• Hey hoi ^^
    Omdat ik de laatste tijd mijn draai in het tekenen een beetje terug ben gaan vinden, heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt met dingen die ik voor het einde van 2015 getekend wil hebben. Ik maak mijn tekeningen namelijk nooit af :') en kan een 'challenge' dus wel gebruiken. Ik vroeg me af of meerder mensen hier aan mee zouden willen doen of hun eigen challenge willen starten.
    Mijn goals:
    — Een portret in zwart-wit 5 Augustus 2015


    — Een kleurenportret
    — Het hoofd van een katachtige in pastel
    — Een van de paarden van de manege in pastel
    — Een van de paarden van de manege in potlood (kleur of zwart-wit)
    — Een stilleven in aquarel
    — Een landschap met acryl

    Zo op een rijtje lijken het ineens heel veel tekeningen en ik moet toegeven dat ik ook niet weet of ik het ga halen :') Maar niet geschoten is altijd mis zoals ze zeggen hé (A)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 13:29 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb door jou eindelijk weer wat inspiratie om ook verder te gaan! Yay! Wanneer begin je aan je volgende tekening?


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Ik heb door jou eindelijk weer wat inspiratie om ook verder te gaan! Yay! Wanneer begin je aan je volgende tekening?


    Hahaha, ga je ook foto's posten? (A)

    Hmm, ik ga eerst even nadenken over welke ik als volgende ga doen maar ik denk dat het of de katachtige wordt, of het landschap en ik denk dat ik ergens tussen nu en anderhalve week wel ga beginnen


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Hahaha, ga je ook foto's posten? (A)

    Hmm, ik ga eerst even nadenken over welke ik als volgende ga doen maar ik denk dat het of de katachtige wordt, of het landschap en ik denk dat ik ergens tussen nu en anderhalve week wel ga beginnen


    Cool! En nee. (A) Niet van mijn schetsen, die zijn gruwelijk. (:


    The truth is out there.

    Oh wauw, die tekening is echt ontzettend mooi! Wat een talent, kon ik maar zo mooi tekenen.


    16 - 09 - '17

    Scully schreef:
    (...)

    Cool! En nee. (A) Niet van mijn schetsen, die zijn gruwelijk. (:


    Maar wel als je ze verder uit werkt (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Nakama schreef:
    Oh wauw, die tekening is echt ontzettend mooi! Wat een talent, kon ik maar zo mooi tekenen.


    Haha, dankje (flower)
    Ik denk alleen dat ik nog wat aan de schaduw onder haar kin ga doen


    take me back to the basics and the simple life