• Jaren lang hebben we Liam als 'Daddy Direction' gezien, maar niets daarvan schijnt nog te kloppen. Mede bandlid, Louis Tomlinson (23), word binnekort vader.

    Het is namelijk waar, na weken roddels aan te horen, heeft hij het bekend, Briana Jungwith is zwanger, van hem (zie foto). Gisteren heeft Liam Payne het al verteld in een interview, maar dit werd meerdere malen onzin genoemd, omdat het volgens veel mensen, een interview was over Zayn en Perrie.

    Meer komt later. (:

    (Ik kon geen Nederlands artikel vinden hierover, dus onder de spoiler staat de Engelse.)
    The rumours are TRUE! Louis finally confirmed his baby news during an interview with Good Morning America.

    The news that there might be a One Direction baby on the way broke just over two weeks ago - and Louis Tomlinson himself has finally confirmed that he is indeed preparing to become a father!

    During a live interview with Good Morning America, the presenter asked Louis about the rumours, and Louis told him, "Obviously it's a really exciting time, so i'm buzzing, thank you."

    Bron: http://www.capitalfm.com/artists/one-direction/louis-tomlinson/news/father-expecting-baby-briana-jungwirth/#q4rLEPOtD6WSfprU.99


    ___________________________
    Arme, arme baby. Persoonlijk vind ik het een beetje triest, hij word gezien met drugs, gaat uit zo veel als mogelijk, is aan het touren en krijgt er nu nog een kind bij. En vooral dat die Briana ook nog uitgaat en drinkt (als ik mensen moet geloven). Maar ja.

    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 15:43 ]


    wat was dit ookalweer

    Wacht even zijn die gozers van One Direction alweer zo oud? Ik dacht dat ze 16 waren joh. (krul)


    The truth is out there.

    Dit is toch best oud nieuws? :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Galathynius schreef:
    Dit is toch best oud nieuws? :x


    Het werd steeds door familieleden en vrienden naar buiten gebracht maar niet door Louis zelf, en net heeft hij het op Good Morning America bekend gemaakt. En ik snap wel waarom de eerste drie maanden van de zwangerschap kan er nog van alles fout gaan.

    Niets zegt dat hij uiteindelijk een slechte vaderfiguur zal zijn, een kind verandert een mens.


    Queer zijn is gewoon alles

    Serieus? Ik dacht dat het een of ander lame verhaallijn was toen ik de topictitel zag. Maar eh, ja, ik kan hier niet echt over oordelen. Vind het gewoon domme acties, maar het wordt altijd meer opgeblazen dan het is bij beroemdheden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha :'D
    Wat zullen de Directioners allemaal boos zijn.
    Want ik neem aan dat de meesten iets tegen Briana hebben, as usual.
    Maar ze is tenminste wel mooi, zover ik aan die foto kan zien. Dus dan wordt het tenminste een mooie baby c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het moest er toch ooit van komen. :')
    Zoiets gebeurt altijd wel met mensen die jong beroemd worden. Of het slim is? Zeker niet. Hij is nog jong, tourt, gebruikt (het boyband-leven is alles behalve gezond), en hij en Briana hebben geen relatie.
    Maar ja, who are we to judge? Nu komt het einde van 1D alleen maar dichterbij waarschijnlijk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ach ja, no comment, ze moeten het maar zelf weten.


    16 - 09 - '17

    Pamplemousse schreef:
    Hahaha :'D
    Wat zullen de Directioners allemaal boos zijn.
    Want ik neem aan dat de meesten iets tegen Briana hebben, as usual.
    Maar ze is tenminste wel mooi, zover ik aan die foto kan zien. Dus dan wordt het tenminste een mooie baby c:


    Boos? Ik heb ze boos gezien om het vertrek van Zayn, maar mensen zijn nu al helemaal aan t flippen. :'D
    En ze haatte zijn vorige vriendin, maar ineens zien ze haar als een godin

    Als het geen mooie baby word. Weet ik het niet meer, als dat je ouders zijn :'D

    Lolicia schreef:
    Serieus? Ik dacht dat het een of ander lame verhaallijn was toen ik de topictitel zag. Maar eh, ja, ik kan hier niet echt over oordelen. Vind het gewoon domme acties, maar het wordt altijd meer opgeblazen dan het is bij beroemdheden.


    Nee haha, hoe erg ik van fanfictions hou, ik denk dat iets met 'daddy' het niet zal worden voor mij.


    wat was dit ookalweer

    -

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 18:05 ]


    "No one can hate you with more intensity than someone who used to love you." - Cupido ||| [Nieuw Account]

    Halen schreef:
    (...)

    Boos? Ik heb ze boos gezien om het vertrek van Zayn, maar mensen zijn nu al helemaal aan t flippen. :'D
    En ze haatte zijn vorige vriendin, maar ineens zien ze haar als een godin

    Als het geen mooie baby word. Weet ik het niet meer, als dat je ouders zijn :'D


    Mogen ze haar wel? o.O
    En i know. Iedereen dacht dat hun relatie in gang was gezet door Modest, toch?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Pamplemousse schreef:
    (...)

    Mogen ze haar wel? o.O
    En i know. Iedereen dacht dat hun relatie in gang was gezet door Modest, toch?


    Heb al een paar mensen op twitter voorbij zien komen die zeggen dat over een paar maanden de een miskraam nieuws komt. Wat eigenlijk niet zou kunnen want tot de 3e a 4e maand in de zwangerschap is er een grote kans dat er een miskraam kan gebeuren maar na 4 a 5 maanden is het dank denk ik wel echt een dood kindje. Heb ook al een paar mensen gezien die haar een miskraam toe wensen. Heb zelf ook al haat gehad omdat ze er niet zwanger uit zag terwijl elke vrouw anders op haar zwangerschap reageert.

    MrsGately schreef:
    (...)

    Heb al een paar mensen op twitter voorbij zien komen die zeggen dat over een paar maanden de een miskraam nieuws komt. Wat eigenlijk niet zou kunnen want tot de 3e a 4e maand in de zwangerschap is er een grote kans dat er een miskraam kan gebeuren maar na 4 a 5 maanden is het dank denk ik wel echt een dood kindje. Heb ook al een paar mensen gezien die haar een miskraam toe wensen. Heb zelf ook al haat gehad omdat ze er niet zwanger uit zag terwijl elke vrouw anders op haar zwangerschap reageert.

    Klopt, je hebt vrouwen die bijna niks aankomen (en dus ook geen zwangere buik ontwikkelen) terwijl ze zwanger zijn.

    Ik heb wel mijn twijfels gehad, maar ik wacht liever tot er daadwerkelijk een baby is. Je weet het tegenwoordig soms echt niet meer.
    Maar als ze dus echt zwanger is en nog steeds naar feesten gaat en drinkt en alles is ze niet heel verantwoordelijk bezig. Feesten kan enigszin wel, zolang je uitkijkt en dus absoluut niet drinkt. Je kind kan verslaafd worden aan alcohol en drugs voordat hij/zij uberhaupt is geboren.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 18:55 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Klopt, je hebt vrouwen die bijna niks aankomen (en dus ook geen zwangere buik ontwikkelen) terwijl ze zwanger zijn.

    Ik heb wel mijn twijfels gehad, maar ik wacht liever tot er daadwerkelijk een baby is. Je weet het tegenwoordig soms echt niet meer.
    Maar als ze dus echt zwanger is en nog steeds naar feesten gaat en drinkt en alles is ze niet heel verantwoordelijk bezig. Feesten kan enigszin wel, zolang je uitkijkt en dus absoluut niet drinkt. Je kind kan verslaafd worden aan alcohol en drinks voordat hij/zij uberhaupt is geboren.


    Klopt, er bestaat ook alcoholvrije dranken, Ik drink alleen maar alcoholvrij bier, heb liever wijn.

    Ik vind het leuk dat Louis vader wordt, als dit allemaal waar is. Ik snap alleen niet waarom hij het niet 'echt' heeft bevestigd. Hij heeft niet gezegd dat hij vader wordt, dat ze zwanger is etc. Hij heeft een vaag antwoord gegeven en ja, ik geloof het wel, maar het is allemaal zo onduidelijk. Daarbij vind ik dat hele gedoe met uitgaan en drinken ook raar, I mean je bent zwanger.
    Ik ga er maar vanuit dat het waar is, en dan kan het altijd alleen maar meevallen als het een stunt bleek te zijn voor de nieuwe single en alles :')


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose