• Wat de titel zegt. Zijn hier mensen die Pokémon spellen spelen en wel de versies X en/of Y? Of de versies Omega Ruby en/of Alpha Sapphire? c;

    Zo ja: misschien kunnen we friend codes uitwisselen? c;

    Shuuya - 5043-4802-7534
    B0B - 1349-6824-7707
    Pelekai - 3179-7321-7584
    Mordrake - 4313-1271-5744
    Vulgaris - 1693-4220-2235

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:15 ]


    26 - 02 - '16

    Jup daar kan ik je ook niet mee helpen :'D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh ja. Meloetta, Victini en Genesect ook niet, want dat zijn event only pokemon :W


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Oh ja. Meloetta, Victini en Genesect ook niet, want dat zijn event only pokemon :W

    Dus hopen dat iemand zo gek is en die in de wondertrade gooit...

    Wat ik mij dus afvraag hea..

    Stel je ruilt met iemand... Maar je sluit na die ruiling af, zonder op te slaan..
    Heb jij dan je eigen pokemon weer terug.. of crash je de game soort van :'D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb geen idee ;x


    26 - 02 - '16

    Ik ben eens opnieuw begonnen met mijn X c; heb het wel bijna uitgespeeld hehe. Ooh is er trouwens iemand van jullie die interesse heeft in een bepaalde pokemon? Ik heb op mijn soulsilver enorm veel pokemon en wil eens herstarten c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik ben eens opnieuw begonnen met mijn X c; heb het wel bijna uitgespeeld hehe. Ooh is er trouwens iemand van jullie die interesse heeft in een bepaalde pokemon? Ik heb op mijn soulsilver enorm veel pokemon en wil eens herstarten c;

    Op dit moment niet echt, denk ik?


    --

    Trouwens is het een idee om iedereens friendcodes in beginpost te zetten?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oef.. Zou het niet zo snel weten ;x


    26 - 02 - '16

    Ah oki ^^ En zou iemand van jullie weten hoe die pokémon box op de computer werk? Waar je ze kunt steken om van de oude spellen naar de nieuwe te brengen? :3 Ik weet dat je 1 maand gratis kunt ofzo :x

    Laat maar :x pokémon bank is te betalen meh :c

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 14:40 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik speel nu pokemon diamond c;


    26 - 02 - '16

    Mijn vriend heeft ook een Quizlet account gemaakt, dus die kan z'n FC hier ook neerzetten.


    26 - 02 - '16

    Oeh awesome ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hallo mensen,

    mijn friendcode is 1693-4220-2235

    ik ben ook een pokemon fan

    Vulgaris schreef:
    Hallo mensen,

    mijn friendcode is 1693-4220-2235

    ik ben ook een pokemon fan


    Hallo c;

    Dit is mijn vriend dus

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:15 ]


    26 - 02 - '16

    Haiii, ik zal je toevoegen als ik niet te lui ben om me ds van boven te halen..
    Die van mij staat trouwens op de 1st pagina ;d


    Ik heb je toegevoegd ;D Ik kreeg vanuit de Safariding een Dwebble en een Pupitar :')

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 16:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hallo iedereen!
    Ik ben opzoek naar nieuwe vrienden (friendscode) voor de safari in pokemon x, is het goed als ik een paar friendscodes toevoeg?

    De mijne is 4038-7295-6192 :D