• Disney Descendants
    September 2015 - Het is jaren na alle bekende disney verhalen; doornroosje, sneeuwwitje, de leeuwenkoning, de kleine zeemeermin... en nu zijn alle zoons en dochters verenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.



    "No one is too old for a fairytale."






    Rollen VOL
    Naam • Ouders //Faceclaim// Leeftijd/Schooljaar - Username [Pagina] [Reservering]

    Good guys
    • ? • Rapunzel en Flynn //Finn Harries// ?/? - Belmont [?] [2/09]
    • Kevin Josiah Abu Randolf • Aladdin en Jasmine //Marlon Teixeira// 17/7 - SiriuslyBlack [1.12] [2/09]
    • Araldo Aurelio Ramos • Sleeping Beauty //?// 17/7 - Alastor [1.8] [2/09]
    • Patch • Mad Hatter en White Queen //Dylan O'Brien// 7/17 - IJsvogel [1.3]
    • Liam Peter Cooper • Wendy //?// 14/4 - Sneeuwkit [1.8] [3/09]
    • Cameron Sim Kingsley • Simba //?// 7/17 - Ziegler [1.6] [3/09]
    • Gregor • Olaf //Lucky Blue Smith// ?/? - Leithold [1.9] [3/09]
    • Jack Abaddon Skellington • Jack the Pumpkin King //Miles McMillan]// 18/7 - SiriuslyBlack [1.12] [3/09]
    • Sebastian Hunter Ryder • Tinkerbell //Steven Krueger// 16/6 - WeasIey [?] [3/09]
    • Archer Richard Hood • Robin Hood //Josh Hutcherson// 16/7 - Beaufort [1.8]
    • Geronimo Ezra Bear • Bagheera en Baloo //Sonny Henty// 17/7 - ChocoIate [1.9] [4/09]
    • Arianna Emilia Frost • Elsa en Jack Frost //Taylor Momsen// 16/6 - BIack [1.4]
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming • Cinderella //Magdalena Zalesjka// 18/7 - ChocoIate [1.2] [2/09]
    • Melody Erica • Ariel //Danielle Jackson// 16/6 - Belmont [1.5]
    • Evelyn Ryder • Flynn en Rapunzel //Bridget Satterlee// ?/? - EthereaI [1.6] [2/09]
    • Elif Aleyna Rider • Flynn en Rapunzel //Bridget Satterlee// ?/? - Illicit [1.6] [3/09]
    • Celeste Apollonia Coral • Belle en Beast //Daria Sidorchuk// 6/16 - SiriuslyBlack [1.3] [2/09]
    • Stella Marley Hope White • Snowwhite //Lily Collins// 17/6 - Gunnulfsen [1.10]
    • Rose Aurora Hunter-Blanter • Sleeping Beauty //Amanda Seyfried// 17/7 - WeasIey [1.8]
    • Pepper Catherine Kingsleigh • Alice //Scarlett Leithold// 17/7 - Leithold [1.6] [3/09]
    • Phoebe Alice Kingsleigh • Alice //?// ?/? - Belmont [1.9] [3/09]
    • ? • Merida //Jane Lévy// ?/? - Fillion [1.11] [3/09]
    • Marley Emilia Edwards • Tianna en Naveen //?// 17/7 - Illicit [1.8] [3/09]
    • Mei Yu Li • Mulan //Arden Cho// 16/6 - Beaufort [1.8] [4/09]
    • Fallon Annabelle Hester • Timon en Pumba //Kalani Hilliker// 6/16 - Ziegler [1.8] [4/09]

    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar en Zira //Christopher Mccrory// 17/7 - BIack [1.1]
    • Bran Mirza Allistair Mills • Evil Queen //Mikkel Jensen// 17/7 - Beaufort [1.4]
    • Oliver James Hook • Captain Hook //Francisco Lachowski// ?/? - Proprius [1.9] [2/09]
    • Bassam Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// 17/7 - Gunnulfsen [1.7]
    • Dante Axl Diaval Delirium • Maleficent //?// 18/7 - Magnus [1.11]
    • Vaughn Kayden Sparrow • Jack Sparrow //Diego Barrueco// 17/7 - Illicit [1.9] [3/09]
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith • Red Riding Hood //Mikey Murphy// 16/6 - BIack [1.9] [4/09]
    • Cornelius Eloi Facilier • Doctor Facilier //Joshua Williams// 18/7 - Greedling [1.11]
    • Madilyn Raven de Vil • Cruella de Vil //Piper America// 17/7 - Leithold [1.2] [2/09]
    • Zoë Lyra Heart • Queen of Hearts //?// 18/7 - Meraki [1.10] [2/09]
    • Serenity Jade Walker • Rumpelstiltskin //?// 16/6 - Alastor [1.7]
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith • Hades //Luanna Perez// 16/7 - Magnus [1.7]
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase • Ursula //Margot Robbie// 17/7 - WeasIey [1.12] [4/09]

    •
    •


    "Never grow up."


    Invullen
    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Jaar - zie informatie -
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Familie
    • Relaties
    • Extra


    Informatie
    Meer volgt.
    Jaarlagen
    • 10/11 - Eerste
    • 11/12 - Tweede
    • 12/13 - Derde
    • 13/14 - Vierde
    • 14/15 - Vijfde
    • 15/16 - Zesde
    • 16/17 - Zevende

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeen komen met de andere kinderen.

    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy -

    Locatie




    Dorms
    Girls
    Room one
    Chamber of thorns.
    • Stella Marley Hope White - Snow White
    • Melody Erica - Ariel
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming - Cinderella
    • Rose Aurora Hunter-Blanter - Sleeping Beauty
    • Arianna Emilia Frost - Elsa en Jack Frost

    Room two
    Mermaid lagoon.
    • Evelyn Ryder - Rapunzel en Flynn
    • Madilyn Raven de Vil - Cruella de Vil
    • Pepper Catherine Kingsleigh - Alice
    • Elif Aleyna Rider - Rapunzel en Flynn
    • Zoë Lyra Heart - Queen of Hearts

    Room three
    Cristal room.
    • Serenity Jade Walker - Rumpelstiltskin
    • Celeste Apollonia Coral - Belle en Beast
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase - Ursula
    • Fallon Annabelle Hester - Timon en Pumba
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith - Hades

    Room four
    Room name.
    • Dochter Merida
    • Marley Emilia Edwards - Tianna en Naveen
    • Phoebe Alice Kingsleigh - Alice
    • Mei Yu Li - Mulan
    •
    Boys
    Room five
    Room of fire.
    • Gregor - Olaf
    • Bassam Hashim Sultan - Jafar
    • Zayko Scar von Ardon - Scar en Zira
    • Patch - Mad Hatter en White Queen
    • Vaughn Kayden Sparrow - Jack Sparrow

    Room six
    Room name.
    • Zoon Aladdin en Jasmine
    • Sebastian Hunter Ryder - Tinkerbell
    • Dante Axl Diaval Delirium - Maleficent
    • Zoon Jack the Pumpkin King
    • Araldo Aurelio Ramos - Sleeping Beauty

    Room seven
    Room name.
    • Oliver James Hook - Captain Hook
    • Archer Richard Hood - Robin Hood
    • Cameron Sim Kingsley - Simba
    • Zoon Rapunzel en Flynn
    • Zoon Rapunzel en Flynn

    Room Eight
    Room name.
    • Bran Mirza Allistair Mills - Evil Queen
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith - Red Riding Hood
    • Liam Peter Cooper - Wendy
    • Geronimo Ezra Bear - Bagheera en Baloo
    • Cornelius Eloi Facilier - Facilier

    If you have ideas for names, let me know!
    Wie missen er nog?


    Regels
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 23:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Morticia schreef:
    (...)
    Lees, alstublieft. Beaufort had haar meisje gegeven aan Lolicia.


    Idc. Ik geef toch alleen uitleg over waarom van die twee, aangezien je dat vroeg. Wie wat doet kan me niet zo schelen.

    En @ Lolicia, Beaufort heeft dat aangegeven in een groepsgesprek, en aangezien BIack ts is en Beaufort zich misschien niet zo bezig houdt met dit topic? Niet zo heel gek toch? Niet meteen zo bot doen :c


    Spinning around, I'm weightless.

    Morticia schreef:
    Dan wil ik wel een jongen en geef ik het meisje aan Lolicia.
    Opgelost.:Y)

    Prima


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Belmont schreef:
    (...)
    Idc. Ik geef toch alleen uitleg over waarom van die twee, aangezien je dat vroeg. Wie wat doet kan me niet zo schelen.

    En @ Lolicia, Beaufort heeft dat aangegeven in een groepsgesprek, en aangezien BIack ts is en Beaufort zich misschien niet zo bezig houdt met dit topic? Niet zo heel gek toch? Niet meteen zo bot doen :c

    Als het je niets uitmaakt, vraag ik me af waarom je ermee bemoeit. Erop reageren daargelaten. De vraag was richting het TS, en om geheel eerlijk te zijn vind ik het nogal vreemd.
    Daarbij reageerde Lolicia niet bot, ze zei enkel dat de situatie niet duidelijk voor haar was. Wat het ook niet was. Communicatie lijkt me handig in zulke gevallen.:Y)
    Laatste vraag: Wat is overigens het probleem als ze een jongen van Pocahontas wilt? Er is aangegeven dat het fijn is als het Rapunzel zou zijn, maar dat hoeft dus niet. Nu reageer ik er niet meer op, want het loopt zo nogal uit de hand. Behalve: Ik neem alsnog een jongeman, maar niet die van Rapunzel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Als het je niets uitmaakt, vraag ik me af waarom je ermee bemoeit. Erop reageren daargelaten. De vraag was richting het TS, en om geheel eerlijk te zijn vind ik het nogal vreemd.
    Daarbij reageerde Lolicia niet bot, ze zei enkel dat de situatie niet duidelijk voor haar was. Wat het ook niet was. Communicatie lijkt me handig in zulke gevallen.:Y)
    Laatste vraag: Wat is overigens het probleem als ze een jongen van Pocahontas wilt? Er is aangegeven dat het fijn is als het Rapunzel zou zijn, maar dat hoeft dus niet. Nu reageer ik er niet meer op, want het loopt zo nogal uit de hand. Behalve: Ik neem alsnog een jongeman, maar niet die van Rapunzel.


    Het heeft te maken met mijn personage, en ik heb het er met de TS over gehad, dus ik wist waar het over ging. :') Ik dacht, ik reageer erop want zij heeft al genoeg aan haar hoofd op het moment, no need to be rude about it. En "waarom kan ze dat niet zelf zeggen" vind ik aardig bot, daarom zei ik dat.

    Er is geen probleem, maar het was beter uitgekomen voor mij. Dan wordt zijn broer wel een NPC, ook goed.

    Edit; wat mij niet uitmaakte, was wie die rol zou krijgen, ik wilde het alleen maar uitleggen :')

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:33 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Belmont schreef:
    (...)

    Idc. Ik geef toch alleen uitleg over waarom van die twee, aangezien je dat vroeg. Wie wat doet kan me niet zo schelen.

    En @ Lolicia, Beaufort heeft dat aangegeven in een groepsgesprek, en aangezien BIack ts is en Beaufort zich misschien niet zo bezig houdt met dit topic? Niet zo heel gek toch? Niet meteen zo bot doen :c

    Welk groepsgesprek? Ik zit niet in dat groepsgesprek, dus dat kon ik niet weten en het lijkt mij dat je het dan zelf vermeldt [nadat je een rol opgeeft; wat ik trouwens nog steeds een lief gebaar vind], ipv dat je het iemand anders laat doen. Hoezo wordt mijn reactie meteen opgevat als bot, terwijl ik alleen voor duidelijkheid vraag? Straks begin ik aan een rol, waarna ik te horen krijg dat die fout is; wat duidelijkheid is niks verkeerd denk ik zo. Maar als er zo op gereageerd wordt, kan ik beter niet meedoen.

    Dus bij deze, Black, kun je mijn aanmelding als vernietigd beschouwen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    “QUOTE——

    C A I U S • N E D A K H

    • Volledige Naam
    Caius – rejoice (Latin) Nedakh.
          Zijn daadwerkelijke naam in Atlantis is Kesegowaase, wat “swift” betekent, aangezien hij bewezen heeft de snelste te zijn. Zodra hij naar school gaat, stelt hij zich echter voor als Caius, wat een geheel stuk makkelijker uit te spreken is.
    • Leeftijd
    Doordat de tijd in Atlantis anders verloopt, is hij veel ouder dan zijn schoolgenoten. Wanneer het echter in mensenjaren omgezet zou moeten worden, is hij een jaar of zeventien.
    • Geslacht
    Duidelijk een man. Volgens zijn moeder was hij al op vroege leeftijd, nogmaals: daar verloopt de tijd anders, volwassen en is hij eveneens een krijger.
    • Jaar: 't Zevende.
    • Innerlijk:
    Net zoals zijn moeder is hij strijder, wat hem een krachtig maakt en zeer bedreven in gevechtskunsten. Hij verdedigt zijn land en is absoluut een buitenmens, waardoor hij eveneens niet gemakkelijk stil blijft zitten. Het is niet enkel dat hij bezig wilt blijven, Caius is een leergierige jongeman die meer over het verleden van Atlantis wilt weten. Kida had hem ooit eens vermeldt dat ze het schrift niet kon lezen, wat veranderde toen ze Milo leerde kennen, waardoor Caius het in zijn jeugd als les kreeg. Hier had hij geen problemen mee, desondanks hij op enkele ogenblikken behoorlijk ongeduldig kon zijn. Het komt bij hem ook gemakkelijker binnen wanneer hij daarnaast iets aan het doen is, de jongen kiest dan ook praktijk boven theorie.
          Hij kan behoorlijk temperamentvol kan zijn, gewelddadig en agressief – wat hij van zijn moeder heeft –, heeft hij het hart op de goede plek en bedoeld hij enkel goed. Al kan dat bij hem soms verkeerd uit de hoek vallen, aangezien hij niet goed met mensen om kan gaan. De jongeman gaat meer met dieren en zijn eigen soortgenoten om, waardoor je hem wel als “sociaal onhandig” kan bestempelen. Het is vooral te bespeuren als hij met een meisje praat waar hij interesse in toont, dan kan hij soms niet uit zijn woorden komen. In erge gevallen kan hij zelfs in zijn eigen taal praten, omdat hij het normale woord er niet meer van weet en zijn stoppen een beetje doorslaan. Tot nu toe is dat maar één keer gebeurd en daar wilt hij beslist geen herhaling van.
          Verder is hij vastberaden en zal hij niet stoppen tot hij zijn doel heeft bereikt. In het kort uitgelegd is Caius een energieke, leergierige, vriendelijke jongeman, die over zijn dierbaren waakt (al is dat zo nu en dan niet in het zicht) en erg moedig is. Hij neemt het zonder erover na te denken op voor de zwakkeren en zal niet zomaar over zich heen laten lopen.


    QUOTE—— ”
    • Uiterlijk
          Zijn uiterlijk kon ik niet helemaal vinden zoals het beeld in mijn hoofd, het is een combinatie van dit plaatje en deze.
    Caius heeft een lengte van ongeveer 1.9OM en hoewel hij redelijk gespierd is door zijn levenswijze, valt dat niet erg te merken aan hem. Pas wanneer je in een gevecht met hem belandt (of het meemaakt), zal je zien hoe sterk hij eigenlijk wel niet is. Hij probeert zich voort te bewegen zoals elk persoon, je ziet echter toch dat kleine verschil in opvoeding.
          Zijn poelen hebben een aparte kleur, deze zijn kristalblauw, een kleur net zo puur als die van zijn moeder. Verder heeft hij sneeuwwit haar, aan de ene kant wat langer dan aan de andere. Er zijn enkele dunne vlechtjes in te zien, samen met blauwe veren of touwtjes. Hij is alles behalve ijdel, al verzorgt hij zich gewoon goed en is met zijn hygiëne bezig. De jongen heeft een sterke kaak, wat vollere lippen dan een man zou hebben en zijn huid heeft een lichtbruine tint. In Atlantis draagt hij de standaard kledij en loopt hij op blote voeten rond, aangezien hij zich dan één met de natuur voelt. Echter, op school is hij geoorloofd “normale” kleding te dragen en is hij regelmatig te bemerken met wat lossere stukken.
          Daarnaast heeft hij een knopje in zijn linker oorlel, waar eveneens een veer aanhangt. Om zijn linkerarm draagt hij een gouden band en op zijn gezicht, zijn wang welteverstaan, zijn blauwe versiersels te bekennen: Een symbool dat voor de letter “K” staat, waar zijn naam mee begint. Om zijn nek hangt een sieraad, de edelsteen waar Atlantis eveneens bekend om staat te hebben en kan wonden genezen. Caius gebruikt het echter vrij weinig.
    Kida had actually experienced some magic in her life: a lot of the Atlanteans wear magic crystal shards around their necks, which give them magic powers like immortality and healing abilities, and even merged with the Mother Crystal itself.

    • Geschiedenis:
    Hoewel zijn ouders twee volkomen verschillende karakteristieken bezitten, kan Caius er volledig mee omgaan. Daarbij mogen zijn vader als zowel moeder wel heersers over Atlantis zijn, Caius heeft een opvoeding gehad waarbij dat niet te merken valt. Niet veel althans, aangezien ze hem liefde genoeg gaven en de macht niet naar het hoofd steeg.
    • Familie
    • Relaties
    ——Zoë Lyra Heart, jeugdvriendin
    Zijn er verder volunteers?
    • Extra:
          Hij is multilingual: Kida heeft hem meerdere talen geleerd, het schijnt dat Atlantean de wortel is van allerlei talen. In deze taal schiet hij vaak als hij plotseling erg nerveus is door een vrouw of iets anders, waar hij later niets meer over kwijt wilt.
          Caius kan Atlantisch schrijven.
    • Likes: Exploreren ; Vrienden, waar hij niet veel van heeft ; Samen zijn met Zoë ; Familie ; Obby (Lava hond) ;
    • Dislikes:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 21:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is mijn rol tot nu toe goedgekeurd, Black?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oooh hij ziet er zo awesome uit :0


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij is prima, ik zet hem erbij!

    Wie zijn zijn ouders?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 13:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is er nog plek? Want bij rollen staat er vol, maar onderaan zijn nog twee bolletjes vrij?


    ~ Bleh. ~

    milou_ schreef:
    Is er nog plek? Want bij rollen staat er vol, maar onderaan zijn nog twee bolletjes vrij?

    Nee, we zitten vol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Hij is prima, ik zet hem erbij!

    Wie zijn zijn ouders?

    Kida Nedakh en Milo Thatch (Atlantis).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    VEGA HANAN TUSLAN



    • Naam
          Vega - the name of a star in the constellation Lyra. Its name is originally Arabic, meaning "the swooping (eagle)" - v-ay-gah
          Hanan - means 'mercy' or 'compassion' in Arabic - hah-nah-en
          Tuslan - an anagram of 'Sultan', her original surname - t-ooh-slahn

    • Leeftijd
          17.

    • Geslacht
          Vrouwelijk.

    • Jaar
          7

    • Innerlijk
          Humorvol
          Rustig
          Afwachtend
          Intelligent
          Onzeker
          Spontaan
          Explosief
          Wantrouwend
          Grappig
          Muzikaal

    • Uiterlijk[Vanessa Hudgens]
    Vega is zo'n 1.78, wat haar redelijk lang maakt - het zit vast in de familie. Ze is slank, met een gemiddelde hoeveelheid rondingen.
    Ze is een redelijk doorsnee meisje; ze draagt maar weinig make-up, heeft geen tatoeages of piercings en heeft geen enorm opvallend gezicht.
    Haar Indisch/Arabische looks (donker haar, donkere haren, getinte huid) verraden haar roots.
    Over het algemeen kleedt Vega zich comfortabel en een beetje boyish - skinny jeans of baggy broeken, tanktops, sweatshirts en t-shirts, gecombineerd met sneakers of kistjes. Het is dan ook een verbazing voor vele mensen dat ze ook meisjesachtig kan zijn.
    Ze vindt het best leuk om te experimenteren met make-up en haar haren, maar dit doet ze niet te veel in het openbaar.

    • Geschiedenis
    In tegenstelling tot haar broer heeft Vega hun moeder wel gekend, iets dat ze van haar vader geheim moet houden. Haar vader heeft Vega als klein meisje bij haar moeder gedumpt, al vlak na de geboorte, omdat hij niet wilde dat zijn zoon 'verpest' zou worden door de omgang met meisjes/vrouwen. Toen hun moeder echter drugsverslaafd raakte en opgenomen moest worden, is de band tussen Vega en haar vader en broer beter geworden, al is het nog steeds wat vreemd, zeker dankzij de vrouwonvriendelijke standaarden van het gezin. Het is al een wonder dat ze naar school mag.

    • Familie
    Jafar Sultan [vader]
    Faysa El'Amin [moeder]
    Bassam Sultan [tweelingbroer]


    • Relaties
          Bassam Sultan - broer (in het geheim).
         

    • Extra
          Vega is biseksueel.
          De enige die weet dat Sam haar broer is en Jafar haar vader zijn zij zelf. De school is lichtelijk op de hoogte, maar ook alleen het bestuur. Dit is ook de reden dat ze haar achternaam verdraaid heeft; zo zal niemand iets vermoeden.
          Vega heeft heel lang drank afgezworen omdat ze weet wat het met mensen doet. Nu drinkt ze af en toe, en rookt ze af en toe - een gewoonte die ze van haar broer gepikt heeft. Drugs zal ze echter nooit aanraken.
          Haar favoriete muziek is die van bandjes als Neck Deep, Paramore en Bring me the Horizon.
          Vega speelt piano.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 18:27 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Miakoda 'Mia' Sakima Smith
    "Karma bitch."

    NAAM
          Miakoda • power of the moon • Native-American | My ah koo dah
          Sakima • Mink • Native-American | Sah ki mah
          Smith • van de grote stad • Brits

          • Mia

          Miakoda heeft half Native-American roots in haar bloed zitten van haar moeders kant en heeft daarom ook twee namen afkomstig uit haar cultuur. Om de naam af te korten heet ze ook wel Mia..


    LEEFTIJD
          17 jaar – 16 november.

    GESLACHT
          Vrouwelijk.

    JAAR
          Zevende.


    "quote."

    "quote."

    INNERLIJK

          POLITE
         

          COLD
         

          KINDA BITCHY
         

          MUSIC OBSESSED
         

          PICKY
         

          ARROGANT
         

          SENSIBLE
         

          INTELLIGENT
         


          SARCASTIC
         

          SANGUINE
         
    UITERLIJK [FC: Kristina Kazarina]
          • – Looks in general
          Ze heeft een lengte van 1.73 wat gemiddeld, misschien zelfs best lang is voor een vrouw – een groot deel van haar lengte heeft ze te danken aan haar relatief lange benen.
          Haar huid, ogen en haren geven haar een redelijk exotische look, die ze aan haar moeder te danken heeft. Haar huid, om te beginnen is licht getint en verkleurt redelijk snel in de zon en ze verbrand nooit. Haar ogen zijn een lichte tint bruin. Haar haren komen tot haar onderrug en hebben een lichte slag, soms krullen ze echter wat heftiger, ook haar lokken zijn bruin, echter een stuk donkerder dan haar ogen.

          • – Body shape
          Ze is een beetje een zandloper met de verhoudingen 82 cm- 60 cm- 84 cm. Haar rondingen zijn redelijk vol en rond, zowel bij de billen als bij haar boezem en ze is dan ook zeker niet ontevreden over haar figuur.

          • – Face
          Mia heeft redelijk koele, mysterieus kijkende bruine ogen waar je weinig uit kunt aflezen. Ze worden gesierd door zwarte wimpers en donkere wenkbrauwen. Meestal kijkt ze strak voor zich uit en krijg je maar moeilijk hoogte van haar
    Haar neus is vrij smal en loopt uit in een redelijke ronde wip wat haar ergens iets schattigs geef. Ze heeft redelijk volle roze lippen die meestal gevormd zijn in een zwakke glimlach, hoewel haar ogen meestal niet meelachen. Haar jukbeenderen zijn vrij strak en haar wangen redelijk hol, hierdoor heeft haar hoofd een zogeheten 'hart-vorm'. Wanneer ze lacht - als ze lacht - krijgt ze lichte kuiltjes in haar wangen.

          • – Style
          Vrouwelijk en iet wat uitdagend.

          Mia doet niet aan piercings en tatoeages.

    "quote."

    GESCHIEDENIS
         

    FAMILIE
          Pocahontas Smith | mom
    John Smith | dad
    RELATIES
          Jack – soort van vriendje, of ex vriendje. They haven't talked to each other for two years.

    EXTRA
          Likes:
          Dislikes:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 20:57 ]


    I just caught the wave in your eyes

    BIack schreef:
    (...)
    Nee, we zitten vol.

    Ik dacht dat er geen personages meer aangemaakt mochten worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.