• Children of the Villains      -      Rollentopic



    Het is al jaren geleden dat de slechteriken in de verhalen hun eigen draai eraan probeerden te geven en het verhaal probeerde over te nemen. Nu zijn ze ouder en zijn ze oud. Ondertussen heeft elke slechterik wel een kind. Het is nu aan hun om in de voetsporen van hun ouders te treden. Daarvoor gaan ze allemaal naar een school, de Delirauntis Evil High School. Vele gekende slechte goden of slechteriken geven daar nu les, zodat de jongeren het vak goed leren en misschien wel kunnen slagen om van de goede te winnen. Natuurlijk gebeuren af en toe de gevaarlijkste dingen onderling met de goede school. Iedereen houdt altijd zijn adem in en wacht af wanneer de grote oorlog tussen die scholen uitbreekt. Zal het ooit tot een oorlog komen? Of wordt er eindelijk een vrede tussen de scholen gesmeden?

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (probeer er ook oneffenheden erbij te zitten zoals littekens ect. want niemand is perfect)
    Ouders:
    Karakter: (aka innerlijk wel uitgebreid graag)
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:
    (Ik stuur een paar keer een mail als je na een tijd je rol niet in heb gevuld, als je na de 4 dagen nog niks heb ingevuld, haal ik je reservatie weg.) Stop op meiden!
    Meiden:
    - Dochter van Maleficent - May Seraphina Malefide - 19 - HaryleyQuinnx
    - Dochter van Queen of Hearts - Zoë Lyra Heart - 20 - Meraki
    - Dochter van Megara - GreenIeaf

    Jongens:
    Zoon van Captain Hook - Oliver James Hook- 21 - Proprius
    -
    -


    Regels:
    -Jongens en meiden gelijk houden alstublieft.
    - Alleen ik, HarleyQuinnx, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Beheers niet andermans rol, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Gewoon ABN praten, we kunnen allemaal ten slotte een goed woordje Nederlands.
    - Ik verwacht dat je minstens 2 keer per week kan reageren. Als je je daar niet aan kunt houden, waarschuw ik je 1 keer. Gebeurt het nog eens, zet ik je eruit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen en als je je niet kan aanpassen, lig je eruit
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 15:17 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil graag de rol van de dochter van de Queen of Hearts (Alice in Wonderland) doen en ik wil ook graag een rol reserveren voor Proprius, zij wil graag de zoon van Captain Hook.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Ik wil graag de rol van de dochter van de Queen of Hearts (Alice in Wonderland) doen en ik wil ook graag een rol reserveren voor Proprius, zij wil graag de zoon van Captain Hook.


    Heel erg bedankt voor jullie reservaties ten eerste! Ik heb jullie reservaties erbij gezet en ik ben nu al erg nieuwsgierig!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh waauw, dit klinkt heel erg leuk! Ehm... ik wil graag de dochter van Megara (of telt ze niet?)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik zou graag de dochter van The Evil Queen willen reserveren :3 FC = Sasha Pieterse
    Al ik wel op vakantie ben, maar misschien krijg ik haar wel af binnen de vier dagen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 17:24 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    GreenIeaf schreef:
    Oh waauw, dit klinkt heel erg leuk! Ehm... ik wil graag de dochter van Megara (of telt ze niet?)


    Hehe dank je wel! Hmm dit is echt een twijfel geval, want in het begin is ze wel echt een bitch, maar steunt haar vader weer niet. Hm nouja aangezien ze wel awesome is, keur ik het goed


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daggers schreef:
    Ik zou graag de dochter van The Evil Queen willen reserveren :3 FC = Sasha Pieterse
    Al ik wel op vakantie ben, maar misschien krijg ik haar wel af binnen de vier dagen.


    Ik zal je reservatie erbij zetten! Ik hoor het wel als je het niet red, dan kan ik nog een beetje speeling geven


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:

    Oliver James Hook

    Leeftijd:
    21

    Uiterlijk:
    Oliver heeft zijn looks van zijn vader geerft. Met zijn donker bruine haar dat warrig op zijn hoofd valt en verleidelijke blauwe ogen wind hij gemakkelijk de dames om zijn vinger. Hij is lang zo’n 1.89 en heeft een sportieve bouw door het vele trainen dat hij doet. Hij heeft een blanke huid met rond zijn neus een paar kleine sproetjes die eigenlijk alleen in de zomer te zien zijn. Hij heeft een casual en nonchalante look zowel voor zijn kleding als de rest van zijn uiterlijk. Over het algemeen heeft Oliver een drie dagen baardje wat inhoud dat hij wat stoppels heeft. Scheren vind hij ook tijdsverspilling dus doet hij dat dan ook maar af en toe als het echt te lang word.



    Karakter:
    Hoewel Oliver een vrij stille jongen is betekend dat niet dat hij alles pikt. Hij negeert het liefst zoveel mogelijk drama maar als hij erin betrokken word kun je beter uitkijken. Hij heeft altijd wel zijn woordje klaar staan en kan irritant goed zien wat mensen onzeker maakt om dit dan ook tegen ze te gebruiken. Oliver heeft behoorlijk last van trust issues en deelt dan ook eigenlijk nooit dingen met andere. Zodra je zijn vertrouwen gewonnen hebt ben je wel een goede vriend rijken aangezien hij hel loyaal en behulpzaam is naar de mensen om wie hij echt geeft. Dat hij soms gevoelig kan zijn laat hij het liefst zo minmogelijk zien omdat hij opgevoed is met het idee dat je zwak bent als je emotie toont en dat je altijd sterk moet zijn omdat je anders niet serieus genomen word en mensen over je heen lopen.

    Geschiedenis:
    Hoewel zijn vader hem altijd vertelde dat hij ontzettend op zijn moeder leek heeft Oliver haar nooit gekend. Ze overleed helaas een paar maanden na de bevalling. Vanaf dat moment was het enkel Captain Hook en zijn zoon. Ze gingen opnieuw de zee op waar Oliver ondanks alle gevaren en liefdevolle jeugd heeft gehad. De bemanning was zijn familie geworden en hoewel hij het jammer vond dat hij geen moeder had heeft haar nooit echt gemist, deels omdat hij haar natuurlijk niet echt gekend heeft maar ook omdat zijn vader hem liefdevol opvoedde. Helaas kreeg ook Oliver last van de pubertijd en werd onhandelbaar, hij liep weg, bracht de bemanning en zijn vader vaak in gevaar en was behoorlijk roekeloos. Hij luisterde naar niemand en had op dat moment een slechte band met zijn vader. Hij wilde geen piraat zijn en weigerde te helpen met de plannen van zijn vader. Gelukkig ging ook deze fase over en keerde de rust terug op het schip.

    Extra:
    Oliver heeft op zijn onderarm een tattoo van een kompas, dit omdat zijn vader die ook heeft en hij en zijn vader ondanks de ruzies wel een goede band hebben met elkaar.





    Face claim: Francisco Lachowski

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 22:38 ]

    R A V E N       E V A N N A       Q U E E N
    ''Well, my mom is a queen, so that makes me a princess.''











    • Naam
    Raven — Engels — Zwart zijnd — Ree• ven
    Evanna — Schots — Rechtshandig — Ef • Ahnah
    Queen — Engels — Koningin — Kw • Ien



    • Leeftijd
    Ze is zestien jaar oud en verjaart in het midden van de winter; 12 februari.


    ''Mirror, mirror in my hand who is the fariest of them all? Oh wait, I don't need to ask. Because we both know the awnser for sure, me, me and no one else. So back off with your bullshit, or I'll hurt you.''

    • Uiterlijk
    [FC: Sasha Pieterse] Haar blauw, grijze ogen hebben eigenlijk een arrogante blik in zich en je zult er niet snel tranen of gevoelens in kunnen lezen, of het is blijdschap. Reven haar ogen worden omringd door lichte wimpers en hierop doet ze altijd een laag mascara. Soms heeft ze ook nog eyeliner op.
    Haar haren komen tot haar borsten, krullen en hebben een blonde kleur. Deze heeft ze van nature en hoewel ze ergens de kleur saai vindt, vindt ze hem ook weer erg mooi. Raven heeft de lokken bijna iedere dag los zitten, behalve bij sporten. Op een vrije dag heb je de kans om haar ook nog met een knot te zien, maar velen zullen dit niet zien. Raven zal haar haren ook niet zo snel knippen, enkel de dode puntjes.
    Op haar gezicht zul je verschillende sproetjes zien, wat zij zelf irritant vindt, maar ze moet er maar mee leven. Haar lippen zijn niet heel dun en ook niet heel vol en hebben een zachtroze kleur. Hierop doet ze vaak een fellere roze kleur. Ze is ongeveer 1 meter en 54 centimeter lang en met deze lengte is ze niet tevreden, waardoor ze vaak hakken draagt. Op haar gezicht komt ook nog mascara, camouflagestift, blush en een natuurlijke oogschaduw. Vaak draagt ze zwarte hakken, een zwart rokje en een mooi shirtje er op en zo nu en dan met een vest. Al heeft ze ook geen problemen met hakken.


    • Innerlijk



    • Ouders
    The Evil Queen x Grimhilde x Moeder
    Onbekend x Vader



    ''Quote here.''

    • Geschiedenis




    • Extra


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam:
    Zoë Lyra Heart

    Leeftijd:
    20

    Uiterlijk:


    Met haar gemiddelde lengte van 1,70 en haar normale postuur, is Zoë op het eerste gezicht niet zo opvallend. Het zijn echter haar dikke, lange, donkerrode haren die de eerste blikvangers zijn. Tussen de rode haren zijn ook enkele nog donkerrode of zelfs zwarte lokken te vinden. De grote bos haar hangt meestal los en krult daarbij over haar schouders en borsten heen. Verder heeft Zoë grijze ogen, een lichte, gave huid en haar neus wipt op het einde een beetje omhoog. Qua make-up draagt ze eigenlijk altijd hetzelfde: een niet te zware smokey eye, een peach-kleurige blush op haar wangen en een lichtroze lippenstift op haar volle lippen. Haar kledingkast bestaat enkel uit zwarte, rode, witte en grijze kleren. Eigenlijk is rood dus de enige kleur die je echt zult zien. Ten slotte heeft Zoë op haar bovenarm een aantal kleine littekens. Dit gebeurde toen ze meehielp met het rood schilderen van de rozen. Zoë viel en bleef met haar arm achter een aantal doorns haken.

    Ouders:
    Haar ouders staan bekend als de King en Queen of Hearts. In de huidige sprookjes worden ze vaak afgebeeld als een grote, stevige vrouw en een klein mannetje. Dat is in het echt totaal niet het geval. Bij de Queen of Hearts moet je eerder denken aan Harley Quin: een gemene en sluwe vrouw die werkt met raadsels om anderen het leven zuur te maken. Haar tegenstanders krijgen uitdagingen en als ze die oplossen, mogen ze hun leven houden. Natuurlijk zijn de uitdagingen onmogelijk op te lossen. en maken haar tegenstanders geen schijn van kans.
    De King of Hearts is echter een stuk minder kwaadaardig. Hoewel hij echt van zijn vrouw houdt, vindt hij haar gedrag maar niks. Hij laat echter een beetje over zich heenlopen en dat is waarom hij vaak als klein wordt afgebeeld. Hij heeft echter alles voor zijn kleine prinses, Zoë, over. De band tussen haar ouders en Zoë is sowieso heel goed, maar wel met elke ouder totaal ander. Met haar moeder heeft ze het vooral over de slechte kanten die ze beiden hebben en het ‘plagen’ van hun onderdanen. De band met haar vader draait echter puur om verwennerij.

    Karakter:
    Zoë lijkt het meest op haar moeder: ze houdt van spelletjes, raadsels en uitdagingen. Daarnaast heeft ze ook de arrogantie van haar moeder, althans, dat straalt ze voornamelijk uit naar de buitenwereld. Ze is zeker zelfverzekerd van zichzelf, maar vindt het lastig om anderen echt dichtbij te laten komen. Serieuze relaties zijn er dan ook niet geweest, enkel scharrels. Ze ziet hoe haar vader onder de duim wordt gehouden door haar moeder en dat is iets wat haar nooit zal gebeuren: niemand zal ooit de baas over haar spelen, of haar vertellen wat ze moet doen.
    Zoë is arrogant, sluw en intelligent, een gevaarlijke combinatie dus. Voor vrienden zal ze alles doen, maar als je aan haar verkeerde kant staat, ben je ook echt de lul. Vrienden is eigenlijk een verkeerde woordkeuze. Ze misbruikt ze allemaal en één verkeerde beweging en je ligt uit de vriendengroep. Ze ziet ze zelf meer als haar kleine slaafjes.
    Acteren is iets wat Zoë goed afgaat, het is voor haar dan ook niet moeilijk om de mannetjes om haar vingers te winden. Ze liegt en manipuleert de boel constant en gaat en staat waar ze wil. Regels gelden niet voor haar, die maakt ze enkel zelf. Zwakte zal ze nooit laten zien, dat woord komt niet eens voor in haar woordenboek.

    Geschiedenis:
    “Off with her head!” Is een zin waar Zoë mee is opgegroeid. Als onschuldig jong meisje, had ze de daad zelf eigenlijk nog nooit gezien. Haar vader hield haar uit de buurt terwijl ze even verderop met haar enige vriendin, Alice, speelde. Alice was een raar meisje, soms was ze er wel, soms ging ze ineens weg en zag Zoë haar jaren later pas weer.
    Toen Zoë 12 jaar was, gebeurde het voor de eerste keer: “Off with his head!” Even later rolde het hoofd van het podium af, recht voor Zoë’s voeten. Bang was ze niet, integendeel. Het maakte iets in haar los, iets kwaadaardigs, maar het zette tegelijkertijd ook wat stil: haar gevoelens. Dat was de dag waarop Zoë veranderde van een onschuldig meisje, naar kwaadaardige jonge vrouw.

    Extra:
    Ook Zoë heeft een tatoeage. Op haar linker pols staan een rode ruit en een zwarte schoppen, op haar rechter pols het rode hart en een zwarte klaveren.


    everything, in time

    Echt heel awesome al die rollen! Ik begin nu te twijfelen wat ik met mijn rol moet T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    May Seraphina Malefide


    Leeftijd:
    19
    Uiterlijk:
    May heeft bruin lang krullend haar en hoekige wenkbrauwen. Ook heeft May een hoekige en vierkant gezicht, wat haar aparte en toch sterke karakter alleen maar naar voren haalt. Het minpunt vind May haar neus. Hij is namelijk groot en stevig, iets wat ze niet bepaalt een fijn iets vindt. Daarom denkt ze ook dat mensen altijd naar haar neus kijken en dat maakt haar onzeker. Onder die afschuwelijke neus zijn haar fijn lippen die een donkerrode tint hebben. May heeft fijne kraaloogjes met hazel/ omber kleurige ogen. Ze heeft wel de volumineuze postuur van haar moeder, waardoor ze een aardige kont heeft en een geschenk van een boezem.
    Ouders:
    { Moeder — Maleficent Malefide }
    { Vader — Onbekend }
    Karakter:
    May is een dame die weet wat ze wilt en zal daar alles voor doen. Sinds May alleen met haar moeder woonde op een eiland, weet May niet hoe ze moet reageren tegen mensen van haar eigen leeftijd. Ze zal erg vel reageren of juist zich terugtrekken tot de achtergrond en proberen niemands aandacht te trekken. May zal ook niet makkelijk in de omgang zijn door tekort aan mensen van haar eigen leeftijd. Jongens vindt May een groot raadsel en zal er niet snel aan beginnen om met eentje te praten. Als het om jongens gaat, zal ze erg bot en kortaf zijn. Toch hoopt haar moeder dat we een jongen komt die daar doorheen prikt. Diep van binnen zit nog ergens het jonge meisje van vroeger, die onschuldig was en lief kon zijn. Toch heeft haar moeder al het liefde en onschuldige uit haar gehaald en het is moeilijk om het eruit te krijgen. May blijft echter ontkennen dat het zo is, terwijl het altijd duidelijk is geweest dat haar moeder achter haar slechte kant zit.
    Geschiedenis:
    May is opgegroeid met alleen haar moeder, Maleficent. Haar moeder voedde haar op met warmte, maar leerde haar om net zo gemeen te zijn als zij. May weet ook niet beter dan gemeen te zijn. Sinds haar moeder zoveel slechte dingen heeft gedaan, is ze verbannen naar een eiland en daar is May dan ook opgegroeid. Vaak heeft May gevraagd naar haar vader, maar daar heeft haar moeder nooit over gesproken en May heeft het ook nooit meer gevraagd toen haar moeder een woedeuitbarsting kreeg. Hoewel ze door die woedeuitbarsting een gigantische ruzie kregen, is alles met een susser afgelopen en stuurt ze zo nu en dan een brief naar haar moeder.
    Extra:
    May kan net als haar moeder in gedaantes veranderen als ze dat wilt. Hoewel ze het nog niet echt goed kan, heeft ze dat talent wel.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 8:56 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik schrijf mij uit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik schrijf mij uit.


    Oh wat jammer om te horen! Bedankt in ieder geval :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik vind het echt super jammer dat hier zo weinig mensen op reageren ):

    Proprius schreef:
    Ik vind het echt super jammer dat hier zo weinig mensen op reageren ):


    Ja T-T Heleboel mensen zien het, maar reageren niet en dat is best wel jammer


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †