• Hey hoi ^^
    Omdat ik de laatste tijd mijn draai in het tekenen een beetje terug ben gaan vinden, heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt met dingen die ik voor het einde van 2015 getekend wil hebben. Ik maak mijn tekeningen namelijk nooit af :') en kan een 'challenge' dus wel gebruiken. Ik vroeg me af of meerder mensen hier aan mee zouden willen doen of hun eigen challenge willen starten.
    Mijn goals:
    — Een portret in zwart-wit 5 Augustus 2015


    — Een kleurenportret
    — Het hoofd van een katachtige in pastel
    — Een van de paarden van de manege in pastel
    — Een van de paarden van de manege in potlood (kleur of zwart-wit)
    — Een stilleven in aquarel
    — Een landschap met acryl

    Zo op een rijtje lijken het ineens heel veel tekeningen en ik moet toegeven dat ik ook niet weet of ik het ga halen :') Maar niet geschoten is altijd mis zoals ze zeggen hé (A)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 13:29 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Jij kunt echt prachtig tekenen!
    I'm looking forward to it c;

    Gaaf zeg! Ziet er goed uit.
    Ik ben seriously lazy geweest op het vlak van tekenen. Ik ben veel te druk met mijn porcelein decoreren bedrijfje. Misschien is dit ook wel goed voor mij, zo'n challenge. (flower)


    The truth is out there.

    Clicker schreef:
    Jij kunt echt prachtig tekenen!
    I'm looking forward to it c;


    Scully schreef:
    Gaaf zeg! Ziet er goed uit.
    Ik ben seriously lazy geweest op het vlak van tekenen. Ik ben veel te druk met mijn porcelein decoreren bedrijfje. Misschien is dit ook wel goed voor mij, zo'n challenge. (flower)


    Dankjulliewel (flower)

    En Scully, waarom doe je dan niet gewoon lekker mee? Als je niet alleen bent maar het met anderen doet motiveer je elkaar om verder te tekenen (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Dankjulliewel (flower)

    En Scully, waarom doe je dan niet gewoon lekker mee? Als je niet alleen bent maar het met anderen doet motiveer je elkaar om verder te tekenen (:


    Hahaha, dat is goed. Ik ga voor mezelf ook wel een challenge op zetten. Misschien wat minder groot dan die van jou, maar ik wil zeker wel mee doen. (:


    The truth is out there.

    Je kan zo mooi tekenen, Leo (:

    Ik zou willen dat ik ook zou kunnen tekenen.. maar het enige waar ik iets verder mee kom is schilderen. Tekenen kan ik absoluut niet :'D


    -

    Scully schreef:
    (...)

    Hahaha, dat is goed. Ik ga voor mezelf ook wel een challenge op zetten. Misschien wat minder groot dan die van jou, maar ik wil zeker wel mee doen. (:


    Yay ^^

    Towns schreef:
    Je kan zo mooi tekenen, Leo (:

    Ik zou willen dat ik ook zou kunnen tekenen.. maar het enige waar ik iets verder mee kom is schilderen. Tekenen kan ik absoluut niet :'D


    Thanks Jente (flower) Je wilt alleen m'n vergelijking met wat ik een halfjaar geleden deed niet zien :')


    take me back to the basics and the simple life



    En ik ben ondertussen alweer een heel stuk verder! Ik ga nu aan het haar beginnen (krul)


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:



    En ik ben ondertussen alweer een heel stuk verder! Ik ga nu aan het haar beginnen (krul)


    Mooi!


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Mooi!


    Dankje! (flower) Ik ben alleen niet zo tevreden over het oor :') Naja, dan maar een beetje spelen met wat extra haar daar :')

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 13:38 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Dankje! (flower) Ik ben alleen niet zo tevreden over het oor :') Naja, dan maar een beetje spelen met wat extra haar daar :')


    Oren zijn ook lastig om te tekenen, probeer misschien wat meer detail uit te werken en te spelen met lichtere en donkere schaduw. (:


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Oren zijn ook lastig om te tekenen, probeer misschien wat meer detail uit te werken en te spelen met lichtere en donkere schaduw. (:


    I'll try, thank you


    take me back to the basics and the simple life

    Wauw, jij kan echt supergoed tekenen :o

    leuk om te zien dat ik niet de enige ben die met behulp van hokjes teken, op school lachte iedereen me uit vanwege de hokjes hahaha, maar ik ben dus niet de enige


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw, dat ziet er echt al geweldig mooi uit!!!
    Als ik ook maar een beetje kon tekenen zou ik mee willen doen, maar ik weet dat ik daar niet aan hoef te beginnen. ;p


    From this slumber you shall wake, when true love's kiss, the spell shall break.

    SleepingBeauty schreef:
    Wauw, dat ziet er echt al geweldig mooi uit!!!
    Als ik ook maar een beetje kon tekenen zou ik mee willen doen, maar ik weet dat ik daar niet aan hoef te beginnen. ;p


    Dankje (flower) Van oefenen wordt je vanzelf beter!

    Lupton schreef:
    Wauw, jij kan echt supergoed tekenen :o

    leuk om te zien dat ik niet de enige ben die met behulp van hokjes teken, op school lachte iedereen me uit vanwege de hokjes hahaha, maar ik ben dus niet de enige


    Dankje (flower)

    Haha, ik werk sinds kort steeds meer met rasters omdat de verhoudingen dan simpelweg veel beter kloppen :') het is wat gedoe maar dan heb je wel een goede basis. Meestal werk ik met een kruizenraster, maar dat werkt alleen als de desbetreffende foto uitegprint is of in een boek staat :') Dan hoef je namelijk verder niks uit te rekenen.


    take me back to the basics and the simple life

    ^Dat is zo, maar dan had ik al veel eerder moeten beginnen. Bovendien is het niet echt een goal van me of zo, dus ik vind er nooit de energie voor om veel te gaan oefenen.
    Ik wens je heel veel succes met de tekeningen en hopelijk krijg je het allemaal af! ;3


    From this slumber you shall wake, when true love's kiss, the spell shall break.