• Al een hele tijd heb ik al wat ideeën in men hoofd die ik graag zou willen uitwerken tot een verhaal. Al heb ik één probleem. ik twijfel heel erg of dat het een OP verhaal zou worden of een fanfiction. Meestal als ik naar de top kijk, heb ik het gevoel dat het meeste fanfiction word gelezen hier op quizlet? Als het fanfiction is zou het over 5SOS gaan..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 21:50 ]

    Wat lees jij het liefst?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Beide


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik lees liever OP, gewoon omdat ik van mening ben dat niemand mijn favoriete personages op papier uit kan werken als de auteur zelf (uitzonderingen daar gelaten, maar die zijn heeeell zeldzaam)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik lees het allebei wel. Maar met fanfiction hangt het er wel vanaf over welke personen het gaan zal. Justin Bieber of zoiets lees ik namelijk een stuk minder snel dan Harry Potter.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OP, hands down.


    She's imperfect but she tries

    Ik lees enkel OP, maar ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon moet doen wat jou het leukste lijkt om te schrijven, want uiteindelijk is het jouw verhaal (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zelf lees ik geen fanfics over artiesten, maar je moet doen wat jij het leukste vindt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Backbiter schreef:
    Ik lees liever OP, gewoon omdat ik van mening ben dat niemand mijn favoriete personages op papier uit kan werken als de auteur zelf (uitzonderingen daar gelaten, maar die zijn heeeell zeldzaam)


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Ik lees het allebei wel. Maar met fanfiction hangt het er wel vanaf over welke personen het gaan zal. Justin Bieber of zoiets lees ik namelijk een stuk minder snel dan Harry Potter.


    Als het een fanfiction zou zijn, zou het waarschijnlijk over 5SOS gaan. Ik heb namelijk niet erg veel verstand van andere fanfictions


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe