• Hallo,

    Vorig jaar heb ik dit ook gedaan en ik ben van plan het dit jaar weer te doen; ik ga een scrapbook maken. Ik heb van de foto's die ik heb gemaakt, ongeveer 800 foto's waren dat, er 360 geselecteerd. Vandaag zijn ze gebracht via de post. Het boek had ik in Oostenrijk gekocht. Nu hoef ik enkel op zoek te gaan naar stickers en dan kan het echte werk beginnen!

    Mijn vakantie was niet top, dat zeker niet, maar ik heb prachtige dingen gezien die ik wil vereeuwigen in een album en wat is mooier dan een album dat je helemaal zelf in elkaar geflanst hebt? c;






    Voor de nieuwsgierige mensen zal ik ook nog een aantal foto's van de scrapbook van vorig jaar laten zien in dit topic c;

    Zijn er nog meer mensen die aan scrapbooking doen? Show hier je creaties!


    26 - 02 - '16



    Dit geeft een redelijk goed beeld van wat ik vorig jaar heb gemaakt c;


    26 - 02 - '16

    Mooi! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Mooi! (:


    Dankje c;


    26 - 02 - '16

    Ik hou van scrapboeken en ik ben al meer dan anderhalf jaar van plan om er zelf een te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik hou van scrapboeken en ik ben al meer dan anderhalf jaar van plan om er zelf een te maken.


    Waarvan ga je een scrapbook maken? c;

    Ik ben zeer benieuwd naar je resultaat. Ga je ons op de hoogte houden?


    26 - 02 - '16

    Ik wil ook graag een scrapbook maken maar ik weet nog geen onderwerp. Maargoed, ik denk dat dat vanzelf wel komt.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    So awesome! Misschien dat ik er één weet te maken als ik ooit in Tokio terecht kom. Maar heb van Emma ook al een reisjournal gekregen, dus heb sowieso wat om in te krabbelen :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Kilig schreef:
    (...)

    Waarvan ga je een scrapbook maken? c;

    Ik ben zeer benieuwd naar je resultaat. Ga je ons op de hoogte houden?


    Over mijn leven. Reisjes met de judo, dingen van school, uitstapjes met vrienden.

    Als ik ooit ga beginnen dan hou ik iedereen op de hoogte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaaf man! Ik wilde dat ook doen, alleen al die foto's bestellen is ontzettend duur :/


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Gaaf man! Ik wilde dat ook doen, alleen al die foto's bestellen is ontzettend duur :/


    Dat ligt er aan waar je het bestelt c;
    Ik heb ze bij de aldi fotoservice aangeschaft. Daar was ik ongeveer 34 euro voor kwijt en daar ging nog eens 4,50 van af doordat ik 50 gratis foto's kreeg.


    26 - 02 - '16

    I like it! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    I like it! C:


    Thank you c;


    26 - 02 - '16

    Leuk! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Leuk! C:


    Dankje c;


    26 - 02 - '16

    Haha, ik heb diezelfde wandeling door de kloof gemaakt als die in je scrapbook fotos! Ik vond dat supermooi :)
    Zelf doe ik het niet, vind het er leuk uitzien maar het is niet echt mijn ding


    I can't stop 'til the whole world knows my name