• Op Hyves speelde ik altijd dit spelletje, ik dacht dat het hier misschien ook wel leuk zou zijn.
    Iemand heeft 'iets' uit de wereld van Harry Potter in zijn hoofd. Dat kan dus echt van alles zijn, personages, wezens, objecten, plaatsen etc.
    Door middel van het stellen van vragen waarop ja/nee kan worden geantwoord, moeten de anderen erachter komen. Iedereen mag maximaal drie keer raden.
    Als er twintig vragen gesteld zijn zonder dat het goede antwoord is geraden, dan wordt het antwoord gegeven en is er iemand anders aan de beurt (doorgaans degene die de laatste vraag stelde).

    Het is het makkelijkst als je de vragen van je voorgangers met de antwoorden kopieert en dan een nieuwe vraag verzint. c;


    1) Is het een personage? Nee


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Jaa pff dat is toch geen plant. :/

    Volgens mij is een boom ook gewoon een plant. Al snap ik je verwarring, haha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jotunheim schreef:
    Jaa pff dat is toch geen plant. :/


    Sinds wanneer zijn bomen dan geen planten meer? Er bestaan verschillende definities van, maar een boom valt onder allen. (krul)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 16:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Homura schreef:
    Yas! :Y) Mag ik er nu eentje bedenken?


    Jap, 't is jouw beurt. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb er eentje, hehe.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind een boom een boom en een plant een plant. :')

    1. Ademt het?


    Every villain is a hero in his own mind.

    1. Ademt het? Nee.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts? Ja.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts? Ja.
    3. Is het een object?


    I wanna be a wizard!

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts? Ja.
    3. Is het een object? Nee.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gaat er iemand nog vragen? Sorry als dit te bumpig klinkt. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts? Ja.
    3. Is het een object? Nee.
    4. Hoort het bij de natuur?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts? Ja.
    3. Is het een object? Nee.
    4. Hoort het bij de natuur? Nee.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts? Ja.
    3. Is het een object? Nee.
    4. Hoort het bij de natuur?
    5. Is het een plaats?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    1. Ademt het? Nee.
    2. Bevindt het zich op Hogwarts? Ja.
    3. Is het een object? Nee.
    4. Hoort het bij de natuur? Nee.
    5. Is het een plaats? Nee of niet echt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…