• Sorry, ik wist niet echt waar dit topic hoorde :/

    Ik heb daarstraks gemerkt dat mijn kat één oog toehoudt. Soms maakt ze hem een beetje open en haar pupil is dan echt veel kleiner dan het ander oog. Normaal spint ze bijna de hele dag door maar nu helemaal niet, en dat is echt vreemd. Ze maakt ook vreemde geluiden :( Ik ben echt super bang, mijn kat is net als een beste vriend/vriendin voor mij. Weet iemand wat er met mijn kat gebeurt ? Heeft iemand dit al meegemaakt met zijn/haar kat ? Ik ben echt zo in gerust ...

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 19:00 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik heb het nog nooit gezien/meegemaakt. Als ik jou was zou ik een dierenarts contacteren.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Ik heb het nog nooit gezien/meegemaakt. Als ik jou was zou ik een dierenarts contacteren.


    Dat hebben we gedaan. Mijn moeder is er nu naartoe met mijn kat maar ik ben echt zo bang voor haar.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Recentia schreef:
    (...)

    Dat hebben we gedaan. Mijn moeder is er nu naartoe met mijn kat maar ik ben echt zo bang voor haar.


    Don't worry. Hoe lang heeft je kat dit al?


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Don't worry. Hoe lang heeft je kat dit al?



    Ik denk van deze middag...(huil)

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 18:54 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Eerlijk gezegd begrijp ik niet zoveel van wat er nou staat. Maar een dierenartsbezoek lijkt me altijd handig.

    Recentia schreef:
    (...)


    Ik denk van deze middag...(huil)


    Dan ben je er toch op tijd bij? Bovendien is de dierenarts iemand die geleerd heeft voor dit soort dingen. Ze is in goede handen (:


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk is de pupil van je kat kleiner als hij zijn oog de hele tijd gesloten houdt. Die reageert anders op het licht dan zijn andere pupil. Ik wens je vast veel sterkte bij de dierenarts.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Natuurlijk is de pupil van je kat kleiner als hij zijn oog de hele tijd gesloten houdt. Die reageert anders op het licht dan zijn andere pupil. Ik wens je vast veel sterkte bij de dierenarts.


    Dit, en niet meteen in paniek raken. Laat haar met rust, wel in de gaten houden en vooral niet aan het oog gaan zitten of kijken, laat dat maar aan de dierenarts over. Verder kunnen we niet zoveel zeggen over wat er gaat gebeuren, weet je wat er gebeurd kan zijn? Wat voor kat heb je? Bij perzen heb je vaker katten die last hebben van hun ogen of dergelijk, ook kan het zijn geweest dat ze ergens in is gelopen met haar oog.
    Iig vlug naar de dierenarts, je bent er op tijd bij dus er zal niets ernstigs gebeuren. Gezien ik opleiding paraveterinair dierenarts assistent doe heb ik idd wel meer van dit soort zaken mee gemaakt op onder andere stages, maar nooit echt heftig en zolang mensen er op tijd bij waren kwam het wel altijd goed met de juiste middelen :) Succes!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind