• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Apocalyptic ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Avandra ~Belle
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    Bjergsen ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Blink ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Chandler ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Chrysalism ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    Clint ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Corday ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf
    Daggers ~Peter Pan&Hook, Maleficent, The Evil Queen
    Dahl ~Ariel&Flounder, Mulan, Dory
    Dormiveglia ~ Stitch, Bambi, Captain Sparrow, Mad Hatter, Peter Pan&Tinkerbell
    Drones ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Dunedain ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Mulan, Dory, Tantor
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Gibbs ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Gibigianna ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tink&Peter Pan, Scar
    Hanayo ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Howland ~Maximus&Pascal
    Hunt ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    Jukeboxes ~Mushu, Captain Sparrow, Stitch, Olaf, Bambi, Sam Flynn
    Kauai ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    LaBouff ~Tigger, Tod&Copper, Ariel, Simba&Scar&Timon&Pumbaa, Bolt
    Lolicia ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas, Duchess
    Magnus ~ Sven&Anna, North, Captain Sparrow, Belle
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Meraki ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    MissMills ~Belle&Chip, Olaf, Maleficent, Captain Sparrow, The Evil Queen
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Pippilotta ~Jiminy Cricket, Alice, Rapunzel, Pocahontas, Roger Radcliffe, Robin Hood
    Porunn ~Robin Hood&Vrouwe Tok, Peter Pan, Captain Jack Sparrow, Diava&Maleficent, Pascal
    Quies ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Ragnarok ~Eugene
    Raisei ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar
    Rewritten ~Pocahontas, Belle, Merida, Elsa, Tantor, Pain&Panic&Meg, Captain Jack Sparrow
    Roosevelt ~Giselle, Tiana, Peter Pan&Tink, Cinderella, Elsa
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Scully ~Hades&Meg, Mushu&Mulan, Kidagakash, Eilonwy
    SIoth ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Tarth ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Theon ~Scar, Shere Khan, Stitch
    Wan ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Willoughby ~Simba&Timon&Pumba
    _failure_ ~Lion King, Captain Sparrow, Maleficent, Tangled, Frozen

    Magical spotlight



    Vorige spotlights:
    ~Augustus 2015~

    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~
    ~Those Golden Days~
    ~Disney Instrumental Playlist~
    ~Studying: Disney Style~
    ~Disney Park Music~

    Magical Tumblrs





    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herbeleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Ik weet niet of TGD en Zootopia echt iets voor mij zijn, tbh :/

    Ik ook hoor. Ik zit er niet echt op te wachten eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoals ik in de trailer zag, en toen ik hoorde wat er nou precies gaat gebeuren in the good dinosaur. Meh. Nee, die film spreekt me helemaal niet aan. Zootopia wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven. Hij kan bijna niet slechter zijn dan Chicken Little. -Mochten hier Chicken Little fans zijn; sorry, maar ik vind dat echt de slechtste Disney film tot nu toe.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Schijnbaar is er een titel bekend voor Enchanted 2, namelijk "Disenchanted"!

    ^-zij die het niet door hebben, de tekst is aanklikbaar.-^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    _Cerberus schreef:
    Schijnbaar is er een titel bekend voor Enchanted 2, namelijk "Disenchanted"!

    ^-zij die het niet door hebben, de tekst is aanklikbaar.-^

    Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik daarvan moet vinden, maar ergens ben ik wel een klein beetje benieuwd wat ze ervan gaan maken dan. Wat denk jij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hooooop dat ze hem niet verprutsen. En dat ze dezelfde cast nemen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Ik hooooop dat ze hem niet verprutsen. En dat ze dezelfde cast nemen.

    Haha, het zou wel een boel verpesten als ze nu een andere actrice voor de prinses nemen haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik daarvan moet vinden, maar ergens ben ik wel een klein beetje benieuwd wat ze ervan gaan maken dan. Wat denk jij?

    Om heel eerlijk te zijn; mijn verwachtingen zijn al niet erg hoog voor deze film (dat heb ik sowieso al niet erg bij vervolgen) en de naam vind ik wel belachelijk. (edit: ik had de naam verkeerd gelezen, ik dacht eerst dat er Disnechanted stond (als in Disne(y) -chanted. Foutje) Sorry als ik het een beetje hard zeg, maar kom op. Zoals Evelien al zei hoop ik ook dat ze op zijn minst dezelfde cast nemen, anders is hij sowieso niet zo geweldig en eigenlijk wil ik nou wel eens wat meer over de verhalenlijn weten. Weet Disney het überhaupt zelf al, wat ze met deze film willen gaan doen?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 0:22 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    _Cerberus schreef:
    (...)
    Om heel eerlijk te zijn; mijn verwachtingen zijn al niet erg hoog voor deze film (dat heb ik sowieso al niet erg bij vervolgen) en de naam vind ik wel belachelijk. (edit: ik had de naam verkeerd gelezen, ik dacht eerst dat er Disnechanted stond (als in Disne(y) -chanted. Foutje) Sorry als ik het een beetje hard zeg, maar kom op. Zoals Evelien al zei hoop ik ook dat ze op zijn minst dezelfde cast nemen, anders is hij sowieso niet zo geweldig en eigenlijk wil ik nou wel eens wat meer over de verhalenlijn weten. Weet Disney het überhaupt zelf al, wat ze met deze film willen gaan doen?

    Haha, persoonlijk vind ik de naam dan nog niks, maar ik ga niet oordelen voor ik 'm gezien heb. Alleen heb ik vaak genoeg gezien dat ik erg benieuwd was naar een film (of dat hoeft niet eens) en dat ze die dan 'verkloten', om 't maar zo te verwoorden (en logisch dat je geen hoge verwachtingen hebt bij vervolgen haha, of nouja het is begrijpelijk). En ja, klopt, ik denk dat het dan vooral over haar 'normale' leventje in de echte wereld gaat ofzo. Maar ja, ik weet niet of me dat echt iets aantrekt haha. En eerlijk gezegd trok de eerste film me ook niet echt aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Haha, persoonlijk vind ik de naam dan nog niks, maar ik ga niet oordelen voor ik 'm gezien heb. Alleen heb ik vaak genoeg gezien dat ik erg benieuwd was naar een film (of dat hoeft niet eens) en dat ze die dan 'verkloten', om 't maar zo te verwoorden (en logisch dat je geen hoge verwachtingen hebt bij vervolgen haha, of nouja het is begrijpelijk). En ja, klopt, ik denk dat het dan vooral over haar 'normale' leventje in de echte wereld gaat ofzo. Maar ja, ik weet niet of me dat echt iets aantrekt haha. En eerlijk gezegd trok de eerste film me ook niet echt aan.

    Als hij uit komt, wil ik hem wel zien hoor, maar ik denk maar zo; als ik er nu al geen hoge verwachtingen van heb, dan kan hij alleen maar meevallen (Als hij slecht is, naja dan had ik dat min of meer wel al verwacht, dus niet echt een verrassing daar & als hij goed is valt dat alleen maar mee ^^), de enige vervolgen die ik echt goed gevonden heb (tot nu toe dan, het kan altijd nog veranderen) : zijn The Lion King films. (Maar de vierde film ben ik echt geen fan van)...
    Hmm, ik denk dat Griselde (of hoe heette ze nou weer?) Haar "cartoon" wereld zal missen (ik weet niet goed meer hoe ze haar wereld noemde, dus ik noem het maar even "cartoonworld / wereld") en dat haar man met kind dan meegenomen worden naar haar wereld ofzo, of dat ze veel meer ruzie hebben of ze wordt verliefd op iemand anders... Ik weet het eigenlijk niet zo goed. De eerste film heb ik vrij laat pas gezien. Ik geloof dat ik hem in 2013 pas voor het eerst gekeken heb ofzo.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    *Giselle en *Andalasia :')
    Ik heb ergens ook wel schrik dat het over totaal nieuwe personages zal gaan :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Woop Mijn Franse Villains collectie is nu ook helemaal compleet! -Happy as fuck.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hahaha


    26 - 02 - '16


    Zo is het maar net ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.






    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh my god, can I join? :Y) Een grote Disney-gek hier, hihi.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.