• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...



    Rollen:
    Vrouwen ~
    - Adriana Hayden Stark ~ Barone
    - Cassia "Cass" Meia Woods ~ Wiser
    - Gracey Jenna Palmer ~ Balloo
    - Delaney Clara Lincoln ~ HeaIy
    - Elle Gabi Mack ~ MeganKM
    - Alison "Ali" Naomi Geisiër ~ AlisonAriaEmily
    - Christina Blake Smith ~ Blurrierface
    - phoeni
    - Eliza Moore ~ Heavenlyy


    Mannen ~
    - Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood ~ Barone
    - James-Dean Marcus Devraux ~ Wiser
    - Luke Damian Lewis ~ XDarkWingsX
    - Amoare
    - Alexander James Smith ~ Blurrierface
    - Ezra Issac Cullen ~ GusWaters
    - Noah Westerfield ~ coven



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [Ze zijn klaar met hun studie! Ze kunnen dus geen 17-18 zijn]
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:



    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.



    The Group:
    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:22 ]


    El Diablo.

    phoeni schreef:
    Mag ik een meisje?


    Natuurlijk, we zijn wel al begonnen dus ik hoop dat je het geen probleem vind om in te springen!

    Bostick schreef:
    Ik weet niet of ik het aan kan de RPG'en nu... ik blijf er wel bij maar reageee nu niet. Misschien de komende dagen niet. Ik zie het wel...


    Is goed, ik zal er rekening mee houden.


    El Diablo.

    Mag ik nog mee doen? Ik wil graag een vrouw (flower)

    Sure, als je het niet erg vind om in te springen.


    El Diablo.

    Nee hoor, ik lees het graag terug.
    Hoe staan jullie tegenover seksualiteit enzo (lesbisch, bi, whatevs)
    Dan ga ik even nadenken over een personage.
    Iemand leuke ideeen, wat mist dit verhaal nog?

    Persoonlijk vind ik lesbiennes, gays, bi's, pan's en wat dan ook super leuk c:


    I just caught the wave in your eyes

    Great, then I'll paint the town red with my lesbianism :D

    Hmm, nu nog een FC...
    Waarom ben ik zo perfectionistisch met deze dingen (cat)

    HeaIy schreef:
    (...)

    Psst btw Auto, heet dit niet gewoon "biseksueel in dubio"?


    I dunno


    all because i liked a girl

    Ik ben bijna klaar met mijn character, ik ga er vanuit dat ik hem gewoon hier moet posten?

    Inderdaad. (:


    El Diablo.

    Heavenlyy schreef:
    Ik ben bijna klaar met mijn character, ik ga er vanuit dat ik hem gewoon hier moet posten?


    Je rol moet je idd hier posten


    all because i liked a girl

    Eliza Moore


    Naam: Eliza Moore, maar wordt ook Lizzie of Liz genoemd.
    Eliza komt van de Hebreewse naam Aliza, wat vrolijk betekend.
    Ook komt het van de naam Elizabeth, wat ‘belofte aan God’ betekend.
    Moore, een veelgebruikte Engelse achternaam, betekend ‘nobel’

    Leeftijd:
    24, jarig op 24 juli.

    Nationaliteit:
    Haar ouders komen uit Texas, en daar is Eliza ook opgegroeid.
    Toen ze naar de middelbare school ging is ze verhuisd naar Seattle, waar ze zich heel erg moest aanpassen. Ze was niet gewend om in een grote stad te wonen, laat staan met zo veel mensen en zo veel lawaai. Ze bleef in het begin van haar schooltijd veel binnen, en was niet heel goed in het maken van vrienden. Haar ouders zijn beide op best jonge leeftijd overleden, en Eliza is er best goed aan gewend om alleen te zijn en voor zichzelf te zorgen.

    Innerlijk:
    Eliza is erg sarcastisch, houdt van grapjes, en wordt graag niet al te serieus genomen. Ze vind het moeilijk om sociaal te zijn, en voelt zich vaak anders dan de rest. Dit is ook voornamelijk haar eigen schuld, omdat ze het vervelend vind om naar buiten te gaan. Ze zit liever binnen, kijkt Netflix of werkt eindeloos aan een nieuw idee voor een boek. Op die manier hoeft ze niet zoveel moeite te doen, en kan ze volledig zichzelf zijn.

    Eliza is niet onzeker, maar heeft wel last van sociale angst. Hierdoor raakt ze soms in paniek in grote groepen of langere tijd buiten haar huis. Eliza is beginnend schrijver, maar heeft de laatste tijd veel last van een writer’s block. Ze schrijft kinderboeken, maar ook boeken voor tieners. Eliza heeft een hekel aan het woord ‘volwassen’. Volwassen, dat zal ze nooit worden. Ze is gek op dingen zoals Disney, slaapt nog met knuffels, en bezoekt nog altijd de speelgoedwinkel als ze gaat winkelen.

    Ze is een grapjas, maar vind het heel moeilijk om te praten over haar echte gevoelens. Deze verbergt ze eigenlijk door niet zo serieus te zijn. Haar hobbies zijn gitaar spelen, wat aanklooien met een fotocamera, en alles wat met computers te maken heeft. Ook kan ze zich goed verdiepen in een mooi boek. Als Eliza verdrietig is, sluit ze zich het liefst helemaal af. Ze is normaal altijd heel blij, maar soms heb je van die dagen. Soms voelt ze zich best wel alleen, en verlangt ze ernaar om anders te zijn, minder awkward en antisociaal.

    Eliza weet al heel lang dat ze op meisjes valt, en heeft hier eigenlijk nooit problemen mee gehad. Haar vrienden weten dit niet, want ze is pas uit de kast gekomen na dat ze van de middelbare school afkwam.
    Ze heeft hier en daar wat gedate, maar het bleef vooral bij one night stands. Ervaring in echte liefde heeft ze niet echt. Ervaring in bed, overigens wel ;)

    Uiterlijk:

    Eliza geeft niet heel veel om haar uiterlijk. Ze loopt vaak rond in haar pyjama, of alleen in een oud shirt. Het fijne aan thuis werken is dat niemand van haar verwacht dat ze echte kleren aan doet. Haar vrienden schamen zich wel eens voor hoe comfortabel Eliza omgaat met haar eigen lichaam, maar daar moeten ze maar mee dealen.

    Eliza wordt vaak op straat aangestaard door mannen, als ze al buiten komt. Ze irriteert zich hieraan, omdat ze daar niet in geintereseerd is. Haar stijl verraad nou eenmaal niet echt dat ze op meisjes valt, en daar heeft ze soms wel last van. Ze heeft hierdoor in de laatste jaren best wel een slecht beeld ontwikkeld over mannen, en hoopt dat haar vrienden van vroeger niet zo zijn geworden. Eliza draagt graat plaid, hoodies en comfortabele kleding. Je zult haar niet zo snel in een jurk zien.

    [Faceclaim: Amber Heard]



    Relaties: [wat moet ik hier invullen?]
    Extra: Eliza heeft een tattoo met een quote van Alice in Wonderland op haar linkerarm.

    Ook heeft ze veel piercings in haar oren.

    Ze heeft een kat genaamd Pancakes

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 0:12 ]

    Zo! Daar ben ik lang mee bezig geweest :P
    Is het zo goed?

    wat moet ik hier invullen?


    Stel jouw personage is vrienden met mijn personage (Delaney in dit geval) dan zet je dat er bij (: eventueel met een verklaring/beschrijving


    I just caught the wave in your eyes

    Oh...maar hoe kan ik dat nou al weten? (nerd)

    Dat spreek je af (: in deze RPG kent namelijk iedere personage elkaar al, het is namelijk een oude vriendenkring die weer samen komt voor een (laatste) vakantie samen (: als je wilt mag je bij Delaney op pagina 4 kijken... Misschien geeft je dat dan een idee ^^.


    I just caught the wave in your eyes