• Of het echt een spel is weet ik niet, maar waar het anders moet weet ik ook niet :W

    Voorbeeld:
    Persoon 1:
    Hoe eet jij je pasta?
    Ik eet het met een lepel.

    Persoon 2:
    Ik eet het met een vork en lepel.
    Hoe eet jij tompouchen?
    Ik haal de bovenkant er eerst af en eet die als laatste op.

    etc. etc.
    Je mag zo uitgebreid als je wilt antwoord geven, als je maar wel een vraag erna stelt.


    Hoe gaat het z'n werk:
    De allereerste vraag stel ik en ik geef zelf ook antwoord op mijn eigen vraag.
    Daarna geeft de persoon erna antwoord op mijn vraag en stelt een nieuwe vraag, waar je zelf ook weer antwoord op geeft.
    Die persoon erna geef óók antwoord op de vraag van de persoon boven je enzovoort.



    De eerste vraag:
    Hoe eet jij je brood?
    Ik eet eerst de vierkante kant en daarna pas de ronde kant, omdat ik die véél lekkerder vind.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 13:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niemand ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snijd het brood in vier stukken en eet het dan op.

    Hoe eet jij een oreo koekje?


    26 - 02 - '16

    Dan is het wel de bedoeling dat jij ook verteld hoe jij het eet (:

    Ik gooi ze in de prullenbak :W
    Hoe eet jij spaghetti?

    Zelf snijd ik de slierten heel fijn en schep ik ze op met een lepel. Niet zozeer dat ik dan niet vies wordt, maar omdat ik het niet kan op de vork-lepel manier hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 16:43 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik doe er eerst kaas op en snijd het dan, met mes en vork.


    Hoe eet je een zakje m&ms op?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 16:43 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ik sorteer alle kleuren en dan eet ik eerst de gelen op en dan de blauwe en dan de rode dan de groene en als laatste de bruinen :'D

    hoe eet jij je pizza.?
    ik snij er gewoon driehoeken uit en eet het dan op :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:14 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik snij de korst er af en eet de binnenkant waar tomatensaus zit.

    Hoe eet je macaroni?
    Ik eet het met Smac en een lepel.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:21 ]

    Ik eet mijn macaroni graag met kaas, chilisaus en een vork c;

    Hoe eet jij een tompouce?


    26 - 02 - '16

    Ik druk m plat zodat alle room eruit komt en eet dan eerst de room op met een vorkje en dan het 'koekje'.

    Hoe eet jij dropveters?
    Ik rol hem eerst helemaal uit en probeer m zonder handen zo snel mogelijk op te eten:Y)


    Our brains are sick, but that's okay.

    Ik rol hem helemaal uit en probeer de twee slierten van elkaar af te halen zonder dat ze breken. :Y)

    Hoe eet jij gebak?

    Ik eet altijd eerst de room en topping eraf en dan de koek als laatste.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    zo grappig hoe mensen sommige dingen eten haha :')

    ik hak steeds een stukje eraf en eet dan stukje voor stukje het gebakje op met een vorkje

    hoe eet jij chips?

    ik zit heel lang op een stukje te knabbelen om er zolang mee mogelijk te doen het is zo lekker :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 20:16 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik prop het naar binnen :')

    Hoe eet jij kitkat?

    Ik neem gewoon happen, in plaats van het 'reep' voor 'reep' op te eten.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik breek ze als eerst door midden en dan eet ik de bovenste stukje chocolade er van af en dan eet ik ze met kleine hapjes op. :Y)

    Hoe eet jij een kroket?
    Als ik thuis ben lepel ik de kroket eerst uit en daarna eet ik pas het korstje. Als ik op een openbare plek ben eet ik het gewoon hap voor hap op.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gewoon hap voor hap. En als ik wat friet heb eet ik met friet daarmee, met het spul.

    Hoe eet je spaghetti?

    Ik snij het eerst in stukken en vervolgens eet ik het aangezien ik kampioen klunzig zijn ben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik slurp het gewoon op.

    Hoe eet jij soepstengels?
    Ik bijt elke keer een klein stukje af.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 20:39 ]