• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Apocalyptic ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Avandra ~Belle
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    Bjergsen ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Blink ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Chandler ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Chrysalism ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    Clint ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Corday ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf
    Daggers ~Peter Pan&Hook, Maleficent, The Evil Queen
    Dahl ~Ariel&Flounder, Mulan, Dory
    Dormiveglia ~ Stitch, Bambi, Captain Sparrow, Mad Hatter, Peter Pan&Tinkerbell
    Drones ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Dunedain ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Mulan, Dory, Tantor
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Gibbs ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Gibigianna ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tink&Peter Pan, Scar
    Hanayo ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Howland ~Maximus&Pascal
    Hunt ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    Jukeboxes ~Mushu, Captain Sparrow, Stitch, Olaf, Bambi, Sam Flynn
    Kauai ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    LaBouff ~Tigger, Tod&Copper, Ariel, Simba&Scar&Timon&Pumbaa, Bolt
    Lolicia ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas, Duchess
    Magnus ~ Sven&Anna, North, Captain Sparrow, Belle
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Meraki ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    MissMills ~Belle&Chip, Olaf, Maleficent, Captain Sparrow, The Evil Queen
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Pippilotta ~Jiminy Cricket, Alice, Rapunzel, Pocahontas, Roger Radcliffe, Robin Hood
    Porunn ~Robin Hood&Vrouwe Tok, Peter Pan, Captain Jack Sparrow, Diava&Maleficent, Pascal
    Quies ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Ragnarok ~Eugene
    Raisei ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar
    Rewritten ~Pocahontas, Belle, Merida, Elsa, Tantor, Pain&Panic&Meg, Captain Jack Sparrow
    Roosevelt ~Giselle, Tiana, Peter Pan&Tink, Cinderella, Elsa
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Scully ~Hades&Meg, Mushu&Mulan, Kidagakash, Eilonwy
    SIoth ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Tarth ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Theon ~Scar, Shere Khan, Stitch
    Wan ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Willoughby ~Simba&Timon&Pumba
    _failure_ ~Lion King, Captain Sparrow, Maleficent, Tangled, Frozen

    Magical spotlight



    Vorige spotlights:
    ~Augustus 2015~

    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~
    ~Those Golden Days~
    ~Disney Instrumental Playlist~
    ~Studying: Disney Style~
    ~Disney Park Music~

    Magical Tumblrs





    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herbeleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Om eerlijk te zijn, ik had hoge verwachtingen van Cinderella, live action. Maar ik moet zeggen dat hij me wat tegenviel. (vooral de vader van de prins) viel mij tegen. -Misschien kwam dat ook wel omdat ik het te veel met de tekenfilm versie vergeleek. Ik zie op tegen al de andere verfilmingen. Ik bedoel maar Mulan zonder Mushi? Dat was juist zo'n leuk personage in de film! Waarschijnlijk komt er dan ook geen "geluks-krekel". Pff, kunnen ze mijn jeugd niet met rust laten? D: -God ik voel me oud als ik dat zeg, haha-.
    Maleficent vond ik wel een leuk film ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    Om eerlijk te zijn, ik had hoge verwachtingen van Cinderella, live action. Maar ik moet zeggen dat hij me wat tegenviel. (vooral de vader van de prins) viel mij tegen. -Misschien kwam dat ook wel omdat ik het te veel met de tekenfilm versie vergeleek. Ik zie op tegen al de andere verfilmingen. Ik bedoel maar Mulan zonder Mushi? Dat was juist zo'n leuk personage in de film! Waarschijnlijk komt er dan ook geen "geluks-krekel". Pff, kunnen ze mijn jeugd niet met rust laten? D: -God ik voel me oud als ik dat zeg, haha-.
    Maleficent vond ik wel een leuk film ^^

    Wat? Dat meen je niet? Mulan zonder Mushu? D: Hoe gaan ze dan in hemelsnaam doen dat Mulan op weg wordt geholpen? Wth. Ja, die krekel kunnen we inderdaad wel vergeten. Zeg maar gedag tegen Cri-Kee. Arriverderci cricket. En ja, ik vond Cinderella echt tegenvallen, het is niet mijn favoriete Disney film, maar ik had er meer van verwacht eigenlijk. Maar er zijn wel meerdere look-a-like films van Cinderella en op een gegeven moment is het idee ook niet leuk meer. Haha, nee, maar ik snap je helemaal hoor! Sommige films moeten ze gewoon met rust laten en weten wanneer ze er een stop op moeten zetten. Het is leuk, maar voor een bepaalde tijd. Ga niet overboord. En dat doen ze hier echt verre van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Wat? Dat meen je niet? Mulan zonder Mushu? D: Hoe gaan ze dan in hemelsnaam doen dat Mulan op weg wordt geholpen? Wth. Ja, die krekel kunnen we inderdaad wel vergeten. Zeg maar gedag tegen Cri-Kee. Arriverderci cricket. En ja, ik vond Cinderella echt tegenvallen, het is niet mijn favoriete Disney film, maar ik had er meer van verwacht eigenlijk. Maar er zijn wel meerdere look-a-like films van Cinderella en op een gegeven moment is het idee ook niet leuk meer. Haha, nee, maar ik snap je helemaal hoor! Sommige films moeten ze gewoon met rust laten en weten wanneer ze er een stop op moeten zetten. Het is leuk, maar voor een bepaalde tijd. Ga niet overboord. En dat doen ze hier echt verre van.

    Ja, geen Mushu D: -Dit stond er toch in het artikel, of ik moet het verkeerd begrepen hebben?
    It was announced in March that Mulan would be getting the live action treatment but the only other information released is that sadly Mushu the dragon will not be a part of the adaptation. Producers were worried that a CGI talking dragon would come across as tacky and hurt the ambiance of the story.

    Ja dat is helemaal waar. Er is ook nog een andere versie van "Beauty and the Beast", voordat het aangekondigd was van die met Emma er in, ik geloof dat hij uit 2013 is. Maar ik heb hem zelf nog niet bekeken, haha. Of zoals Peter Pan ook, hoeveel live actions zijn daar wel al niet van? D: (en nu is er alweer een nieuwe, genaamd "Pan")...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    (...)
    Ja dat is helemaal waar. Er is ook nog een andere versie van "Beauty and the Beast", voordat het aangekondigd was van die met Emma er in, ik geloof dat hij uit 2013 is. Maar ik heb hem zelf nog niet bekeken, haha. Of zoals Peter Pan ook, hoeveel live actions zijn daar wel al niet van? D: (en nu is er alweer een nieuwe, genaamd "Pan")...

    O hell no. I'm not pleased about this.
    En ja, klopt. We kunnen zeggen en bij de mening blijven dat het helemaal niks wordt als ze telkens live actions gaan maken, maar ik ben bang dat dat moeilijk gaat veranderen ha. Ik heb die films ook niet gekeken, simpelweg omdat ik bang ben dat ze het helemaal verkloot hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    O hell no. I'm not pleased about this.
    En ja, klopt. We kunnen zeggen en bij de mening blijven dat het helemaal niks wordt als ze telkens live actions gaan maken, maar ik ben bang dat dat moeilijk gaat veranderen ha. Ik heb die films ook niet gekeken, simpelweg omdat ik bang ben dat ze het helemaal verkloot hebben.

    Disney luistert toch niet naar de fans. Ze kijken alleen nog maar naar waar ze het meeste geld mee kunnen verdienen. -Sorry, maar zo komt het de laatste tijd wel bij me over-. Maar goed, we zullen het maar moeten accepteren dat die films er toch komen, ben ik bang.


    Mag ik hier trouwens wat algemeen advies vragen? (disney related)

    Ik doe mee met het "Play it forward" initatief op Facebook (voor degene die niet weten wat het is; het is dat je vijf personen -of meer, dat mag je zelf kiezen- uit je contactenlijst -die ook aangegeven hebben dat ze mee willen doen- iets geeft en dat mag dan van alles zijn; iets zelf gemaakt, een boek, iets anders, maakt niet uit als je het maar dit jaar nog geeft -het begon in januari haha-) en nu heb ik dus nog één iemand die ik nog niks heb gegeven. Ik zat te denken (omdat deze persoon van Baymax houdt), om de TsumTsum set van Big Hero 6 cadeau te doen, maar ik zag dus net dat deze uitverkocht is en dat je ze dus eigenlijk alleen nog maar kan krijgen als je ze uit vanuit Amerika of Japan kunt kopen -tweedehands dan nog- (en dat wordt me een té duur grapje met invoerrechten en de gekke prijzen die ze er voor durven vragen, ik bedoel maar $19,- voor één mini knuffeltje? Sorry maar dat heb ik er niet voor over, zeker niet omdat de nieuwprijs iets van $5,- is ofzo iets dergelijks.) Maar iemand vertelde me net dat de gewone "witte" Baymax (er is ook een rode Baymax) en Hiro terug in de winkels liggen. Zouden deze dan ook weer in Parijs en of London te koop zijn? Want als dit alleen in Amerika en Japan is, heb ik er nog niks aan.... -of ik moet iets anders gaan zoeken, maar een Baymax & Hiro Tsum Tsums leek me wel een leuk idee, natuurlijk met nog iets anders er bij- Advies hier over is welkom ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ^Ik vind dat ook wel enorm duur. Ik heb eigenlijk geen idee of die opnieuw te koop zijn, mijn obsessie is een beetje geminderd :')
    En ik voel me nu enorm schuldig, omdat ik nog altijd niets geschikt gevonden heb om terug naar jou te sturen :$


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    ^Ik vind dat ook wel enorm duur. Ik heb eigenlijk geen idee of die opnieuw te koop zijn, mijn obsessie is een beetje geminderd :')
    En ik voel me nu enorm schuldig, omdat ik nog altijd niets geschikt gevonden heb om terug naar jou te sturen :$


    Ja ik ook, misschien als ik me er wat eerder mee verdiept had, had ik ze misschien nog voor een redelijke prijs kunnen kopen haha, maar dat wordt hem dus niet vrees ik en ik heb alleen nog maar gehoord dat er Tsum Tsums te koop zijn in de Bart Smit in Nederland (en dan ook nog maar beperkte natuurlijk), maar ik woon natuurlijk ergens waar helemaal geen Bart Smit in de buurt is -Lucky me, not-. Dus ik vrees dat ik iets anders moet gaan bedenken.

    Nee je moet je niet schuldig voelen! Ik snap dat het moeilijk is, want ik zit nu ook even met mijn handen in het haar haha en ik wil het graag voor december de deur uit hebben omdat ik vrees dat pakjes en zo kwijt raken in december omdat er dan opeens zoveel meer verwerkt moet worden in korte tijd bij de Post (en door het feit dat ik ook al gehad heb dat kerstkaartjes niet aankomen "kwijt" in de post) Dus daarom postte ik dit hier eigenlijk, omdat ik verder nergens anders om advies kan krijgen zonder dat deze persoon weet dat het over haar gaat). en ik wil toch nog dat het een verrassing is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    (...)

    Ja ik ook, misschien als ik me er wat eerder mee verdiept had, had ik ze misschien nog voor een redelijke prijs kunnen kopen haha, maar dat wordt hem dus niet vrees ik en ik heb alleen nog maar gehoord dat er Tsum Tsums te koop zijn in de Bart Smit in Nederland (en dan ook nog maar beperkte natuurlijk), maar ik woon natuurlijk ergens waar helemaal geen Bart Smit in de buurt is -Lucky me, not-. Dus ik vrees dat ik iets anders moet gaan bedenken.

    Nee je moet je niet schuldig voelen! Ik snap dat het moeilijk is, want ik zit nu ook even met mijn handen in het haar haha en ik wil het graag voor december de deur uit hebben omdat ik vrees dat pakjes en zo kwijt raken in december omdat er dan opeens zoveel meer verwerkt moet worden in korte tijd bij de Post (en door het feit dat ik ook al gehad heb dat kerstkaartjes niet aankomen "kwijt" in de post) Dus daarom postte ik dit hier eigenlijk, omdat ik verder nergens anders om advies kan krijgen zonder dat deze persoon weet dat het over haar gaat). en ik wil toch nog dat het een verrassing is.


    Zijn er eventueel geen andere leuke hebbedingetjes van Baymax ofzo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Zijn er eventueel geen andere leuke hebbedingetjes van Baymax ofzo?

    Ik heb nog niet echt leuke dingen gezien, toch niet hier in de buurt. Maar ik ga morgenmiddag (of anders in de loop van de week) de stad in. Misschien dat ik dan nog wat vind en anders wordt dat mijn missie als ik weer in London ben (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik word eigenlijk wel enthousiast voor Zootopia. Haha en dat komt met name hier door. (aanklikbaar).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Hoewel ik tegen de film op zie, vind ik het wel een leuke foto.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben benieuwd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ie wel leuk wordt :3
    Is dat de officiele poster al?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, ik zie net dat deze "Fan made" is, sorry! D: Ik dacht echt even dat dit de officiële poster was, maar hij is eigenlijk te goed om waar te zijn. (Naja schijnbaar is "het beest" van X-men). -Door die 'dromerige' look eigenlijk, want Disney doet dat nooit zo eigenlijk bij live actions... dus ik had het kunnen weten maar goed, zal wel te slaperig geweest zijn om het echt op te merken verder.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mensen die bij hoog en laag beweren dat Anastasia van Disney is ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.