• Zijn er hier mensen die wel eens naar F.A.C.T.S. zijn geweest? Zo'n grote beurs in België, met cosplay, manga, film, comic etc shit.
    Hoe was het etc?

    Mij lijkt het wel gaaf om er volgende maand heen te gaan, maar het is natuurlijk helemaal in België. Met de auto is het 2 uur en met OV meteen 6 uur like wt :'D
    Maar Alfie Allen komt ook als gast, iemand uit Game of Thrones en daar ben ik ook wel geïntresseerd in, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is echt geweldig. Ik ga trouwens. Theon komt trouwens ook if you know what I mean. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Het is echt geweldig. Ik ga trouwens. Theon komt trouwens ook if you know what I mean. :p
    Ja, dat is Alfie Allen (:
    Hehehe


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh hi Reek (banana)
    Schijnt idd fucking lijp te zijn, maar ben d'r nog nooit geweest ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is dit bumpen? i don't thinks so. Otherwise i'm very sorry maar ik ga geen nieuw topic maken over FACTS.

    Maar oke ik ben vorig jaar gegaan vanwege Adam Brown van The Hobbit <3 en natuurlijk de convention zelf maar oke :'3
    Dit jaar ga ik voor Sylvester, hopelijk haalt hij het dit jaar wel en John ofc <3 En Alfie is ook wel cool (:

    En dit jaar Cosplay ik een Shadowhunter van The Immortal Instruments (: Very happy :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik zal een Ravenclaw student zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ohw wist dit niet.
    maar lijkt me super gaaf, alleen ik heb gewoon geen geld.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oooh John Rhys-Davies aka Gimli komt, dus eigenlijk wil ik wel. :'3
    En Alfie Allen. En Sylvester McCoy. Ook mooi meegenomen.

    Alleen is het veel te ver, vrees ik. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou ook wel willen gaan, maar ik heb geen geldboom in mijn tuin.


    26 - 02 - '16

    Het is 10 euro als je in cosplay gaat. Maar ik begrijp het wel. De aankopen daar zijn meestal van een ander kaliber.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?