• Hallo Quizletters! Vandaag zijn we weer terug met de Quizlet Radio!

    Informatie
    Vanaf 8 uur en half 9 zullen wij jullie weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Furiosa en Dauth! Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en heel erg welkom. Verder is het ook weer mogelijk om naar ons te sms'en! We zullen jullie SMS'jes voorlezen op de radio en natuurlijk ook beantwoorden.


    We ook op Facebook
    Quizlet Radio is beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist.
    Verzoekjes insturen
    .MP3 bestanden kun je hier uploaden.. Deze krijgen wij binnen en het wordt meteen in ons radio programma gezet. Super handig dus. :Y)

    Verzoekjes upload je via het formulier, dingen in het topic worden genegeerd!

    Verzoekjes informatie
    Is het formulier niet beschikbaar, dan nemen we geen verzoekjes aan. Graag niet meer dan twee verzoekjes per persoon, behalve als we vragen om meer.
    Klik hier voor de radio!
    Klik hier voor de chat
    of klik op "Chatroom" bovenaan de pagina.


    Problemen
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.
    Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.
    Afgespeelde liedjes
    De liedjes die wij hebben afgespeeld kun je hier vinden: klik.

    Als het stukje [Belangrijk] niet in de titel mag, haal het dan alsjeblieft weg.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 22:54 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Oh cool, zijn jullie bij Nikki? Dat is denk ik een retorische vraag haha. Ik zal zo even zwaaien uit mijn flatje... Een van de laatste keren, bijna verhuizen naar Hilversum!


    Life is hard and then we die

    Caracalla schreef:
    (...)

    haha ik snapte het ook niet, maar volgens Sharon is het het handigst als je met youtube converter mp3tjes maakt.

    http://www.youtube-mp3.org/nl

    Ah thnx voor de uitleg, met de youtube converter kan ik nog wel overweg ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    PUKKELxDING schreef:
    Oh cool, zijn jullie bij Nikki? Dat is denk ik een retorische vraag haha. Ik zal zo even zwaaien uit mijn flatje... Een van de laatste keren, bijna verhuizen naar Hilversum!
    Jup. En succes met verhuizen. :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Caracalla schreef:
    (...)

    haha ik snapte het ook niet, maar volgens Sharon is het het handigst als je met youtube converter mp3tjes maakt.

    http://www.youtube-mp3.org/nl


    whoop whoop!

    Het is toch handig?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 22:15 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Even weer mooi wegdoen, voor vriendlief.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 22:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 22:15 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Hallo? Ik versta jullie zeer slecht, dus waar moeten verzoekjes komen als het formulier niet werkt? (cat)


    If I were once a planet, you were the axis




    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nehemia schreef:
    Hallo? Ik versta jullie zeer slecht, dus waar moeten verzoekjes komen als het formulier niet werkt? (cat)
    Kiend je mag gene meer sturen en je hebt He is We gemist.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    zo leuk allemaal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Passerby schreef:
    (...)Kiend je mag gene meer sturen en je hebt He is We gemist.

    Ok en, en dan?


    If I were once a planet, you were the axis

    Nehemia schreef:
    (...)
    Ok en, en dan?
    Ja ik moest aan jou denken toen ik het hoorde, maar kwou je niet uit je element halen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?