• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk ^^ een keertje lekker dichtbij :) Zet mij maar bij misschien ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik zal mezelf even verduidelijken. Ja, ik wil graag komen. Mijn tijd is gelimiteerd dan, wegens examens, maar dit is te cool om geen tijd vrij voor te maken, maar ik kan nu nog niks zeggen over data omdat dan ook surprise is van mijn familie ergens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh! Pick me! Pick me!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Maastricht is misschien wel haalbaar voor me.(:
    Zet me maar bij misschien!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    IamSherlocked schreef:
    Oh! Pick me! Pick me!


    Op zeker?(:
    Leuk dat jullie allemaal enthousiast zijn!8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Cordon schreef:
    Maastricht is misschien wel haalbaar voor me.(:
    Zet me maar bij misschien!(:


    Leuk!8D Wat is je naam ook al weer?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Jarne!(:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 15:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Jarne!(:


    Dat dacht ik al maar ik wou niet dik falen.:"D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Op zeker?(:
    Leuk dat jullie allemaal enthousiast zijn!8D


    Jolijn, for god sake....
    Ik ben verplicht om dit te doen als zwarte piet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zet mij maar op misschien en laat me op tijd nog eens iets weten. Moest ik dan toevallig in Neerpelt zijn, dan is het een dikke 2 uur met de bus tot Maasstricht. Dat zou te doen zijn. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zet me maar op misschien, Maastricht is zowat de enige bereikbare stad in Nederland voor mij. :') Nu uiteraard maar hopen dat de datum niet in de examens valt, want dan ben ik gesjareld.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 16:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zo'n leuk idee dit, maar Maastricht ligt niet bepaald om de hoek x) Ik moet nog maar even kijken of dit haalbaar is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmm, misschien. Ik dnek er even over


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Baelor schreef:
    Zet me maar op misschien, Maastricht is zowat de enige bereikbare stad in Nederland voor mij. :') Nu uiteraard maar hopen dat de datum niet in de examens valt, want dan ben ik gesjareld.


    Dit geldt ook voor mij.(:


    Queer zijn is gewoon alles