• als je niet tege enge dingenkan of wateffer, moet je di niet lezen.


    ik begin:

    zij moest oppassen. die vader zei van. ja die kindere komen een keer zeker uit bed als je ze net in bed hebt gelegd. dus ga maar als je ze in bed hebt gelegd even op onze slaapkamer zitten. die ouders gaa weg en zij doet de kinderen in bed. ze gaat zoals die vader heeeft gezegd op die slaapkamer van hun zitten. ze doet het licht op de slaapkamer uit. omdat ze dacht dat anders die kinderen zien dat ze daar is. het overloop licht laat ze aan. ze zit wa met der mobiel te klote. ziet ze een clown achter haar. en die vond ze eng. ligt er een handdoek langs haar. goeit ze die over die clown heen. die kinderen komen en zij legt ze weer in bed. ze gaat naar beneden. dan belt die vader van dei kinderen op. die vader vraagt. gaat alles goed. zei zegt ja alles gaat goed. maar niet dat dit wat uit maakt maar ik vidn wel dat jullie een enge clown op de kamer hebben. zegt die vader van dei kinderen. wij hebben helemaal geen clown op de slaapkamer staan. zegt zei. oh. zegt die vader . haal de kinderen en ga naar de buren en bel de politie.................................................................


    het was een tbs pasientje die ontsnapt was uit de kliniek. hij wou nie meer terug. en heeft een clownsmasker opgezet en binnen bij hun door het raam gekropen


    So Wrong, It's Right <3

    Jongeh, ik ken dat verhaal... Da's een verhaal van 'een broodj aap' en die zijn soms echt en soms niet. En deze is niet echt. En TBS weet jij wat dat is? Tuberculose. Da's geen ziekte inje hoofd ofsoo hoor >,< Sorry, but dit is fake^^

    haha engg :P

    ik zal me rot schikken
    haha

    xx ilse

    =| Raar hoor, maar best eng x|

    P.S. Ja en de opa van de tante van de oma van de zus van de broer van de vriend van die broer...

    Schrik ofso? Ehm eng hoor >.<
    But It Is A Little Bit Fake

    Dat is eng. Vooral als je bang bent voor clown. En dat ben ik. xd


    I'm falling apart..

    Whahahaha neppe mensen, dat je dat gelooft xD Kijk eens op www.broodjeaap.nl daar staat het verhaal op...


    Your make-up is terrible

    Dit is zo oud
    dat verhaal kende ik al lang hoor¬¬'


    If you want me to listen, whisper...

    Had ik al gehoord , Maar vind ik best wel eng

    Staat daar ineens in de kamer een clown
    ik zou zo de slappe lach kryge , DENK IK x3


    A. ikmisje.

    Nahahahaha kei grappig :')

    Jongeh, ik ken dat verhaal... Da's een verhaal van 'een broodj aap' en die zijn soms echt en soms niet. En deze is niet echt. En TBS weet jij wat dat is? Tuberculose. Da's geen ziekte inje hoofd ofsoo hoor >,< Sorry, but dit is fake^^

    xD Neej, TBC is tuberculose. TBS is wat je krijgt als je naar de gevangenis gaat :') Dat staat voor Ter Beschikking Stelling ofzo.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    xD Neej, TBC is tuberculose. TBS is wat je krijgt als je naar de gevangenis gaat :') Dat staat voor Ter Beschikking Stelling ofzo.


    what eve x Dit is like FAKE
    :Y)

    TBS betekent Ter beschikking stellend
    ofzoiets dergelijks
    en TBC betekent Tubercolose.


    It's heavy but you are not the only one

    Omg O.O
    Zo eng!
    Ik kan echt niet meer slapen nu!
    [/sarcasme..]


    Mew <3

    Haha . Ik vind het grappig (A)


    Listen to what we're not saying..