• Quizlet's Inter-House Quidditch Cup
    "You can't cancel Quidditch!"


    Twenty Eight Players.
    Four houses. Four teams.
    One school. One game. One cup.

    Who will win the first Quizlet's Inter-House Quidditch Cup?


    G R Y F F I N D O R

    Captain
    • Poncho • Gail
    Keeper
    • Founder • Ron Weasley
    Chasers
    • EthereaI • Leonie
    • Baelor • Leah
    • WeasIey • Ilona
    Beaters
    • Poncho • Gail
    • Bloodstreams • Danielle
    Seeker
    • Painkiller • Qingsel


    S L Y T H E R I N

    Captain
    • Koelbloedig • Nicole
    Keeper
    • Debbaut • Jarne
    Chasers
    • glitterdonut • Black
    • Markey • Amber
    • Sogra • Tracey Davis
    Beaters
    • Koelbloedig • Nicole
    • Spotgaai • Marlies
    Seeker
    • DreamerN • Nathalie


    R A V E N C L A W

    Captain
    • HalfbloodPrince • Morgana
    Keeper
    • Anzu • Luna Lovegood
    Chasers
    • IamSherlocked • Morgana
    • MusicIsLife12 • Lola Kuntell
    • Cliodna • Evelien Lane
    Beaters
    • Kenopsia • Noël
    • Cleiona • Danique
    Seeker
    • Stilinski • Sterre


    H U F F L E P U F F

    Captain
    • RhaegaI • Nichelle
    Keeper
    • Necessity •
    Chasers
    • SPECS • Nymphadora Tonks
    • Scira • Sylvie
    • Illicit • Nichelle
    Beaters
    • Abstergo • Chester
    • Solemnly • Linde
    Seeker
    • Backbiter • Wendy

    R E S E R V E S

    •
    •
    •
    •
    •



    "Weasley is our King, Weasley is our King!"


    "He didn't let the Quaffle in, Weasley is our King!"

    • Informatie•

    Basics
    x Deze wedstrijd heeft zes rondes.
    x Er is plaats voor achtentwintig actieve deelnemers.
    x Daarnaast is er nog plaats voor vijf reserve spelers, die in kunnen vallen.
    x Iedereen kan aanmoedigen, hiervoor hoef je niet mee te doen aan de wedstrijd.
    x Ik organiseer deze wedstrijd samen met mijn mede juryleden Gunnulfsen - Dore - en Rikiah - Anne.


    Deelnemers
    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd laat je gewoon even weten dat je mee wilt doen, vermeld daarbij alsjeblieft je naam, dit mag ook een schuilnaam zijn - bijvoorbeeld "Harry Potter" en vermeld er ook bij in welke afdeling je wilt en welke positie je in wilt nemen. Captains worden naderhand random gekozen, je mag eventueel je positie als captain afstaan als je deze niet wil.
    De reserves zijn ervoor als iemand uitvalt, een bepaalde tijd weg is of gewoon niet meer reageert, zodat zij deze plaats over kunnen nemen. Reserves zijn nog niet voor een bepaalde afdeling of positie ingedeeld.
    Natuurlijk is iedereen welkom om gewoon mee te kijken en deze wedstrijd te volgen, aangezien je ook je favoriete afdeling kan steunen door ze aan te moedigen en daarmee Quidditch Punten voor dat team te verdienen.


    Regels
    x Wees aardig tegen elkaar en blijf sportief.
    x Denk goed na voordat je meedoet, want het is zonde als iemand uitvalt.
    x Als een deelnemer één ronde inactief is geweest, stuur ik een berichtje, krijg ik binnen vijf dagen geen reactie, wordt één van de reserves ingezet.
    x De gewone Quizlet huisregels gelden natuurlijk ook hier.


    Uitleg
    In deze eerste versie van Quizlet's Inter-House Quidditch Cup strijden de vier afdelingen - Hufflepuff, Ravenclaw, Gryffindor en Slytherin - tegen elkaar. Alle team spelers kunnen punten - genaamd Quidditch Punten - verdienen, waarmee ze de kans op het winnen van een wedstrijd groter maken. Het uiteindelijke doel van de wedstrijd is om met je afdeling te winnen. Er zijn zes wedstrijden, tussen de vier afdelingen en het team dat in het totaal de meeste punten heeft, wint. Het gaat dus niet om wie het meeste gewonnen heeft!
    De wedstrijden zullen als volgt gaan; rondom de wedstrijden zullen er opdrachten zijn waarmee je Galleons kan winnen, met deze Galleons kan je een bezem kopen, des te beter je bezem des te meer Quidditch Punten je hebt, des te hoger je kans is om te winnen. Die Quidditch punten staan voor hoevaak een bepaald iets in de randomnizer komt. Een uitgebreidere uitleg, vind je in de story!


    Links
    x Story - neem een abo.
    x Meer informatie!
    x Q&A
    x Kalender
    x Punten
    x Praattopic



    "Weasley can save anything, he never leaves a single ring!"


    "That's why Gryffindors all sing: Weasley is our King!"

    • Ronde twee•

    Algemene Quidditch Punten
    Ravenclaw
    Hufflepuff

    Stand
    Ravenclaw - Hufflepuff
    0 - 0


    Ronde één.
    Meer informatie.

    Tijden en data's
    x Aanwezigheid doorgeven kan tot maandag om 15.00.
    x Bezems kopen voor de aankomende ronde kan tot maandag om 15.00.
    x Volgende ronde maandag om 16.00.
    x Groeps opdracht één: 31 augustus 23.59.
    x Wekelijkse Lotterij: 31 augustus 23.59.



    "Weasley is our King, Weasley is our King!"


    "He didn't let the Quaffle in, Weasley is our King!"

    • Scorebord•
    Gryffindor
    210
    Slytherin
    50
    Ravenclaw
    x
    Hufflepuff
    x


    "Weasley can save anything, he never leaves a single ring!"


    "That's why Gryffindors all sing: Weasley is our King!"


    Beste Black,

    Hierbij heb je toestemming om met jouw wedstrijd Quizlet's Inter-House Quidditch Cup te beginnen. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Met vriendelijke groeten,
    Poncho

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 11:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jammer, nou ja als je morgen wel doorgeeft op tijd krijgen we morgen weer extra punten!(:


    Moet wel gaan lukken, hoop ik.
    Ik meld wel even: Ik zit iedere dinsdag van 12:05 tot 19:50 op school en ben pas om 20:10 thuis. Aangezien het voor mij opstaan en naar school is en helemaal geen mobiel kan gebruiken aangezien ik meteen ga lessen en koken en zo, kan ik me dus moeilijk aanmelden op die dag :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anders, als het mag van de organisators, wil ik de aanwezigheden van Abstergo elke dinsdag wel doorgeven?


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Anders, als het mag van de organisators, wil ik de aanwezigheden van Abstergo elke dinsdag wel doorgeven?

    Jullie hadden nu wel weinig tijd, de volgende keer zal er meer tijd te zijn om je aan te melden, dus dan zou het geen probleem moeten zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah ok (:


    16 - 09 - '17

    Waarom staat er bij mij een rood kruisje? Ik heb mijn aanwezigheid doorgegeven (pagina 7). Toen was de officiële aankondiging nog niet gedaan maar op dat moment stond het tijdstip waarop je je aanwezigheid moest hebben doorgegeven al wel in de beginpost.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb de aanwezigheid geteld vanaf na de aankondiging.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Ik heb de aanwezigheid geteld vanaf na de aankondiging.


    Damn, ik ging ervanuit dat ik het al had doorgegeven


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hoe lang krijgen we om onze aanwezigheid door te geven? Want zou wel eerlijk moeten zijn eh? Dit is gewoon te weinig tijd.


    -


    É É N

    Na de eerste wedstrijd heten we vandaag alle leraren en leerlingen van harte welkom bij de tweede wedstrijd van het seizoen. Twee houseteams staan startklaar en kunnen niet wachten om voor de eerste keer dit seizoen te gaan spelen. Daarom houden we jullie niet langer op en stellen we de spelers meteen aan jullie voor.

    We zien als eerst Ravenclaw, de adelaars, het veld op komen lopen. De Ravenclaws op de tribune juigen en kijken naar de spelers in blauwe gewaden. Vooraan loopt Captain en Chaser Morgana. Vlak achter haar lopen de andere twee Chasers Evelien Lane en Lola Kuntell. Dit drietal wordt gevolgt door Danique en Noël - de Beaters van Ravenclaw dit seizoen -, daarna loopt Keeper Luna Lovegood het veld op. Ze wordt toegejuigd net zoals de andere spelers en seeker Sterre, die net achter Luna het veld op gekomen is. De supporters en de blauwe glans op de tribune geven de Ravenclaws vertrouwen.

    Al snel verschijnt een gele gloed en verdringt die de blauwe gloed op d etribune.. De dassen in de tribuen laten van zich horen, ze juigen harder zodra Captain en Chaser Nichele het veld op komt lopen. Achter haar loopt keeper het veld op. Snel wordt dit tweetal vergezeld door de twee andere Chasers Sylvie en Nymphadora Tonks! Chester en Linde - de twee Beaters van Hufflepuff - komen daarna in beeld. Het gejuig is niet minder als Seeker Wendy het veld op komt lopen. Hufflepuff heeft vertrouwen in haar.

    Deide teams kunnen vertrouwen wel gebruiken, nu de wedstrijd officeel gaat begint. Nadat de twee captains vriendelijk, maar met enige concurrentie, elkaars handen hebben geschudt, worden de twee Bludgers en de Golden Snitch los gelaten. Het fluitje van Madam Hooch volgt, samen met de Quaffle. Vol energie begint de wedstrijd.

    De spelers spelen in goede vorm en starten zodra ze in de lucht zitten. De Beaters houden ogen open voor Bludgers, zodat de teamgenoten door kunnen spelen. Beater Chester slaat een Bludger weg bij Wendy en richt zich daarbij op de Ravenclaws. Lola Kuntell vliegt net langs, waardoor de Bludger op haar afgaat. Teamgenote Danique probeert de Bludger nog weg te slaan, maar de Bludger is sneller en Lola Kuntell wordt geraakt.

    Wendy richt zich echter niet op de Bludger en si naar boven gevlogen. Ze kijkt het veld rond, vna plan om de Snitch te vinden. Hufflepuff supporters kijken in spanning naar haar, benieuwd of ze de Snitch zal zien of niet. Vlakbij een van de palen van de tribune ziet Wendy iets glinsteren, meteen richt ze zich daar op, met een kleine omweg, om directe tegenstander Sterre op een dwaalspoor te brengen

    In het spel zijn de chasers actief bezig. Nymphadora Tonks heeft de Quaffle in haar bezit, maar [bEvelien Lane][/b] en Morgane zitten achter haar aan. Linde ziet op dat moment een Bludger richting Chaser Sylvie vliegen en snelt op de Bludger af. Sylvia vliegt naar links, waardoor Linde de Bludger mooi weg kan slaan, zonder dat het een teamgenoot zou raken..
    De supporters kijken toe en volgen met hun ogen het spel...

    Voor de volgende ronde hebben jullie tot donderdag 20.00 de tijd om door te geven dat je aanwezig bent. Dit doe je door in het dikgedrukt blauw [/b]"aanwezig" in het topic achter te laten. Dit is alleen nog nodig voor de spelende teams. Wil je een ander team steunen, kan je dik gedrukt de kleur van de afdeling en de afdeling posten, dan krijgt die afdeling extra punten en heeft dus meer kans om de ronde te winnen! De volgende ronde van deze wedstrijd zal gepost worden op donderdag om 21.00 en het is tot 20.00 mogelijk om nog een bezem te kopen.


    Ravenclaw - Hufflepuff
    0 - 0

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:50 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Weetje, iets irriteert mij. Lees jij je berichten wel na? Je hebt echt heel veel spelfouten :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Weetje, iets irriteert mij. Lees jij je berichten wel na? Je hebt echt heel veel spelfouten :x

    Dat wilde ik nog gaan doen, maar moet sowieso de data er nog aan toevoegen. Wilde alleen jullie niet te lang laten wachten.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hm, het zijn eerder slordigheidsfoutjes dan spelfouten. Mij maakt het tbh niet zoveel uit, het draait nog steeds om de inhoud.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Hm, het zijn eerder slordigheidsfoutjes dan spelfouten. Mij maakt het tbh niet zoveel uit, het draait nog steeds om de inhoud.


    Nou slordigheidsfoutjes dan, het leest niet fijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin in rijk worden. (Grapje eh?)

    Drie loten graag.


    -

    Sylvia? In het begin schrijf je Sylvie en dan schrijf je Sylvia?


    16 - 09 - '17