• Een uniek forumspelletje!

    Ik ben iets aan het haken en jullie mogen raden wat het word. Ik zal steeds foto's plaatsen als ik weer verder ben gegaan. Je kan dit topic dus ook gewoon volgen om te zien wat het word.

    I hope you like it.


    Edit: AF!! Drie kater Theo's van Stip en Haak (stipenhaak.nl)



    Klik op het plaatje om 'm groter te zien.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 17:47 ]

    Ow gosh wat zijn die super leuk en schattig. Ik denk gelijk. Dat zou een leuke cadeau zijn als er een baby gebboren is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Abstergo schreef:
    (...)

    Omg, als ze af zijn wil ik er zo graag een kopen :W
    Ik ben er echt verliefd op, maar je verkoopt ze niet zeker?

    Deze drie maak ik helaas allemaal voor drie vrienden van me. Zij hebben de hoofdkleur gekozen.

    Ik haak zo nu en dan op bestelling, dus ik zou deze voor je kunnen maken in de kleur die je zelf wilt. Als je liever een ander dier wilt of iets kunnen we dat natuurlijk bespreken. Ik heb genoeg patronen liggen. Ik heb van deze kat op dit moment een bruine, die af is, die je mag kopen van me als je wilt.

    IrishNialler schreef:
    Ow gosh wat zijn die super leuk en schattig. Ik denk gelijk. Dat zou een leuke cadeau zijn als er een baby gebboren is

    De veiligheidsoogjes - de oogjes van bijna al mijn creaties, die je aan de achterkant vast zet en dan ook niet meer los krijgt - zijn niet geschikt voor kinderen van 0 tot 3 jaar. Dit omdat ze er wellicht in zijn geheel toch uit kunnen schieten, door de steken heen, als dat kind maar hard genoeg trekt. Dus gehaakte knuffeltjes voor hele kleine kindjes kunnen beter gemaakt worden van bijvoorbeeld vilt of katoen. Veiligheidsoogjes zijn echter mooier meestal x)

    Nieuwe foto!! Het project is nu echt bijna af =3



    De bolletjes die er naast liggen; ik begon dus met twee bollen van elke kleur groen. Per twee bollen is er dus 1,5 in zo'n kat gegaan. Ik begon met twee witte kleuren, de laatste is bijna op. Die andere kleuren zijn van een hele naar een halve gegaan.

    Wat vinden jullie ervan?
    Wat denken jullie dat er nu nog moet gebeuren?

    Ziet er leuk uit Emma. :3

    Oeh Krull; super leuk! Ik wil ook leren haken ;3

    Nou, dat rechterpoesje moet sowieso nog oren krijgen, neem ik aan :Y) Ik ben heel erg benieuwd hoe ze eruit zien als ze af zijn!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    Oeh Krull; super leuk! Ik wil ook leren haken ;3

    Nou, dat rechterpoesje moet sowieso nog oren krijgen, neem ik aan :Y) Ik ben heel erg benieuwd hoe ze eruit zien als ze af zijn!

    Leuk dat je ook wilt leren haken! Als je serieus bent.. je kan natuurlijk altijd een boekje kopen (zoek op bol.com op amigurumi), in elk boekje staat voorin beschreven hoe je een losse maakt en een vaste, enzovoorts. Op youtube staan filmpjes en op facebook zijn genoeg groepen waar ze je uitleg willen geven. En ik wil je natuurlijk ook altijd helpen.

    Krull schreef:
    (...)
    Leuk dat je ook wilt leren haken! Als je serieus bent.. je kan natuurlijk altijd een boekje kopen (zoek op bol.com op amigurumi), in elk boekje staat voorin beschreven hoe je een losse maakt en een vaste, enzovoorts. Op youtube staan filmpjes en op facebook zijn genoeg groepen waar ze je uitleg willen geven. En ik wil je natuurlijk ook altijd helpen.


    Ik ben heel serieus! Dank je voor de tips :3 Ik ga direct een boekje bestellen!
    En de naalden ga ik zo halen. Ik moet toch nog naar de stad :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    En het eindresultaat zijn drie Kater Theo's van Stip en Haak*!



    Stip en Haak is een naam waaronder iemand patronen maakt en deze voor ongeveer 4 euro per stuk verkoopt. Ze ontwerpt de creaties zelf en maakt ze in verschillende kleuren en met verschillende strepen en stippen. Volgens mij is het in haar geval ook echt een bedrijf, ze heeft een eigen website, genaamd www.stipenhaak.nl

    Mijn drie stip en haak katers zijn voor drie vrienden van me. Vandaag heeft de meest linkse het nest verlaten. Mijn goede vriend is er blij mee (:

    Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Graag een reactie ^^

    Ik vind het er echt geweldig uitzien! Fantastisch gelukt, echt iets om trots op te zijn, en wat lief dat je zo'n cadeau maakt!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oh die zijn leuk! En wat netjes gehaakt! Hoelang ben je bij ongeveer bezig geweest met een kater?
    Ikzelf haak ook, verschillende dingen eigenlijk maar het liefste toch wel knuffels. Op het moment ben ik met twee verschillende dingen bezig - ik wissel graag af :') - en heb ik pas een lalylala knuffel af (ik weet niet of je ze kent?).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Homura schreef:
    Ik vind het er echt geweldig uitzien! Fantastisch gelukt, echt iets om trots op te zijn, en wat lief dat je zo'n cadeau maakt!

    Dankje!

    Eavan schreef:
    Oh die zijn leuk! En wat netjes gehaakt! Hoelang ben je bij ongeveer bezig geweest met een kater?
    Ikzelf haak ook, verschillende dingen eigenlijk maar het liefste toch wel knuffels. Op het moment ben ik met twee verschillende dingen bezig - ik wissel graag af :') - en heb ik pas een lalylala knuffel af (ik weet niet of je ze kent?).


    Oh dankjewel. Een compliment van een medehaakster!! Nou, een kleine 2 maanden ben ik bezig geweest met drie katten. Dus twee weken en een beetje per kat, maar ja ik maakte ze tegelijk...

    Lalylala knuffels zijn echt gaaf! Heb die zelf alleen (nog) niet gemaakt.
    Hoe lang haak jij al?? Misschien kunnen we wat ervaringen en kennis uitwisselen.

    Zo leuk!! * Komt er stiekem eentje stelen omdat ze zo leuk zijn en ik je het niet na doe *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krull schreef:
    (...)

    Oh dankjewel. Een compliment van een medehaakster!! Nou, een kleine 2 maanden ben ik bezig geweest met drie katten. Dus twee weken en een beetje per kat, maar ja ik maakte ze tegelijk...

    Lalylala knuffels zijn echt gaaf! Heb die zelf alleen (nog) niet gemaakt.
    Hoe lang haak jij al?? Misschien kunnen we wat ervaringen en kennis uitwisselen.


    Graag gedaan ^^ Ik vind ze echt super leuk! En je heb er nog redelijk vlot over gedaan.
    Ik ben helemaal weg van de Lalylala knuffels, heb alleen de kooppatronen nog niet gemaakt - die zijn een stuk groter als de gratis patronen en ook leuker.
    Zelf haak ik nu een klein jaartje ongeveer, misschien iets langer, en heb het mezelf geleerd via YouTube en Internet. Ik ben begonnen met haken omdat mijn zoontje heel graag een tutdoekje wilde.
    Mij lijkt het super leuk om ervaringen en kennis te delen ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Homura schreef:
    Ik vind het er echt geweldig uitzien! Fantastisch gelukt, echt iets om trots op te zijn, en wat lief dat je zo'n cadeau maakt!


    26 - 02 - '16