• De berichtjes van A naar Aria, Emily, Spencer en Hanna is voorbij. Ze hebben kinderen, die inmiddels ook naar de brugklas zijn. De vier kinderen worden vriendinnen en hebben een Queen Bee. Net als toen hen moeders in de brugklas zaten... Zal de geschiedenis zich herhalen? Of komt hen slaapfeestje wél goed en eindigt deze met veel plezier? Dat komen we te weten in deze RPG.

    Een nieuwe kliek, een nieuwe Queen Bee, een nieuw verhaal.
    A new Pretty Little Liars story, again in Rosewood...


    Invullen
    Naam
    Leeftijd
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Geschiedenis & Familie
    Relaties
    Extra


    Rollen DE LAATSTE JONGEN IS VRIJ!!
    Denk eraan, er kunnen altijd meer rollen bij komen!

    Meisjes
    • [G] AlisonAriaEmily - Dochter Spencer Hastings & Mike Montgomery - Queen Bee [1.1]
    • [G] Nightbird - Dochter Hanna Marin & Caleb Rivers - Volger[1.1]
    • [G] HarleyQuinnx - Volger
    • [G] PrettyLittleAli - Dochter Alison DiLaurentis & Lorenzo Calderon - Volger
    • [G] Daggers - Dochter Jenna Marshall & Noel Kahn - Volger [1.1]

    Jongens
    • [G] Solemnly - Zoon Aria Montgomery & Ezra Fitz
    • [G] Cherri [1.2]
    • [G] Balloo
    • [G] HarleyQuinnx
    • [G] Clarick - Zoon Jason DiLaurentis & Esmee Griffioen [1.4]


    Regels
    — Huisregels van Q
    — 16+ mag, maar houd het netjes en onder spoiler, zodat de gene die het niet willen lezen het ook niet hoeven te lezen
    — Ruzie maken mag, maar niet buiten de RPG
    — Zoveel mogelijk ABN
    — Sluit niemand buiten!
    — Geen eendagsvliegen
    — Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten
    — Twee personages per account, jongen en meisje
    — Minimaal 200 woorden, dit is makkelijk haalbaar.
    — Naamsveranderingen doorgeven


    Faceclaims (mag je niet vermelden)
    - Kristina Bazan
    - Taylor Momsen
    - Danielle Campbell
    - Bailee Madison
    - Colton Haynes

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:04 ]


    all because i liked a girl


    WESLEY "WES" BYRON FITZGERALD ||

    "Keep whatever makes you happy and get rid of whatever doesn't."


    "Think before you speak. If you do that,
    people won't think you're stupid."


    "I don't believe in love at first sight because it means
    you're falling in love with an appearance."


    Naam
    Wesley || West Meadow || De naam komt van Wesley Fitzgerald, de oom van Wes. Wes vindt echter de naam Wesley niet mooi klinken en noemt zichzelf daardoor altijd Wes.
    Byron || Place of the cow sheds || De naam komt van Byron Montgomery, de opa van Wes.
    Fitzgerald || Son of Gerald || Achternaam

    Leeftijd
    15 jaar oud, verjaart, ironisch genoeg, op 1 september.

    Uiterlijk
    [FC: Ian Nelson]
    Als je Wes ziet, zal het eerste wat je opvalt waarschijnlijk zijn dat hij heel erg klein is. Mensen zeggen tegen hem dat het is omdat hij het van zijn moeder heeft, maar zelf beweert hij dat hij zijn groeispurt nog moet krijgen. Of dit waar is, valt nog te zien.
          Zijn zwarte haar dat hij van zijn vader geërft heeft, zit altijd warrig. Dat komt voornamelijk doordat hij nooit zin heeft om er iets aan te doen en hij het altijd wel oké vindt zitten. Hij vindt haar dan ook niet zo belangrijk en snapt niet waar anderen altijd zo moeilijk over doen. Zijn grote, bruine puppy-ogen kunnen iemand al snel doen smelten en hij ziet er al snel hulpeloos uit. Als hij gestresst is, of in paniek, ziet hij er uit als een verloren puppy.
          Wat Wes geweldig vindt, zijn te grote bloezen. Al sinds hij heel jong was, sloop hij stiekem naar de kast van zijn vader en trok hij zijn bloezen aan. Nu mag dat echter niet meer, maar zo vaak als hij kan draagt hij ze toch nog zo vaak als hij kan. Verder bestaat zijn kleding smaak uit het eerste wat hij ziet als hij zijn kast opent. Hij is niet heel kieskeurig als het om kleding gaat en het maakt hem allemaal niet heel veel uit.
          Als Wes aan het denken is, verschijnt er een frons op zijn gezicht, die er dan niet af gaat tot iemand hem erop wijst. Zijn gezicht is heel sprekend, wat wil zeggen dat je aan zijn gezicht precies ziet hoe hij zich voelt. Als hij lacht dan komen er kuiltjes in zijn wangen en lichten zijn ogen een beetje op.

    Innerlijk
    Wes is die stille jongen achter in de klas die op alle vragen de antwoorden weet maar het nooit zegt omdat hij bang is om gehoord te worden. Hoewel hij wel steeds meer zelfvertrouwen krijgt en vaker iets durft te zeggen, is hij meestal stil en luistert hij naar wat anderen zeggen. Dat vindt hij ook veel leuker dan zelf iets zeggen en hij snapt niet wat mensen zo leuk vinden aan praten en vertellen wat ze mee hebben gemaakt.
          Het liefste zit hij gewoon met niemand te praten en op zijn kamer boeken te lezen. Ook vindt hij het heel leuk om dingen over andere mensen te weten te komen, zoals over het verleden van zijn moeder, toen ze bedreigd werd door -A. Alleen is het thuis een taboe, aangezien zijn moeder er nog steeds vaak last van heeft.
          Een boek uitgeven is altijd al een droom van Wes geweest. Hij schrijft vaak, maar kan nooit echt een goed verhaal op papier krijgen aangezien hij steeds een nieuw idee krijgt en daar dan weer heel snel aan gaat werken. Hierdoor krijgt hij nooit een verhaal af en dat vindt hij zelf heel erg frustrerend, waardoor hij boos kan worden op mensen die helemaal niks fout hebben gedaan.
          Als hij al iets zegt, dan is het sarcastisch of een lang doordachte zin. Wes klinkt vaak gemener dan dat hij eigenlijk bedoelt, iets wat hij graag wilt veranderen, maar niet echt lukt. Het komt best vaak voor dat hij iets zegt en anderen het verkeerd opvatten, waardoor mensen dan boos op hem zijn zonder dat hij weet waarom. Echt boos wordt Wes nooit, maar als hij boos is dan zal hij ook niet zomaar beginnen met schreeuwen. Hij denkt dan lang na en als hij weet hoe hij die persoon terug kan pakken, doet hij dat op een manier die hij of zij niet echt leuk zal vinden. Je kunt dus maar beter geen ruzie met hem zoeken.
          Wat hij het vervelendste aan zichzelf vindt, is dat hij heel snel jaloers wordt. Als hij ook maar het idee krijgt dat iemand anders beter is dan hij, wordt hij stikjaloers, hoewel hij dit nooit zal toegeven. Iets toegeven vindt hij sowieso lastig, waardoor hij leugens verteld. Die leugens komen best wel geloofwaardig over. Al sindsdat hij een kleine jongen was, loog hij over kleine dingetjes zoals dat hij niet het laatste snoepje gepakt had maar zijn zus, terwijl hij stiekem het snoepje op aan het eten was. Hij is wel heel erg veranderd, aangezien hij nu niet meer liegt over zoiets stoms, maar over dingen als dat de brug écht open stond, waardoor hij te laat kwam. (Hij was echt niet een kwartier langer in zijn bed blijven liggen hoor).


    Geschiedenis & Familie
    Ezra Fitzgerald - Vader
    Aria Montgomery-Fitzgerald - Moeder
    Nog onbekend - Zus

    Byron Montgomery - Opa
    Ella Montgomery - Oma
    Mike Montgomery - Oom
    Spencer Hastings - Tante
    Wesley Fitzgerald - Oom
    Alison Montgomery - Nicht
    Jessica Hastings - Nicht

    Zijn hele leven heeft Wes al in Rosewood geleefd. Hij is opgegroeid in een huis dat niet heel groot, maar ook niet heel klein is, samen met zijn ouders en zusje. Zijn vader, Ezra, is eigenaar van de Brew, een koffie tentje waar ook boeken verkocht worden. Daar heeft Wes ook een groot gedeelte van zijn jeugd doorgebracht. Al van jongs af aan helpt hij in de Brew, van boeken sorteren tot glazen ophalen, hij heeft het allemaal wel eens gedaan. Nu staat hij achter de kassa, maar hij hoopt later de Brew over te kunnen nemen van zijn vader. Wes en Ezra kunnen het heel goed vinden en Wes kijkt ook heel erg op tegen zijn vader, die al een paar boeken geschreven heeft.
          Aria, zijn moeder, is fotografe voor een tijdschrift. Het is dan ook niet raar dat er een heleboel fotoboeken in de kast staan en ze op vakantie de hele tijd weer op de foto moeten, iets wat Wes redelijk irritant vindt. Toch vindt hij het stiekem ook wel leuk om alle foto's te zien, die meestal heel mooi zijn. Met zijn moeder heeft Wes een band die een stuk slechter is dan die met zijn vader. Wes en Aria hebben wat vaker ruzie en ze doen minder samen. Dat betekent niet dat hun band vreselijk is, maar het is ook niet geweldig.

    Relaties
    Iemand?

    Extra
    /

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 22:34 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ik ben niet zo heel goed in een jongen roleplayen, dus als mijn mannelijke stukken niet zo goed zijn, don't judge me please :X

    Dan reserveer ik graag een jongen en een meisje


    Je staat erbij (:


    all because i liked a girl

    1. Daggers
    2. PrettyLittleAli
    3. Nightbird
    4. HarleyQuinnx
    5. AlisonAriaEmily

    Dit zijn de resultaten voor degene die verdwijnt. Daggers' karakter zal verdwijnen tijdens het feestje.


    all because i liked a girl

    En wat doet mijn karakter in die tijd dan? Wordt ze als dood verklaard etc.? Details graag


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Luna Marylyn Fitzgerald
    "Good night, brother."


    Leeftijd
    13 jaar, geboren op 30 Oktober.
    Uiterlijk
    Luna heeft bruin lang krullend haar en hoekige wenkbrauwen. Ook heeft Seraphina een erg hoekige en vierkant gezicht, wat haar aparte en toch sterke karakter alleen maar naar voren haalt. Het minpunt vind Luna haar neus. Hij is namelijk groot en stevig, iets wat ze niet bepaalt een fijn iets vindt. Daarom denkt ze ook dat mensen altijd naar haar neus kijken en dat maakt haar onzeker. Onder die afschuwelijke neus zijn haar fijn lippen die een donkerrode tint hebben. Luna heeft fijne kraaloogjes met hazel/ omber kleurige ogen. Ze heeft wel de volumineuze postuur van haar moeder, waardoor ze een aardige kont heeft en een geschenk van een boezem.
    Innerlijk
    Luna is een opgetogen en open meisje als je haar eenmaal kent. In het begin zal ze erg teruggetrokken zijn en de kat uit de boom kijken, maar dit komt meer omdat ze niet snel mensen vertrouwt. Tot op de dag van vandaag weet ze nog steeds niet waar dit vandaan komt. Luna kan erg hyper actief zijn, maar dit komt zelden voor. Ze trekt zichzelf vaak terug in haar kamer. Luna is erg verlegen, vooral als het gaat om mensen die ze leuk vind, trekt Luna zich graag terug. Over het algemeen kan ze in de groep zich goed vinden en zal dan ook snel zeggen wat ze denkt. Hoewel ze in de stad geboren is, voelt ze zich echt een country girl en geniet dan ook van het platteland als ze er voorbij komt.
    Geschiedenis & Familie
    Luna is opgegroeid in een fijn gezin. Ze heeft altijd opgekeken naar haar oudere broer. Luna kan zich nog erg goed herinneren hoe haar broer vroeger naar school toe ging en zij dan uit het raam keek en naar hem zwaaide. Ze weet niet veel wat er bij haar moeder vroeger heeft afespeeld, maar ze vraagt er wel vaak naar. Het boeit haar natuurlijk heel erg, omdat het een van de grootste dingen in de geschiedenis is. Toch hoopt ze dat zoiets nooit meer gebeurt in de stad. Luna is altijd haar onschuldige zelf gebleven, hoewel ze vroeger af en toe dingen heeft gedaan waar ze spijt van heeft.
    { Moeder: Aria Montgomery}
    { Vader: Ezra Fitz )

    Relaties
    { Luna is single }
    { Broer: Wesley "Wes" Byron Fitzgerald }

    Extra
    Luna heeft een tattoo op haar rug


    Axel Cameron Durran
    "Why would I trust on something, that you can't prove?"


    Leeftijd
    16 jaar, geboren op 15 Juli.
    Uiterlijk
    Axel heeft halflang bruin haar en draagt het meestal in een staartje of in een knot. Vaak zit het in de weg, dus vindt hij dit een makkelijkere manier om zijn haar bij elkaar te houden. Hij is ongeveer 1,85 lang en heeft een gespierd postuur. Hij traint vaak om zijn spieren bij te houden. Axel is een klein beetje ijdel en zorgt ervoor dat hij er dagelijks wel goed uit ziet. Hij heeft een simpele kledingstijl. Vaak draagt hij een simpele jeans met een goed zittende zwarte shirt bovenop. Het enige wat hij nooit durft weg te doen, zijn de favoriete sneakers van hem.
    Innerlijk
    Axel is een echte charmeur en zal al z'n charme in de strijd gooien als hij een meisje ziet die hij leuk vindt. Hij zal ook echt proberen er alles voor te doen om haar hart te winnen. Hoewel hij een charmeur is, zit er wel een echte romanticus in hem en is hij echt een aardige jongen. Toch zal hij standvastig zijn als mensen tegen hem hebben gelogen en zal dat niet snel vergeten. Axel vergeeft mensen niet snel en is ook erg koppig als hij zelf niet juist is geweest. Hij houdt er niet van om het toe te geven als hij fout zit. Sorry zal Axel ook niet snel zeggen, omdat in zijn verleden veel mensen zijn vertrouwen hebben beschadigd en is er ook te vaak ongemeend sorry tegen hem gezegd.
    Geschiedenis & Familie
    Axel is vroeger vaak misbruikt door zijn goedheid en gelooft mensen eenmaal niet meer zo snel zoals hij vroeger deed. Hoewel Axel in een goed gezin is opgegroeid, kan hij een beetje kort door de bocht komen. Zijn ouders hebben hem liefhebbend opgevoed en het romantische heeft hij van z'n vader. Zijn vader heeft zijn moeder op de meest cliché manier gevraagd. Zijn ouders zijn al een hele tijd samen en Axel waardeert dat. Hij gelooft in liefde op het eerste gezicht, net zoals er bij zijn ouders is gebeurt.
    { Moeder: Angelica Durran}
    { Vader: Aron Durran}

    Relaties
    Axel is single en heeft geen broers of zussen.
    Extra
    Hij heeft een tattoo op zijn onderarm

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 12:00 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daggers schreef:
    En wat doet mijn karakter in die tijd dan? Wordt ze als dood verklaard etc.? Details graag


    Je karakter wordt eerst als vermist opgegeven, maar na een aantal jaar wordt ze als dood verklaard. Jij kan in die tijd posts schrijven, maar dan houdt ze zich wel schuil. Tenminste, dat lijkt mij...


    all because i liked a girl

    AlisonAriaEmily schreef:
    (...)

    Je karakter wordt eerst als vermist opgegeven, maar na een aantal jaar wordt ze als dood verklaard. Jij kan in die tijd posts schrijven, maar dan houdt ze zich wel schuil. Tenminste, dat lijkt mij...


    Sorry dat ik dit ineens binnen val, maar dit vind ik eigenlijk wel gemeen tegenover Daggers. Zij schrijft zich in voor een RPG en verwacht lekker wat te kunnen schrijven maar kan vervolgens niks doen.


    take me back to the basics and the simple life

    AlisonAriaEmily schreef:
    (...)

    Je karakter wordt eerst als vermist opgegeven, maar na een aantal jaar wordt ze als dood verklaard. Jij kan in die tijd posts schrijven, maar dan houdt ze zich wel schuil. Tenminste, dat lijkt mij...


    Dan schrijf ik dus met mijzelf...daarvoor heb ik me niet opgegeven. Ik kan haar een tijdje de meiden van A beschermen en zo, maar als zij vermist wordt zal het logischer zijn als zij ook als eerste zonder dat de rest het wist berichten kreeg en de meiden ook er niets van vertelde.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Dan schrijf ik dus met mijzelf...daarvoor heb ik me niet opgegeven. Ik kan haar een tijdje de meiden van A beschermen en zo, maar als zij vermist wordt zal het logischer zijn als zij ook als eerste zonder dat de rest het wist berichten kreeg en de meiden ook er niets van vertelde.


    Dat zou je inderdaad kunnen doen (:
    Of veranderen we het naar dat ze (net als Hanna) te weten komt wie A is en daardoor in het ziekenhuis beland?
    Dat zou je ook kunnen doen. Het is maar net wat je zelf wilt.


    all because i liked a girl

    Als ze vermist is wordt ze namelijk na de 24 of 48 uur al als dood verklaart. But I will see.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Allright


    all because i liked a girl

    Ik ben echt benieuwd naar hoe dit gaat lopen.
    Hoewel ik nog nooit een jongen heb gedaan, vind ik Axel nu al leuk om te doen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik kan mijn rol niet echt afmaken op dit moment omdat mijn laptop vervelend doet. Ik zal proberen het zo snel mogelijk af te maken, des noods op mijn mobiel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    HarleyQuinnx schreef:
    Ik ben echt benieuwd naar hoe dit gaat lopen.
    Hoewel ik nog nooit een jongen heb gedaan, vind ik Axel nu al leuk om te doen


    Je gaat het vast goed doen (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nightbird schreef:
    (...)

    Je gaat het vast goed doen (:


    Nou ik denk jij beter dan ik! Ik ben goed in verhalen schrijven, maar RPG blijft ingewikkeld voor me (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †