• Hey,
    ik ben dus op zoek naar een co-writer of meerdere co-writers.

    Ik had dus het idee om een OP te schrijven over een meisje dat verliefd wordt op een ander meisje.
    De inspiratie had ik al eerder gekregen maar door dit liedje te luisteren vandaag kwam het terug in me op.


    Dat idee is nog vrij vaag natuurlijk, maar dat zorgt er voor dat we beide nog een hele verhaallijn kunnen verzinnen.
    Verder zoek ik natuurlijk iemand die:
    -gemotiveerd is
    -wat schrijfervaring heeft
    -een groot aantal hoofdstukken al op voorhand wil schrijven (vanwege school is dit handiger voor mij)

    Dus als je interesse hebt, aarzel dan niet en laat even een berichtje achter met daarin:
    -een link naar een verhaal van je zodat ik je schrijfstijl kan zien
    -motivatie waarom je met me zou willen schrijven aan dit verhaal
    -iets over je schrijfervaring tot nu toe
    (eventueel in een privébericht als je niet wil dat iedereen dit ziet)
    (heb je al meteen een geweldig idee voor de verhaallijn dan mag je dat ook altijd laten weten).

    Ik probeer bij iedereen zo snel mogelijk iets te laten weten.

    Groetjes,
    GusWaters


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zou graag met je willen schrijven, vooral ook omdat ik je ken van RPG's en dus een idee heb van je schrijfstijl.. Maar het idee wat je hebt spreekt mij persoonlijk niet zo aan.. Sorry :(


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Ik zou graag met je willen schrijven, vooral ook omdat ik je ken van RPG's en dus een idee heb van je schrijfstijl.. Maar het idee wat je hebt spreekt mij persoonlijk niet zo aan.. Sorry :(


    Geen probleem, toch bedankt voor je reactie.
    Ik zal onthouden dat jij met me wil schrijven maar heb het momenteel te druk om er ook nog een ander verhaal bij te nemen.
    Dus ga nog afwachten of iemand anders interesse heeft en dan zie ik wel.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vroeg me af of je nog iemand zoekt

    Ik wist gewoon dat het liedje Girls Like Girls ging zijn. (cat)

    Hopelijk vind je nog iemand.


    If I were once a planet, you were the axis