• Eigenlijk was ik van plan een topic over Overwatch te openen, maar toen ik zag dat er ook geen topic over Blizzard specifiek was, dacht ik: dan kan ik het meteen wat algemener maken. Zelf game ik graag met anderen, dus laat zeker jullie username achter en vergeet niet te zeggen welke games je speelt. ^^
    Geef ook jullie code(ziet er zo uit vb: #2712), want enkel zo of via e-mail kan je mensen toevoegen. Die vind je als je bij je vriendenlijst gaat kijken via het battle.net scherm. Daar staat rechtsboven een poppetje (met een getalletje bij als er vrienden van je online zijn) en als je daarop klikt zie je je vriendenlijst. Bovenaan staat je eigen naam en daarachter staat je code. ^^
    Als je iemand wilt toevoegen moet je hun username met daarachter hun code invullen. Met mezelf als voorbeeld is dat dan: Femco#2712


    World of Warcraft
    Wolfram
    McCree — Orcram#2649

    Diablo III


    Starcraft II


    Hearthstone
    Pelekai — Hullabaloo#2206
    Bloodborne — Zwadderaar#2363
    Frodo — Philyra#2442
    McCree — Orcram#2649
    Gibigianna — Femco#2712

    Heroes of the Storm
    Gibigianna — Femco#2712
    Pelekai — Hullabaloo#2206
    McCree — Orcram#2649

    Overwatch
    Gibigianna — Femco#2712
    Pelekai — Hullabaloo#2206
    McCree — Orcram#2649
    Apocalyptic — CherokeeRoses (PS4)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 15:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben een ei en speel alleen Diablo II en niet eens online. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben een ei en speel alleen Diablo II en niet eens online. (cat)

    Ow, haha dat kan. ;p
    Ik heb enkel de games genomen die ik zag staan in het schermpje van Blizzard voor ik een game kan openen. Daar stond III, dus ik naam die maar (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik speel Hearthstone en over 3 weken ook Overwatch (krul)
    En eigenlijk ook Heroes of the Storm, maar op een of andere manier is Heroes het enige wat online niet zo lekker loopt. Dus dat doe ik alleen als ik thuis thuis ben.
    M'n username is Hullabaloo

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 20:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Ow, haha dat kan. ;p
    Ik heb enkel de games genomen die ik zag staan in het schermpje van Blizzard voor ik een game kan openen. Daar stond III, dus ik naam die maar (;


    Dat is ook de meest recente en populaire ;3 Ik denk niet dat nog veel mensen 2 spelen, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb world of warcraft gespeeld.....oh hoe ik me dwarf mis. En me panda.D:


    You were born original, don't die as a copy.

    Pelekai schreef:
    Ik speel Hearthstone en over 3 weken ook Overwatch (krul)
    En eigenlijk ook Heroes of the Storm, maar op een of andere manier is Heroes het enige wat online niet zo lekker loopt. Dus dat doe ik alleen als ik thuis thuis ben.
    M'n username is Hullabaloo

    Ik zal je ook meteen bij Overwatch zetten dan ^^
    Ow, jammer dat HotS zo moeilijk doet dan ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is ook de meest recente en populaire ;3 Ik denk niet dat nog veel mensen 2 spelen, haha.

    Ah vandaar (;
    Zal ik je er alsnog bij zetten? Of heb je geen username als je niet online speelt? (Sorry als dit een stomme vraag is ;p)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SPECS schreef:
    Ik heb world of warcraft gespeeld.....oh hoe ik me dwarf mis. En me panda.D:

    Ja die personages kan je soms echt missen eh.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Ah vandaar (;
    Zal ik je er alsnog bij zetten? Of heb je geen username als je niet online speelt? (Sorry als dit een stomme vraag is ;p)


    Nee, ik heb geen username helaas. 8D


    Your make-up is terrible

    Alleen Hearthstone: Zwadderaar


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zet mij maar bij World of Warcraft :Y)

    Edit : Mijn char's naam is Koekjesman (ja ik weet) en ik speel als een Worgen Warlock

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 21:41 ]

    Wolfram schreef:
    Zet mij maar bij World of Warcraft :Y)

    Edit : Mijn char's naam is Koekjesman (ja ik weet) en ik speel als een Worgen Warlock

    Heb je ook een Battle.net username?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Weet er iemand hoe je mensen toevoegt eigenlijk ;x
    Want ik zocht naar Hullabaloo net en op die manier vindt hij niets

    Oh ik zie t al je moet met een email-adres of battle tag werken

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 8:53 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zouden jullie (als jullie vriendjes willen worden ;p ) jullie battle tag willen geven?
    Die vind je als je bij je vriendenlijst gaat kijken via het battle.net scherm. Daar staat rechtsboven een poppetje (met een getalletje bij als er vrienden van je online zijn) en als je daarop klikt zie je je vriendenlijst. Bovenaan staat je eigen naam en daarachter staat je battle tag. ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik speel Hearthstone (: username: Philyra


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien