• Een uniek forumspelletje!

    Ik ben iets aan het haken en jullie mogen raden wat het word. Ik zal steeds foto's plaatsen als ik weer verder ben gegaan. Je kan dit topic dus ook gewoon volgen om te zien wat het word.

    I hope you like it.


    Edit: AF!! Drie kater Theo's van Stip en Haak (stipenhaak.nl)



    Klik op het plaatje om 'm groter te zien.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 17:47 ]

    Ziet er groter uit dan dat het eigenlijk is o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een muis! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    mt erg leuk om te zien dit!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dit wil ik volgen. :Y)
    Ook al zie ik het waarschijnlijk eerder op facebook dan Q. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    IamSherlocked schreef:
    mt erg leuk om te zien dit!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Weer een nieuwe update!

    Van één kat zit het hoofd en de staart inmiddels aan het lijf. Voor je het hoofd aan het lijf kan maken en het geheel kan opvullen, moet je de oogjes bevestigen. Dit zijn namelijk veiligheidsoogjes, zoals die dingen heten, en die zitten achteraan vast gemaakt. Omdat de katten een vlekje om hun oog hebben, heb ik het oogje ook door het vlekje heen gestoken, alvorens het oog door het hoofd heen te steken. (cat)

    De andere kat heeft al twee armen gekregen. Ik heb gekozen voor (kleur van) de tweede kat toen ik met de armen begon, omdat ik met de kleur (het garen) van de eerste kat net bezig was met het hoofd.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 16:21 ]

    It looks so cute c;


    26 - 02 - '16

    Ze zien er zo verschrikkelijk cutiepie uit. Love it


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Meow :3
    Stiekeme MT


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    De middelste kat heeft nu een lijf, hoofd, staart en armen! Allemaal aan elkaar.

    Krull schreef:



    De middelste kat heeft nu een lijf, hoofd, staart en armen! Allemaal aan elkaar.


    Ooh wat worden ze leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krull schreef:



    De middelste kat heeft nu een lijf, hoofd, staart en armen! Allemaal aan elkaar.

    hebben ze al een naam?

    Antichrist schreef:
    (...)
    hebben ze al een naam?

    Op het patroon staat een naam, ja. Dus ze heten allemaal hetzelfde. Maar die naam ga ik nog niet zeggen want dan kunnen jullie opzoeken wat het eindresultaat word, en dan is dit niet meer leuk :Y)

    dacht dat 'een kat' het eindresultaat was : P

    Antichrist schreef:
    dacht dat 'een kat' het eindresultaat was : P

    Ik begrijp niet wat je bedoelt?