• In een stad in Amerika is een bepaalt virus uitgebroken. Iedereen die besmet is met het virus wordt een emotieloze ‘drone’ die luistert naar hun leider. De leider is een niet zo vriendelijk persoon en wil de hele stad voor zichzelf hebben, om een groot leger te verkrijgen. De leider wil namelijk het ‘perfecte’ ras creëren en dat is alleen mogelijk als iedereen naar hem/haar luistert en doet wat hij/zij wilt. De grenzen worden bewaakt door een grote groep van deze ‘drones’ en niemand komt de stad in of uit.
    Echter zijn er tegenhangers van de leider en willen hem/haar uitschakelen, voor het te laat is. Het is een kleine groep die door emoties niet besmet heeft kunnen raken door het virus. Emotie is de enige uitweg om van de besmetting af te raken. Ze willen koste wat het kost hun mensen terug en hiervoor moeten veel offers worden gedaan…



    Idee uit Under the Dome.


    Ik ben er nog niet over uit of ik er een MSV of een RPG van wil maken, dus daar heb ik even hulp bij nodig. Als het een RPG wordt, zal het woordenminimum 200 worden.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 13:26 ]

    RPG(200 woorden) of MSV


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No one? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mij lijkt het een leuk idee! Als je het zou openen, wil je mij aub even iets laten weten? c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Maakt niet uit wat het woord. Meld mij

    stiekem reserveer ik nu alvast een rol.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Maakt niet uit wat het woord. Meld mij

    stiekem reserveer ik nu alvast een rol.


    En wat wil je dan? Want dan zet ik je reservatie er meteen bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    En wat wil je dan? Want dan zet ik je reservatie er meteen bij.


    Een meisje/vrouw dat nog niet geïnfecteerd is. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Een meisje/vrouw dat nog niet geïnfecteerd is. ^^


    Okaay ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rollentopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.