• Ik had dus een paar weken terug, in Berlijn, bij de Forever21 een shirtje met een quote uit Hamlet gekocht. Ik vond 't echt een heel mooi shirtje, en hij was ook niet heel goedkoop (voor een simpele scholier dat geen bijbaantje heeft dan)... €12,90. Omdat ik hem zo leuk vond, heb ik hem gekocht, ook al mocht hij niet in de wasmachine.

    Ik had hem apart gehouden zodat ik hem kon wassen in de douche, maar op de een of andere manier heeft m'n moeder het voor elkaar gekregen om hem in de wasmachine te gooien, en daarna in de wasdroger (terwijl ze weet dat de meeste shirtjes die ik heb niet in de wasdroger mogen). En nu is hij dus van een maat M naar een maatje 152 o.i.d. gekrompen.

    Nu is de reactie van m'n moeder "Oh wat jammer, misschien dat je zusje hem aan kan!" en ik vind dit dus helemaal niet leuk. Ik ga dus sowieso niet dat shirt aan m'n zusje geven, omdat zij het toch alleen maar gaat gebruiken om haar make-up aan af te smeren (zoals ze met vele andere shirtjes van mij gedaan heeft), en dat shirt heb ik zelf betaald. Ik had er ook andere shirtjes van kunnen kopen, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik hem zo leuk vond.

    Nu is de optie van m'n moeder dat ik hem aan m'n zusje moet geven, of dat hij in zo'n container voor de derde wereld moet. Hell no.

    Hebben jullie nog ideeën wat ik ermee zou kunnen doen? Is het mogelijk om een gekrompen shirtje te 'de-krimpen' ? Of iets anders zodat ik hem nog wel zou kunnen dragen?

    Wat zou ik met het shirtje doen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    misschien kun je met de tekst er op nog wel iets doen op een ander shirt?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zou hem gewoon bewaren als herrinering, of je hangt hem op de muur in je kamer als decoartie

    Mijn moeder heeft een keer voor me de print op een shirt dat te klein was geworden uitgeknipt in een mooi cirkeltje en het op een ander shirt genaaid, een doodgewoon zwart Hema-ding. Het leek net alsof dat gewoon zo hoorde. Het is ook niet heel moeilijk te doen, dus je zou het kunnen proberen met een wit shirt. :'D
    Ik denk alleen dat het wel lastig zou kunnen zijn dat de quote op jouw shirt bijna de hele voorkant beslaat, want dan zien het er waarschijnlijk iets minder natuurlijk uit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn moeder heeft een keer voor me de print op een shirt dat te klein was geworden uitgeknipt in een mooi cirkeltje en het op een ander shirt genaaid, een doodgewoon zwart Hema-ding. Het leek net alsof dat gewoon zo hoorde. Het is ook niet heel moeilijk te doen, dus je zou het kunnen proberen met een wit shirt. :'D
    Ik denk alleen dat het wel lastig zou kunnen zijn dat de quote op jouw shirt bijna de hele voorkant beslaat, want dan zien het er waarschijnlijk iets minder natuurlijk uit.


    Ja precies, als het niet op de hele voorkant zou staan had het best gekund denk ik haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    LaughingJack schreef:
    Ik zou hem gewoon bewaren als herrinering, of je hangt hem op de muur in je kamer als decoartie


    Ja, maar dat vind ik best wel zonde, aangezien ik hem nog maar 1x heb aangehad (cat) en dan is het best wel jammer om dan €12,90 verspild te hebben aan iets wat je random ophangt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Was hem nog eens en probeer met knijpers iets zwaars aan de onderkant te hangen. Daarvan kan hij nog langer worden.
    Ik vind het wel heel lullig van je moeder.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Was hem nog eens en probeer met knijpers iets zwaars aan de onderkant te hangen. Daarvan kan hij nog langer worden.
    Ik vind het wel heel lullig van je moeder.


    Ja, ik heb ook wat rondgegoogled en daar stond dat water op kamertemperatuur met 3 eetlepels conditioner ook zou werken.
    Maar het shirtje is dus niet van katoen o.i.d., het is van rayon (volgens google translate is dat iets soortgelijks als viscose) dus ik weet niet of het dan werkt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kun je hem niet als croptop dragen? ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Kun je hem niet als croptop dragen? ^^


    Uh, nee.

    1. Ik draag sowieso nooit croptops daar ben ik te dik voor
    2. Ik kom er met m'n armen niet meer in...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jeetje wat lullig van je moeder :c


    26 - 02 - '16

    Ik heb hem trouwens in de wasbak uitgespoeld, aan het wasrek gehangen op de breedst mogelijke manier met 10knijpers eraan, en de onderkant ook helemaal dichtgemaakt met knijpers en er 3 literflessen water ingezet. Nu hopen dat ie een beetje uitrekt :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    Ik heb hem trouwens in de wasbak uitgespoeld, aan het wasrek gehangen op de breedst mogelijke manier met 10knijpers eraan, en de onderkant ook helemaal dichtgemaakt met knijpers en er 3 literflessen water ingezet. Nu hopen dat ie een beetje uitrekt :3

    Dat zal hem wel uitrekken, maar hij zal nog altijd te smal zijn aan je armen enzo?
    Ik zou hem niet in de container smijten. Die komen dan toch in eigen land in de kringloop terecht. En eventueel aan je mama haar oren zagen om een refund of een nieuw shirt te mogen kopen op haar kosten, want het shirt was nog maar net nieuw?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien kan je het geld vragen aan je moeder zodat je een nieuwe kunt kopen? Het is wel haar fout. :p

    Chavez schreef:
    (...)
    Dat zal hem wel uitrekken, maar hij zal nog altijd te smal zijn aan je armen enzo?
    Ik zou hem niet in de container smijten. Die komen dan toch in eigen land in de kringloop terecht. En eventueel aan je mama haar oren zagen om een refund of een nieuw shirt te mogen kopen op haar kosten, want het shirt was nog maar net nieuw?


    Ja bij de armen heb ik er 0,5 literflesjes water in gepropt. En anders haal ik de naad los en laat ik m'n moeder hem groter naaien haha.

    Ja heb hem nog maar 1x aangehad (de dag dat ik naar Brussel ging en er een wafel op viel dus alles zat onder de plakkende poedersuiker).

    En het shirt is dus overal uitverkocht :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb hem net van de waslijn afgehaald en aangepast, EN HIJ PASTE! hij zit alleen heeeel strak.

    Zegt m'n moeder "Geef hem maar aan je zusje, je ziet er niet uit in dat ding"

    *inserts allerbooste smiley die bestaat*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly