• Een uniek forumspelletje!

    Ik ben iets aan het haken en jullie mogen raden wat het word. Ik zal steeds foto's plaatsen als ik weer verder ben gegaan. Je kan dit topic dus ook gewoon volgen om te zien wat het word.

    I hope you like it.


    Edit: AF!! Drie kater Theo's van Stip en Haak (stipenhaak.nl)



    Klik op het plaatje om 'm groter te zien.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 17:47 ]

    Een paddenstoel? (nerd)


    everything, in time

    Ik denk aan iets extreem uit verhouding, maar dat zal ik hier maar niet delen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een kikker? :)


    What would Emma do?

    Haha, wat een grappig idee, Emma. ^^
    Tot nu toe lijkt het voor mij op twee lege zakjes met modieuze hoedjes en, eh, een antenne, maar dat is zo'n jammerlijke gok dat het eigenlijk niet mag tellen. Ik heb eerlijk waar geen idee wat het wel wordt, maar ik ben heel benieuwd. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Baelor schreef:
    Ik denk aan iets extreem uit verhouding, maar dat zal ik hier maar niet delen. :Y)


    -zucht-

    Square schreef:
    Haha, wat een grappig idee, Emma. ^^
    Tot nu toe lijkt het voor mij op twee lege zakjes met modieuze hoedjes en, eh, een antenne, maar dat is zo'n jammerlijke gok dat het eigenlijk niet mag tellen. Ik heb eerlijk waar geen idee wat het wel wordt, maar ik ben heel benieuwd. *O*


    Jeeeeetje Inge wat ben jij toch ontzettend creatief :'D

    Een olifant?

    TURTLE!


    The truth is out there.

    Krull schreef:
    (...)

    -zucht-


    Sorryyyyyy. :c t Was sterker dan mezelf


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een gans/eend met zwempak?


    -

    Een dinosaurus? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Morgiana schreef:
    Een dinosaurus? ^^


    Ik hoop dat het er een is! :D


    What would Emma do?

    Een schildpadje? Maar dan zonder schild...?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wanten!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah haken lijkt me zo leuk ! :3
    Hmm een muisje?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Baelor schreef:
    Ik denk aan iets extreem uit verhouding, maar dat zal ik hier maar niet delen. :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."