (enkel van Ravenklauw en Zwadderich, mits die volbloed zijn)
    - Sterk & Krachtig

    - Verbitterd
    Uiterlijk:
    Emory heeft lang, krullend blond haar, dat altijd redelijk in model zit. Ondanks het feit dat Emory niet veel aan haar uiterlijk doet, heeft ze vaak wel hints van ijdelheid en kijkt tussendoor graag even in de spiegel. Dit staat rauw tegenover het feit dat ze soms zo verdiept in haar studie zit, dat ze dagenlang vergeet haar haar te kammen, of zelfs maar te douchen (wat dan ook weer een vage zelf-destructieve ondertoon heeft).
    Ze heeft groene kijkers en een mooi, maar kortaf en rond gezicht, met standaard een wat-moet-je-expressie en een flikker-op-uitstraling. Verder is ze vrij lang (182 centimeter) en torent vaak boven de menigte uit, maar met haar eigen attitude durft niemand daar grapjes over te maken.
    Geschiedenis:
    Emory is geboren in Godric's Hollow, waarna het gezin (destijds bestaande uit drie gezinsleden nog) verhuisde naar Mould-on-the-Wold. Sinds die verhuizing op haar vierde, is ze daar verder getogen.
    Als klein kind speelde Emory graag, of het nou alleen was of met anderen, maar anderen speelden niet graag met haar, aangezien ze vaak als kind al sadistische trekjes vertoonde. Vaak kwam de andere speelpartij huilend thuis en was Emory de onschuld zelve. Verder was het een vrij normaal gezien - Afgezien van het feit dat Aemilius' handjes iets te vaak los zaten, en Deirdre daar niet tegen in durfde te gaan.
    Op 7-jarige leeftijd werd Tansy geboren, waar Emory gemixte gevoelens over had. Aan de ene kant vond ze het leuk om een speelmaatje te hebben (die haar wel zou begrijpen, want zelfs op die leeftijd was Emory al gauw geïsoleerd geraakt), maar aan de andere kant miste ze de aandacht van haar ouders en kneep de baby als niemand keek. Later leerde Emory het concept 'delen', en beschouwde Tansy als een soort leerling en leerde haar haar visie van de wereld, die als klein kind opvallend luguber was.
    Op 12-jarige leeftijd, kreeg Emory een broertje: Parnel-Paxton werd geboren. Nu worstelde ze niet meer met een aandachtstekort, nu ze de constante bewonderende blik van Tansy had en hun ouders sowieso niet veel meer met hen te maken hadden. Aemilius werd steeds agressiever en Deirdre steeds emotioneel afgeslotener, tot die nauwelijks meer een woord sprak. Beide ouders werkten (gelukkig voor de kinderen) veel, maar dit zorgde er wel voor dat Emory een jaar later pas met school kon beginnen, aangezien ze een jaar lang verantwoordelijke voor het huishouden en de kinderen was. Dit heeft ze Tansy en Parnel nooit vergeven, want met haar brein had ze verzonnen dat hun afhankelijkheid ervoor zorgde dat ze later pas met school kon beginnen.


    Op 13-jarige leeftijd leerde Emory hoe afscheid werkte, toen haar vader overleed. Druk bezig met school en het pijnlijke verleden herinnerend, met daarboven op nog Emory's lichtelijk psychotische aard, heeft ze hier niet veel om gerouwd, al vond ze het vervelend dat de Tansy en Parnel opgescheept zaten met een onder-functionerende moeder, die later haar baan verloor en (als uitzondering in de magische toverwereld) verslaafd raakte aan dreuzeldrankjes met alcohol.
    Emory heeft thuis zijn en thuis komen altijd als een kwelling gezien.
    Familie:
    ~ Aemilius Rookwood - Vader - Overleden † op 41-jarige leeftijd
    ~ Deirdre Selwyn - Moeder - 47 - Werkloos (Alcoholist)
    ~ Emory Rookwood
    ~ Tansy Rookwood - Zus - 11 - Student op Zweinstein (Griffoendor)
    ~ Parnel-Paxton Rookwood - 6 - Kind
    Aan vaders' kant afgezanten van Augustus Rookwood.
    Aan moeders' kant afgezanten van Endel Selwyn.

    Beide familie's hebben een verdere lijn met beroemde (duistere) tovenaars.
    Relaties: //
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 23:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik denk dat ik me hier uitschrijf; de komende dagen heb ik waarschijnlijk bijna geen tijd om mijn rol te maken en van 31 juli tot 7 augustus ben ik op vakantie. En dit soort rpg kennende, gaat het enorm snel waardoor het lastig gaat worden om alles in te halen. Ik wil niet achter gaan lopen.. Erg jammer, ik had graag meegedaan - misschien de volgende keer! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Ik denk dat ik me hier uitschrijf; de komende dagen heb ik waarschijnlijk bijna geen tijd om mijn rol te maken en van 31 juli tot 7 augustus ben ik op vakantie. En dit soort rpg kennende, gaat het enorm snel waardoor het lastig gaat worden om alles in te halen. Ik wil niet achter gaan lopen.. Erg jammer, ik had graag meegedaan - misschien de volgende keer! (:


    N'ahw, wat jammer! Moest je later nog willen inspringen, ben je altijd welkom. (:


    help

    Alissa (pag. 8) is af! Is ze goedgekeurd?


    take me back to the basics and the simple life

    Remus c'est finit.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wil wel klassenoudste griffoendor

    regigios schreef:
    Ik wil wel klassenoudste griffoendor


    Het is niet mijn RPG, maar dat kan toch niet? Fleur is vrouwelijke klassenoudste en Remus is HM, wat aangeeft dat hij (tenzij hij nooit klassenoudste is geweest, but I doubt it) ook klassenoudste is geweest en gezien iedereen in het zevende jaar zit, kan dat niet echt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried