• Na een ontzettend lange writersblock(van een jaar als het niet langer is) heb ik spontaan de inspiratie gekregen om een verhaal dat ik hier heb geschreven, te herschrijven en deze uit te geven.
    Nu weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen en ben ik op dit moment op zoek naar iemand die soms een hoofdstuk voor mij wil lezen op eventuele fouten en of het verhaallijn wel leuk en kloppend is.

    Is er iemand(mag ook meerdere mensen zijn) die zich geroepen voelt?

    veel liefs,
    Suzanne aka Rewritten


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik voel me heel erg aangesproken (:


    And then we'll see it.

    Ik heb er niet zo veel tijd voor en weet niet of het verhaal mijn genre is, maar ik zou je iig wel aanraden je verhaal offline te halen dan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als je me een samenvatting kunt geven van je verhaal, wil ik misschien wel helpen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    ^ same!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Phos schreef:
    Ik heb er niet zo veel tijd voor en weet niet of het verhaal mijn genre is, maar ik zou je iig wel aanraden je verhaal offline te halen dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat leuk dat je weer inspiratie gevonden hebt! *O* Voor dit soort dingen kun je ook altijd een bèta-aanvraag doen. De hoofdstukken hoeven in dat geval niet per se geactiveerd te zijn en je kunt zelf aangeven waarop je het hoofdstuk nagekeken wilt hebben. ^^ Sinds kort bieden we in dit topic ook weer bèta-begeleiding bij een volledig verhaal aan. Misschien biedt dit voor jou uitkomst? In ieder geval veel succes gewenst! ^^


    She's imperfect but she tries