• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...



    Rollen:
    Vrouwen ~
    - Adriana Hayden Stark ~ Barone
    - Cassia "Cass" Meia Woods ~ Wiser
    - Gracey Jenna Palmer ~ Balloo
    - Delaney Clara Lincoln ~ HeaIy
    - Elle Gabi Mack ~ MeganKM
    - Alison "Ali" Naomi Geisiër ~ AlisonAriaEmily
    - Christina Blake Smith ~ Blurrierface
    - phoeni
    - Eliza Moore ~ Heavenlyy


    Mannen ~
    - Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood ~ Barone
    - James-Dean Marcus Devraux ~ Wiser
    - Luke Damian Lewis ~ XDarkWingsX
    - Amoare
    - Alexander James Smith ~ Blurrierface
    - Ezra Issac Cullen ~ GusWaters
    - Noah Westerfield ~ coven



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [Ze zijn klaar met hun studie! Ze kunnen dus geen 17-18 zijn]
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:



    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.



    The Group:
    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:22 ]


    El Diablo.

    Ezra is af, is hij goed zo?
    Ik zoek trouwens nog (vroegere) relaties van hem.
    Iemand beste vriend(in), vroegere liefdesrelatie,
    ... Je zegt het maar.

    ik weet dat ik Ezra homo heb gemaakt, dat was mijn eigen bewuste keuze. Maar ik hoop dat jullie hem (en dus mij) daarom niet gaan buitensluiten. Het klinkt misschien belachelijk, vandaar de spoiler, maar heb het eerder meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 23:22 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ezra is af, is hij goed zo?
    Ik zoek trouwens nog (vroegere) relaties van hem.
    Iemand beste vriend(in), vroegere liefdesrelatie,
    ... Je zegt het maar.
    ik weet dat ik Ezra homo heb gemaakt, dat was mijn eigen bewuste keuze. Maar ik hoop dat jullie hem (en dus mij) daarom niet gaan buitensluiten. Het klinkt misschien belachelijk, vandaar de spoiler, maar heb het eerder meegemaakt.


    Ik speel normaal niet anders dan homoseksuele personages en zo! Het is super leuk en ik weet zeker dat hij een goede klik zal hebben met Rowley, alleen al daarom ^^ Rowley accepteert mensen om hoe ze zijn. Ik denk trouwens ook dat Rowley bi is, maar ik weet het nog niet zeker. Kan nog gebeuren hahah.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 23:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MeganKM schreef:
    Iemand die één of andere relatie met Elle wil? :)


    Ezra misschien


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ezra is af, is hij goed zo?
    Ik zoek trouwens nog (vroegere) relaties van hem.
    Iemand beste vriend(in), vroegere liefdesrelatie,
    ... Je zegt het maar.
    ik weet dat ik Ezra homo heb gemaakt, dat was mijn eigen bewuste keuze. Maar ik hoop dat jullie hem (en dus mij) daarom niet gaan buitensluiten. Het klinkt misschien belachelijk, vandaar de spoiler, maar heb het eerder meegemaakt.


    Ik vind hem leuk en ik zet hem er zo bij! (:
    Ik heb trouwens mijn personages, al moet ik Adriana nog afmaken.


    El Diablo.

    GusWaters schreef:
    Ezra is af, is hij goed zo?
    Ik zoek trouwens nog (vroegere) relaties van hem.
    Iemand beste vriend(in), vroegere liefdesrelatie,
    ... Je zegt het maar.
    ik weet dat ik Ezra homo heb gemaakt, dat was mijn eigen bewuste keuze. Maar ik hoop dat jullie hem (en dus mij) daarom niet gaan buitensluiten. Het klinkt misschien belachelijk, vandaar de spoiler, maar heb het eerder meegemaakt.


    Ik vind het juist heel leuk, zorgt ook voor meer afwisseling in de groep. Daarbij denk ik dat Noah en Ezra best een goede combi zijn doordat ze beide wel van spontane dingen zijn, zorgt voor leuke momenten denk ik (': . Bovendien zou Noah, ondanks dat hij niet op jongens valt ook niet bang zijn om te flirten met Ezra. Gewoon omdat het leuk is haha

    Ik heb altijd nog Delaney ^^
    En gays zijn leuk! Zelf speel k ook nog wel eens een gay c: (zoals nu)


    I just caught the wave in your eyes

    Wel ik ben blij dat jullie allemaal zo positief reageren (:
    Ik stuur jullie verder wel even een berichtje voor de vriendschappen enz. Af te spreken


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb Alison die nog wat vrienden, vijanden wil


    all because i liked a girl

    HeaIy schreef:
    Ik heb altijd nog Delaney ^^
    En gays zijn leuk! Zelf speel k ook nog wel eens een gay c: (zoals nu)


    ZACH


    Spinning around, I'm weightless.

    Blurrierface schreef:
    (...)

    ZACH


    YAAAS.


    I just caught the wave in your eyes

    Praattopic.


    El Diablo.


    Rowley Trevor Sherwood
                      25 years | American
    Innerlijk:
    Rowley is altijd al een goede vriend geweest. Al kent hij je net of al langer, hij staat voor je klaar en is er altijd op de momenten wanneer mensen hem nodig hebben. Rowley wil graag het beste voor iedereen en is dan ook niet een persoon die iemand zomaar zou laten vallen. Mensen kunnen hun dingen bij hem kwijt, al is het een geheim waarvan ze niet willen dat andere het weten, Rowley is betrouwbaar. Zelfs als hij geen tijd heeft, maakt hij tijd klaar om naar mensen te luisteren. Al neemt het twee uur in beslag, hij is er voor die persoon. Rowley wil liever dat mensen zich helemaal bij hem uitstorten dan dat ze ergens mee blijven zitten, want hij voel zich dan onvoldaan en schuldig als die mensen alsnog blijven piekeren.
    Rowley zit al ongeveer anderhalf jaar in een sleur. Hij is zijn broer, voorbeeld en beste vriend, Yelmer verloren aan een ongeluk. Sinds die dag, waar Rowley zelf bij was, heeft hij een (lichte) depressie gecreëerd. Hij slaapt hierdoor slecht waardoor het wel eens voor kan komen dat hij wat nukkig reageert. Hij bedoelt hier echter niets verkeerd mee en biedt dan ook zijn excuus wel aan. Echter verteld hij niemand over zijn situatie. Hij vertelt wel dat hij zijn broer is verloren, maar hij vertelt niet over de depressie. Vaak, wanneer zijn gedachten afdwalen naar zijn broer gaat hij muziek maken. Rowley kan redelijk goed akoestisch gitaar spelen en neemt deze vaak ook wel overal mee naartoe. Van feesten is Rowley ook niet echt thuis. Hij is er even kort, maar gaat er vaak dan het liefst snel vandoor, naar een plek waar het rustiger is. Hij vind de muziek niet erg, maar hij vind het gewoon niet prettig als hij er tussen staat en dat het zo hard klinkt. Ook kleine feestjes vindt hij vaak niet zo leuk. Hij vindt het leuker om rondom een vuur te zitten met een klein gezelschap en muziek te maken met zijn gitaar.
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Beste vriend: Luke Damian Lewis.
    Na de middelbare school hebben Luke en Rowley contact gehouden. Ze zijn best close gegroeid en weten bijna alles van elkaar.
    Goede vriend: Ezra Issac Cullen
    Rowley heeft altijd wel met deze jongen op kunnen schieten en zal hem ook niet ineens in de steek laten, wat hij nooit gedaan heeft en nooit zou doen.
    Ex-vriendin: Adriana Hayden Stark. Ze hebben een paar maanden iets gehad, maar het is uiteindelijk niet veel geworden.
    Extra:
    Rowley weet het nog niet zeker, maar hij denkt biseksueel te zijn.




    Af denk ik, tenzij er nog relaties bij komen ^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 18:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik weet niet of ik het aan kan de RPG'en nu... ik blijf er wel bij maar reageee nu niet. Misschien de komende dagen niet. Ik zie het wel...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze twijfelt of ze wel echt op jongens valt. Bij Luke was ze helemaal verliefd, maar ze heeft op de universiteit een vriendinnetje gehad. Alison is dus een lesbienne, maar ze is ook hetero


    Psst btw Auto, heet dit niet gewoon "biseksueel in dubio"?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 18:05 ]


    I just caught the wave in your eyes