• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    De covers die ik als laatst gemaakt heb en waar ik nog geen antwoord op heb:

    Ik ben er eindelijk uitgekomen wat ik met de cover voor Mediocre 'Iron Fists' kon doen en dat zijn deze twee dus geworden.
    Deze heb ik daarvoor als achtergrond gebruikt, als basis.

    Eentje met kleur en een wat... dramatischer zwart wit.



    en









    Madrugada schreef:
    Ik heb nog een verhaal waar ik een cover voor kom vragen want ik houd van de eerste cover die je voor me hebt gemaakt *O*

    * Titel One cup of love, please
    * Korte Samenvatting"Coffee is the way to a man's heart."
    "It's 'Food is the way to a man's heart', but I'll give it to you. You make one hell of a cup of coffee."


    Percy Weasley liked his coffee made well in the morning. Oliver Wood just so happens to provide that coffee at the moment. But when Percy's life takes a turn for the worst, Oliver is there to help him through. And more.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt In ieder geval deze kop koffie: 1
    En verder natuurlijk foto's van Percy Weasley en Oliver Wood maar wel met kleding die in de Muggle wereld past.
    Percy: 1 2
    Oliver: 1 2
    Je mag altijd andere foto's gebruiken (alleen de kop koffie graag die vanwege het hartje in de koffie)
    * Sfeer die het weer moet geven Romantisch I guess, en modern. Het speelt zich namelijk af in onze wereld (Muggle wereld, hoe je het ook wilt noemen XD)
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    * Eventuele extra's Misschien zo dat de foto met de kop koffie onderaan staat, titel in het midden en dan bovenaan Percy en Oliver? Als dat werkt natuurlijk (:



    Tadaa! Wat geprobeerd (: Hij is misschien iets te.... Cute geworden... xD Maar ik hoor graag wat je ervan vind.
    Man, wat is het trouwens moeilijk om goede plaatjes van die twee te vinden in dreuzelkleding, zelfs de acteurs hebben relatief weinig bruikbare foto's xD


    Credendo Vides

    MT(:


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    De covers die ik als laatst gemaakt heb en waar ik nog geen antwoord op heb:

    Ik ben er eindelijk uitgekomen wat ik met de cover voor Mediocre 'Iron Fists' kon doen en dat zijn deze twee dus geworden.
    Deze heb ik daarvoor als achtergrond gebruikt, als basis.

    Eentje met kleur en een wat... dramatischer zwart wit.



    en








    (...)


    Tadaa! Wat geprobeerd (: Hij is misschien iets te.... Cute geworden... xD Maar ik hoor graag wat je ervan vind.
    Man, wat is het trouwens moeilijk om goede plaatjes van die twee te vinden in dreuzelkleding, zelfs de acteurs hebben relatief weinig bruikbare foto's xD

    Oeh die is leuk ^^ I like it. Zou alleen de titel geheel in één lettertype kunnen zijn? En dan vind ik het swierige lettertype leuker... Maar verder is hij echt helemaal geweldig. En ja, klopt, er zijn echt weinig foto's van die twee :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En natuurlijk een MT, want ik wil niks missen van je fantastische covers!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben benieuwd naar de cover voor mijn themawedstrijd!
    Jou covers zijn zoo mooi! Ik wou dat ik dat kon!

    Madrugada schreef:
    (...)
    Oeh die is leuk ^^ I like it. Zou alleen de titel geheel in één lettertype kunnen zijn? En dan vind ik het swierige lettertype leuker... Maar verder is hij echt helemaal geweldig. En ja, klopt, er zijn echt weinig foto's van die twee :'D


    Zal ik doen! (:

    En de rest ook bedankt voor de leuke reacties!

    Ook hier stel ik de vraag, of eerder verzoek eigenlijk;
    Ik zou graag jullie hulp willen. Binnenkort heb ik nog een intake gesprek voor de opleiding Mediavormgever Grafische Vormgeving en daarvoor moet ik een portfolio aanleveren.
    Nu is mijn vraag dus eigenlijk; Welke covers zou ik er volgens jullie in moeten doen? Zelf ben ik daar namelijk soms best slecht in want dan ga ik weer twijfelen en zo... (bloos):X


    Credendo Vides

    Even een mt :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Valkyries schreef:
    En natuurlijk een MT, want ik wil niks missen van je fantastische covers!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hmm achter mijn naam staan ''Wachten op antwoord''
    Heb ik iets gemist xD
    Oehh succes!!
    Ik ga even kijken hoor

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 17:13 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    De covers vannnnn

    Bevroren Watervallen
    Hunters
    Jotunheim

    It's not me anymore
    xGwenxVeerx

    De covers van Wendy Neverland, reca nog wat enzo
    voor Myrra

    I will see you again
    Voor mij, hij is echt zoooo mooi!!

    Half soul
    NameOffMyself

    En je eigen cover voor dat verhaal dat je in je hoofd had.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Titel
    footprints
    Korte samenvatting
    Lotus heeft een prima leven. Het gaat goed op school, ze heeft een méga leuk vriendje en een broer waarmee ze goed kan opschieten. Ook heeft ze verder niet veel problemen. Toch verandert haar leven drastig wanneer er een nieuwe jongen op school komt. Hij lijkt de hele tijd in haar buurt te zijn. Zenuwachtig wordt ze ervan, maar dan verdwijnt hij plots. Dit maakt haar twijfelen aan haar gevoelens. Ze denkt de hele tijd aan hem en wil zelfs naar hem op zoek. Wat voelt ze nu toch voor hem?
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt


    Ook zou ik er graag voetstappen bij willen jegens de titel.

    Sfeer die het weer moet geven
    een beetje mysterieus en donker
    Horizontaal of verticaal?
    verticaal


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Is het goed als ik mijn aanvraag weer intrek?
    Xx Gaterne

    Gaterne schreef:
    Is het goed als ik mijn aanvraag weer intrek?
    Xx Gaterne


    Awh jammer! Maar natuurlijk.
    Is er ook een aanleiding voor eigenlijk?


    Credendo Vides

    Ik was mijn wedstrijd al gestart en ik wilde jou er niet meer mee belasten omdat je het al heel druk hebt (K)

    Gaterne schreef:
    Ik was mijn wedstrijd al gestart en ik wilde jou er niet meer mee belasten omdat je het al heel druk hebt (K)


    Oh, mij maakt het niet uit hoor (: Maar het heeft denk ik inderdaad niet echt zin meer om hem nog te maken als je wedstrijd al bezig is.
    Ik zal je er dus tussen uit halen en als je ooit weer een cover nodig hebt ben je natuurlijk gewoon van harte welkom! (bloos)


    Credendo Vides