• Oke, ik wil graag een verhaal van mij van vroeger weer ophalen, omdat ik (na een lange tijd) weer wil schrijven.

    Mijn verhaal: Till I collapse - pro-ana

    Nu zit ik te twijfelen over wat ik moet doen, en er zijn dus drie opties.
    Namelijk:

    1. Verder gaan met het 'vervolg-verhaal' wat ik nooit afgeschreven heb.

    2. Verhaal her-schrijven (nu mijn Nederlands e.d beter is)

    3. Nieuw verhaal schrijven met een van dezelfde hoofdpersonen (vanuit haar oogpunt)

    4. Helemaal nieuw verhaal schrijven.


    Het zou heel lief zijn als je een reactie zou willen plaatsen en ook zou willen zeggen waarom ik dat moet doen, haha. I'm a bit lost.

    Welke?

    Je kan ook een combinatie van de eerste en tweede optie doen; dit verhaal herschrijven en daarop een vervolg maken! c;
    Ik zou het zeker weten lezen. Till I Colapse heb ik ook gelezen en dat vond ik een erg mooi verhaal.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Je kan ook een combinatie van de eerste en tweede optie doen; dit verhaal herschrijven en daarop een vervolg maken! c;
    Ik zou het zeker weten lezen. Till I Colapse heb ik ook gelezen en dat vond ik een erg mooi verhaal.


    Dat leek mij ook een goed idee ja, maar ik ben ook weer zo dat als ik iets herschrijf dat ik het hele verhaal weer verander :x
    Maar wel heel lief dat je het gaat lezen!

    Antichrist schreef:
    (...)

    Dat leek mij ook een goed idee ja, maar ik ben ook weer zo dat als ik iets herschrijf dat ik het hele verhaal weer verander :x
    Maar wel heel lief dat je het gaat lezen!


    Je kan ook alvast een schets maken van hoe je wil dat je verhaal loopt, dan het oude verhaal erbij pakken en op basis daarvan herschrijven. Hoe dan ook; ik zie je verhaal wel verschijnen ^^


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Je kan ook alvast een schets maken van hoe je wil dat je verhaal loopt, dan het oude verhaal erbij pakken en op basis daarvan herschrijven. Hoe dan ook; ik zie je verhaal wel verschijnen ^^


    Jaa das een goed idee! Maar ik wil niet dat t dan voorspelbaar of saai word. Ugh, twijfels

    Ik heb die story zo vaak gelezen! Alsjeblieft, schrijf verder aan het vervolg en je maakt mij heel gelukkig!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind herschrijven!


    Your make-up is terrible

    LadyDi schreef:
    Ik heb die story zo vaak gelezen! Alsjeblieft, schrijf verder aan het vervolg en je maakt mij heel gelukkig!


    Super lief! Maar ik vind het wel wat moeilijk om daar nu nog weer in te komen : P

    Ik denk herschrijven. Ik geloof dat ik je verhaal ooit gelezen heb, haha. Maar herschrijven lijkt me het beste, omdat je inderdaad met de tijd ontwikkeld en je er ongetwijfeld op vooruit bent gegaan. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou voor herschrijven gaan.


    Can't control my second personality

    Ik zou voor herschrijven gaan, maar alleen als je daar echt de motivatie voor hebt, want van wat ik me van dat verhaal kon herinneren was het best wel lang. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zou voor herschrijven gaan, maar alleen als je daar echt de motivatie voor hebt, want van wat ik me van dat verhaal kon herinneren was het best wel lang. x)


    Klopt ik zat over de 150 hoofdstukjes haha, maar dat maakt niet uit want wie weet maak k er ooit een boek van