• Deze fanmade Harry Potter film staat sinds gisteren eindelijk op Youtube en ik ben er behoorlijk benieuwd naar, dus die ga ik zo kijken onder het genot van een kopje thee :Y)

    Wie gaat deze nog meer kijken of heeft het zelfs al gekeken?

    Voor de geïnteresseerden: klik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh dit is interssant. :Y) Ik ga zeker kijken!


    Aaah super tof, was er al een tijdje op aan het wachten (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond hem zwaar tegenvallen. Het idee vind ik leuk, maar de uitwerking vond ik persoonlijk gewoon wat minder.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    MT, deze wil ik zien. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HaIe schreef:
    Ik vond hem zwaar tegenvallen. Het idee vind ik leuk, maar de uitwerking vond ik persoonlijk gewoon wat minder.


    Ik vind het acteerwerk wel wat cringy soms ja haha. Maar goed, vergeet niet dat het een fanmade film is, dus je moet ook niet verwachten dat het op hetzelfde niveau is als de echte films. Kijkende dat het een fanmade film is, vind ik het wel goed gemaakt, vooral de special effects en camerawerk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ik vind het acteerwerk wel wat cringy soms ja haha. Maar goed, vergeet niet dat het een fanmade film is, dus je moet ook niet verwachten dat het op hetzelfde niveau is als de echte films. Kijkende dat het een fanmade film is, vind ik het wel goed gemaakt, vooral de special effects en camerawerk.


    Nee, begrijp ik. Maar de trailer maakte me gewoon ontzettend enthousiast waardoor ik er waarschijnlijk net iets teveel van heb verwacht, dus vandaar denk ik dat hij me gewoon tegenviel.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 17:52 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben ook wat teleurgesteld, om eerlijk te zijn. Ik had gehoopt dat het verhaal verklarend zou zijn (waarom is die geworden zoals hij geworden is?), maar dat kwam er gewoon niet in terug. Het was een beetje ... tja, inhoudsloos? De filmtechnieken waren inderdaad wel goed, maar ik had er in z'n geheel meer van verwacht. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vond het verhaal wel goed maar ik had meer 'vecht scenes' in het heden verwacht zeg maar en

    SPOILER

    Is 'Gryffindor' nou gedood bij die kist, in iets met een dark ritual? Of vatte ik die verkeerd.


    Anyways, Ik vond hem niet verkeerd en mijn verwachtingen waren gelukkig niet te hoog :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik vond het verhaal wel goed maar ik had meer 'vecht scenes' in het heden verwacht zeg maar en

    SPOILER
    Is 'Gryffindor' nou gedood bij die kist, in iets met een dark ritual? Of vatte ik die verkeerd.


    Anyways, Ik vond hem niet verkeerd en mijn verwachtingen waren gelukkig niet te hoog :'D


    Ze was een van de moorden voor een van zn horcruxes (:


    Ik had er wel meer van verwacht ja, maar ik
    vond het einde wel echt heel onverwachts haha. Dat maakte hem wel veel leuker.

    Maar ondanks dat denk ik dat het nogal zonde was om het op deze manier te doen. De special effects en het camerawerk, en zelfs de muziek waren echt fantastisch voor een non-profit fanmade film.

    Ik had gewoon graag gewild dat ze misschien een iets duisterder en iets dat beter gelijk liep met het echte verhaal kunnen doen, in plaats van iets dat meer op een fanfictie leek, al dan wel een goede fanfic.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik verloor interesse na 4 minuten. Wel jammer want ik had redelijk hoge verwachtingen hiervoor. (no_cheers)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik verloor interesse na 4 minuten. Wel jammer want ik had redelijk hoge verwachtingen hiervoor. (no_cheers)


    Ik heb hem net gekeken en ik moet zeggen dat het beter wordt. Eerst dacht ik echt van oh Merlin dit ga ik niet volhouden, maar daarna had ik momenten van oh dit is echt nice geschreven. Dus ik vond het zelf heel wisselend eigenlijk met een stijgende lijn erin. Voor een fan film was het best prima though, maar ik had mede daarom ook geen hoge verwachtingen gelukkig.


    At the end we're all cursed

    EDIT: In de eerste zes minuten dacht ik 'waar kijk ik naar', en eigenlijk hield ik dat de hele film wel :') Het is een beetje awkward, en misschien komt dat door de bruiningscreme die de jonge Voldemort op heeft gesmeerd. Of het meisje van 20 dat een 12 jarig kind moet voorstellen.

    Maar ik vond 'm best geinig. Ik had er geen verwachtingen van dus dat scheelt ook weer.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 18:38 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb nu de eerste 5 minuten gehad en voor mij voelt het nu alsof ze er een random battle in hebben gegooid alleen om de aandacht te trekken. Voor een Harry Potter voelt het wat awkward? Maar ik moet zeggen dat het voor een fanmade er wel goed uitziet. Ik ben benieuwd naar de rest, maar tot nu toe heeft het nog niet heel erg mijn aandacht.

    Edit:
    Ik zit nu op 12:06 en het heeft nog steeds niet echt mijn aandacht getrokken. Misschien dat mijn verwachtingen toch te hoog waren, idk, maar het verloop van het verhaal voelt tot nu toe vrij awkward.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 18:11 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ouch, wat een slechte dub..


    ars moriendi

    Ik vond m best oke! Had er lang geleden over gelezen, maar toen verder niet onthouden ofzo. Voor een fanfilm vind ik hem best goed!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.