• want een paar uur na mijn intakegesprek op mijn nieuwe school gister kreeg ik een telefoontje dat ze mijn 'speciale' verlof goedkeuren.
    Dus stap ik 7 September op het vliegtuig naar Casablanca, Marokko. Vanaf daar gaan we met de trein naae Fez.
    Ik ga daar met een groep van 80 jongeren uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Bulgarije , Hongarije en Marokko 10 dagen lang dingen doen rond het thema watermanagement en milieuvervuiling . We gaan van Fez naar Casablanca en in die 10 dagen we heel veel leuke en interessante activiteiten doen waaronder een bezoek aan een dam en irrigatieproject en een strand schoonmaken.
    Ik heb me hier ruim 2 maanden geleden voor opgegeven , maar het was afwachten of mijn school toestemming zou geven(de lessen beginnen namelijk 7 september).
    Ik ben zo blij dat het doorgaat en ik heb er zoveel zin in.
    Gaat ee heel toevallig nog iemand van hier mee op die reis?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh dat klinkt echt heel leuk!! Veel plezier c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat gaaf! Heel veel plezier! (:


    The truth is out there.

    Cool have fun ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Clarice schreef:
    Wat gaaf! Heel veel plezier! (:


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    Oh dat klinkt echt heel leuk!! Veel plezier c:


    Your make-up is terrible

    Wat een ontzettend stoer en goed project! Heel veel plezier en succes. :)


    She's imperfect but she tries

    Clarice schreef:
    Wat gaaf! Heel veel plezier! (:


    Hoe heb je de school kunnen overtuigen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hoe heb je de school kunnen overtuigen?

    Door mijn profielwerkstuk te koppelen aan het thema water en zeggen dat het heel goed is voor mijn sociale contacten en dat ik er heel veel leer. Daarnaast hebben mijn vader en mijn mentor van vorig jaar allebei gezegd dat ze er het volle vertrouwen in hebbe dat ik de lesstof wel weer inhaal.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is echt geweldig! Geniet ervan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat klinkt echt heel leuk! Veel plezier! c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    veel plezier


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Awesome!
    Ikzelf ga niet mee haha


    No growth of the heart is ever a waste

    Klinkt heel gaaf! Succes en veel plezier daar ˆˆ


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat ontzettend gaaf! Ik ben wel een beetje jaloers op je maar succes en veel plezier gewenst!


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.