• ff een topic aan gemaakt om je eige verhaal te promoten...

    Ik heb er 3 xD
    Normaal maar 1, die werd niet gemaakt
    dus probeerde ik een 2de, word ook niet gemaakt >.<
    En nu een tc en weet je wat? HIJ WORD OOK NIET GEMAAKT XD ongelooflijk! xD
    Mjja ^^
    Plzz probeer ze =d
    1ste: naam kwijt x)
    2de: naam kwijt >.<
    3de: ...Tom&Bill__& hun geheime leventje (zoiets :p)
    Klik gwn op me naam x)

    Xx


    Don't be a drag, just be a queen.

    Of de onze!
    Sisters of Georg, Quick, Though and in Luf (T&B)
    Maud en Ischelle doen beiden iets met motoren, Maud motor racen en Ischelle motor crossen. Georg is hun stiefbroer maar ze zien hem amper totdat hij bij hun, zijn moeder en hun vader komt wonen. Eerst vlot het niet zo tusen hun maar later gaat het beter en komt ook de rest van Tokio Hotel erin. En het idee is om uiteindelijk Maud iets met Bill te laten krijgen en Ischelle met Tom.
    Twijfel je nog? Maak ons proloog dan of kijk naar de positieve reacties en laat je overtuigen!
    Bye Bye
    ,,,<3Maud&Ischelle<3,,,


    Ik heb ook nog een verhaal.
    °Tomorrow i wake up in a body, that's not mine..°

    het gaat over een meisje. Ze woont bij haar moeder in Brussel, en ze gaat een keer per maand naar har vader, die in Duitsland bij zijn nieuwe vriendin woont. Maar op een avond, ergens in Marokko, wordt er iets geheimzinnigs gedaan. Er is een ganse belevenis, en er worden twee magische koekjes gemaakt.
    Als het meisje bij haar vader gaat, vindt ze zo'n koekje. Ze eet het op en opeens voelt ze haar heel raar. Ze voelt zich niet goed en gaat in haar bed liggen. Ergens aan de andere kant van Duitsland, in Hamburg, zitten twee popsterren, Tom en Bill Kaulitz, te feesten met hun beste vriend. Dan vindt Bill een koekje in de brievenbus.. Hij kan er niet afblijven en eet het ook op. Ook hij voelt zich niet goed en gaat in bed liggen.
    De volgende ochtend gebeurt het. Het meisje wordt wakker in het lichaam van Bill Kaulitz, en Bill in het lichaam van het meisje. Ze moeten opzoek gaan naar elkaar om proberen, terug in hun eigen lichaam te geraken, maar ondertussen gaat hun leven gewoon voort. Bill moet normaal concerten geven, en het meisje moet naar school. Maar nu moet het dus allemaal omgekeerd. En als het meisje verliefd wordt op Tom, wordt het al helemaal een hel!
    Zal het hun ooit lukken, om alles weer normaal te krijgen?

    Okee, dat was dus de uitleg x'D. Het is ongeveer hetzelfde als de film "Freaky Friday".
    Ik zit nog maar aan het derde deel, maar als je het goed vindt zal ik er mee doorgaan.

    Mijn serie heet:

    Het zusje van Andreas (TomKaulitz LoveStory)
    (klik maar gewoon op mijn naam!:P)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jij de dochter van Koen Buyse (Bill)

    Koen Buyse is de zanger van Zornik


    Let me be me...

    de mijne (lopende):
    Where's my licence to kill?
    So far away in the magic Alps
    Tc; just an hour untill 2011


    I am an idiot, I move.