• In New York woont een meisje ze heet: Naomi en is 16 jaar. Haar leven is dansen maar ze heeft er nou eenmaal de looks niet voor. Samen met haar beste vriendin June kijkt ze elke dag naar de Corney's Dans Show. Noami is heel dun maar mooi niet echt. Ze draagt een bril en haar haar staat altijd stijf van de haarlak en rijk zijn haar ouders ook niet echt dus ze loopt er niet echt leuk bij. Dan staat ze op een dag smane met haar beste vriendin: June mee te dansen met haar favoriete show. Als ze te horen krijgen dat er iemand voor een tijdje bij weg gaat. Ze wil bij de cast en is vast besloten naar de auditie te gaan voor de vervangster te worden. Ze spijbelt en word kei hard afgewezen. Als ze op school komt word ze eruit gestuurt en in het uitstuur lokaal dansen allemaal zwarte mensen. Naomi vind het geweldig en doet me. Volgens Chase is ze 1 van hun! Ze heeft er plezier in en is blij met hun. Dan komt de hunk: Bill/Nick/Alex binnen die danst in de Corney's Dans Show. Hij ziet Naomi dansen en zegt dat ze naar de tweede auditie moet komen. Naomi doet het en word uitgekozen. De vrouw die de show beheert haat Naomi omdat ze bang is dat Naomi haar dochter Amber gaat verslaan bij de Miss Teenage Hairspray Competitie. Ze doet er alles aan om Noami uit de weg te ruimen. Maar het lukt niet. De bitchie Amber heeft een relatie met Bill/Nick/Alex maar die heeft er genoeg van het gedrag van Amber en dumpt haar. Hij voelt toch wat voor Naomi zal dit ooit wat worden?

    Titel?
    Over Nick/Bill/Alex?
    Orgineel?


    CupCake__<3

    Goed ik ken de film niet maar het is verboden om een film/boek of iets anders te gebruiken voor een verhaal, hetzij met kleine aanpassingen zoals karakter veranderingen.
    Dit is plagiaat, en dan moeten we de quiz verwijderen.

    Dat wist ik niet ook niet n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké maar de namen zijn niet hetzelfde enzo. Karakther niet en de vorm ook niet alleen de verhaal lijn wel dus dat kan niet ? n_n


    CupCake__<3

    Dan weet je het nu.
    Veel mensen schijnen het woord plagiaat niet te kennen maar helaas is het al enkel keren voorgekomen hier en zijn er quizzen verwijdert. :3

    Ja dat snap ik enzo. Gott maar volgens mij komen wel aardig veel ideeen van boeken enzo en films n_n


    CupCake__<3