• Disney Descendants
    September 2015 - Het is jaren na alle bekende disney verhalen; doornroosje, sneeuwwitje, de leeuwenkoning, de kleine zeemeermin... en nu zijn alle zoons en dochters verenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.



    "No one is too old for a fairytale."






    Rollen VOL
    Naam • Ouders //Faceclaim// Leeftijd/Schooljaar - Username [Pagina] [Reservering]

    Good guys
    • ? • Rapunzel en Flynn //Finn Harries// ?/? - Belmont [?] [2/09]
    • Kevin Josiah Abu Randolf • Aladdin en Jasmine //Marlon Teixeira// 17/7 - SiriuslyBlack [1.12] [2/09]
    • Araldo Aurelio Ramos • Sleeping Beauty //?// 17/7 - Alastor [1.8] [2/09]
    • Patch • Mad Hatter en White Queen //Dylan O'Brien// 7/17 - IJsvogel [1.3]
    • Liam Peter Cooper • Wendy //?// 14/4 - Sneeuwkit [1.8] [3/09]
    • Cameron Sim Kingsley • Simba //?// 7/17 - Ziegler [1.6] [3/09]
    • Gregor • Olaf //Lucky Blue Smith// ?/? - Leithold [1.9] [3/09]
    • Jack Abaddon Skellington • Jack the Pumpkin King //Miles McMillan]// 18/7 - SiriuslyBlack [1.12] [3/09]
    • Sebastian Hunter Ryder • Tinkerbell //Steven Krueger// 16/6 - WeasIey [?] [3/09]
    • Archer Richard Hood • Robin Hood //Josh Hutcherson// 16/7 - Beaufort [1.8]
    • Geronimo Ezra Bear • Bagheera en Baloo //Sonny Henty// 17/7 - ChocoIate [1.9] [4/09]
    • Arianna Emilia Frost • Elsa en Jack Frost //Taylor Momsen// 16/6 - BIack [1.4]
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming • Cinderella //Magdalena Zalesjka// 18/7 - ChocoIate [1.2] [2/09]
    • Melody Erica • Ariel //Danielle Jackson// 16/6 - Belmont [1.5]
    • Evelyn Ryder • Flynn en Rapunzel //Bridget Satterlee// ?/? - EthereaI [1.6] [2/09]
    • Elif Aleyna Rider • Flynn en Rapunzel //Bridget Satterlee// ?/? - Illicit [1.6] [3/09]
    • Celeste Apollonia Coral • Belle en Beast //Daria Sidorchuk// 6/16 - SiriuslyBlack [1.3] [2/09]
    • Stella Marley Hope White • Snowwhite //Lily Collins// 17/6 - Gunnulfsen [1.10]
    • Rose Aurora Hunter-Blanter • Sleeping Beauty //Amanda Seyfried// 17/7 - WeasIey [1.8]
    • Pepper Catherine Kingsleigh • Alice //Scarlett Leithold// 17/7 - Leithold [1.6] [3/09]
    • Phoebe Alice Kingsleigh • Alice //?// ?/? - Belmont [1.9] [3/09]
    • ? • Merida //Jane Lévy// ?/? - Fillion [1.11] [3/09]
    • Marley Emilia Edwards • Tianna en Naveen //?// 17/7 - Illicit [1.8] [3/09]
    • Mei Yu Li • Mulan //Arden Cho// 16/6 - Beaufort [1.8] [4/09]
    • Fallon Annabelle Hester • Timon en Pumba //Kalani Hilliker// 6/16 - Ziegler [1.8] [4/09]

    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar en Zira //Christopher Mccrory// 17/7 - BIack [1.1]
    • Bran Mirza Allistair Mills • Evil Queen //Mikkel Jensen// 17/7 - Beaufort [1.4]
    • Oliver James Hook • Captain Hook //Francisco Lachowski// ?/? - Proprius [1.9] [2/09]
    • Bassam Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// 17/7 - Gunnulfsen [1.7]
    • Dante Axl Diaval Delirium • Maleficent //?// 18/7 - Magnus [1.11]
    • Vaughn Kayden Sparrow • Jack Sparrow //Diego Barrueco// 17/7 - Illicit [1.9] [3/09]
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith • Red Riding Hood //Mikey Murphy// 16/6 - BIack [1.9] [4/09]
    • Cornelius Eloi Facilier • Doctor Facilier //Joshua Williams// 18/7 - Greedling [1.11]
    • Madilyn Raven de Vil • Cruella de Vil //Piper America// 17/7 - Leithold [1.2] [2/09]
    • Zoë Lyra Heart • Queen of Hearts //?// 18/7 - Meraki [1.10] [2/09]
    • Serenity Jade Walker • Rumpelstiltskin //?// 16/6 - Alastor [1.7]
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith • Hades //Luanna Perez// 16/7 - Magnus [1.7]
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase • Ursula //Margot Robbie// 17/7 - WeasIey [1.12] [4/09]

    •
    •


    "Never grow up."


    Invullen
    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Jaar - zie informatie -
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Familie
    • Relaties
    • Extra


    Informatie
    Meer volgt.
    Jaarlagen
    • 10/11 - Eerste
    • 11/12 - Tweede
    • 12/13 - Derde
    • 13/14 - Vierde
    • 14/15 - Vijfde
    • 15/16 - Zesde
    • 16/17 - Zevende

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeen komen met de andere kinderen.

    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy -

    Locatie




    Dorms
    Girls
    Room one
    Chamber of thorns.
    • Stella Marley Hope White - Snow White
    • Melody Erica - Ariel
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming - Cinderella
    • Rose Aurora Hunter-Blanter - Sleeping Beauty
    • Arianna Emilia Frost - Elsa en Jack Frost

    Room two
    Mermaid lagoon.
    • Evelyn Ryder - Rapunzel en Flynn
    • Madilyn Raven de Vil - Cruella de Vil
    • Pepper Catherine Kingsleigh - Alice
    • Elif Aleyna Rider - Rapunzel en Flynn
    • Zoë Lyra Heart - Queen of Hearts

    Room three
    Cristal room.
    • Serenity Jade Walker - Rumpelstiltskin
    • Celeste Apollonia Coral - Belle en Beast
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase - Ursula
    • Fallon Annabelle Hester - Timon en Pumba
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith - Hades

    Room four
    Room name.
    • Dochter Merida
    • Marley Emilia Edwards - Tianna en Naveen
    • Phoebe Alice Kingsleigh - Alice
    • Mei Yu Li - Mulan
    •
    Boys
    Room five
    Room of fire.
    • Gregor - Olaf
    • Bassam Hashim Sultan - Jafar
    • Zayko Scar von Ardon - Scar en Zira
    • Patch - Mad Hatter en White Queen
    • Vaughn Kayden Sparrow - Jack Sparrow

    Room six
    Room name.
    • Zoon Aladdin en Jasmine
    • Sebastian Hunter Ryder - Tinkerbell
    • Dante Axl Diaval Delirium - Maleficent
    • Zoon Jack the Pumpkin King
    • Araldo Aurelio Ramos - Sleeping Beauty

    Room seven
    Room name.
    • Oliver James Hook - Captain Hook
    • Archer Richard Hood - Robin Hood
    • Cameron Sim Kingsley - Simba
    • Zoon Rapunzel en Flynn
    • Zoon Rapunzel en Flynn

    Room Eight
    Room name.
    • Bran Mirza Allistair Mills - Evil Queen
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith - Red Riding Hood
    • Liam Peter Cooper - Wendy
    • Geronimo Ezra Bear - Bagheera en Baloo
    • Cornelius Eloi Facilier - Facilier

    If you have ideas for names, let me know!
    Wie missen er nog?


    Regels
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 23:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    EthereaI schreef:
    (...)

    Good, ik denk nog even na over de ouders (:


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar en Zira //Christopher Mccrory// 17/7 - BIack [1.1] [2/09]
    • Bran Mirza Allistair Mills • Evil Queen //Mikkel Jensen// 17/7 - Beaufort [1.2] [2/09]
    • ? • Captain Hook //?// ?/? - Proprius [?] [2/09]
    • • Jafar //?// ?/? - Gunnulfsen [?] [2/09]
    • ? • Maleficent //?// ?/? - Magnus [?] [2/09]
    • Madilyn Raven de Vil • Cruella de Vil //Piper America// 17/7 - Leithold [1.2] [2/09]
    • ? • Queen of Hearts //?// ?/? - EthereaI [?] [2/09]

    • ? • Rumpelstiltskin //?// ?/? - Alastor [?] [2/09]
    • ? • Hades //?// ?/? - Magnus [?] [2/09]


    Dit klopt volgensmij niet helemaal :')


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Dit klopt volgensmij niet helemaal :')

    Oh nee oops haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Meraki schreef:
    O dit was ik er vergeten bij te zeggen: mijn dochter van Queen of Hearts wordt een bad girl. De zoon van Captain Hook wordt een good guy, maar Proprius wil die rol graag van me overnemen. ^^


    Het staat fout in de lijst! De dochter van de Queem of Hearts hoort bij mij en ze is een 'slechterik'. De rol van Proprius, de zoon van Captain Hook, staat bij de slechteriken en dat is juist een goeierik. (:


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Het staat fout in de lijst! De dochter van de Queem of Hearts hoort bij mij en ze is een 'slechterik'. De rol van Proprius, de zoon van Captain Hook, staat bij de slechteriken en dat is juist een goeierik. (:

    Het klopt nu weer als het goed is c;

    Maar het gaat om de ouders of je bij goed of slecht staat, het personage mag je zelf weten hoe je dat maakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Fillion schreef:
    Is Merida een Disney prinses?


    Is hier overheen gelezen, of ben ik zó blind dat ik het antwoord niet zie staan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (...)

    Is hier overheen gelezen, of ben ik zó blind dat ik het antwoord niet zie staan?

    Ik had het antwoord al gegeven, maar ze is wel een princess ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Ik had het antwoord al gegeven, maar ze is wel een princess ^^


    I'm sorry. Uh, en nu zit er een stop op de meisjes. :'D Waarschuw je me als er een meisje (dochter van Merida) vrijkomt?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (...)

    I'm sorry. Uh, en nu zit er een stop op de meisjes. :'D Waarschuw je me als er een meisje (dochter van Merida) vrijkomt?

    Jij mag er nog wel eentje, gezien jij al voor de stop iemand wilde c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Jij mag er nog wel eentje, gezien jij al voor de stop iemand wilde c;


    Graag. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hey, kan ik meedoen?
    Ik zou graag een tweeling maken.
    (Jongen en meisje)
    Maar ik zie dat er een tijdelijke stop op meisjes is.
    Zou iemand mij pls een pb willen sturen als die stop gedaan is.


    You are my piece of paradise.

    Oh en mag mijn meisje de dochter van Flynn en Rapunzel zijn? :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Sneeuwkit schreef:
    Hey, kan ik meedoen?
    Ik zou graag een tweeling maken.
    (Jongen en meisje)
    Maar ik zie dat er een tijdelijke stop op meisjes is.
    Zou iemand mij pls een pb willen sturen als die stop gedaan is.

    Ja is goed! Zal ik de jongen er alvast bijzetten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    EthereaI schreef:
    Oh en mag mijn meisje de dochter van Flynn en Rapunzel zijn? :Y)

    Of course ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arianna Emilia Frost
    "The cold never bothered me anyways."




    Face Claim; Taylor Momsen.

    Leeftijd
    Zestien.

    Geslacht
    Vrouwelijk.

    Jaar
    Zes.

    Innerlijk
          Arianna is een goed gebekte studente. Ze heeft altijd wel haar weerwoordje klaarleggen en laat niet zo makkelijk over zich heenlopen. Als ze iets te zeggen heeft of een mening heeft over iets of iemand, wind ze daar geen touwtjes om. Arianna is iemand die je met gemak verteld wat ze van iets, iemand of van jou vindt en ze heeft dan ook een hekel aan achterbaks gedoe. Aan de ene kant is dit een goede eigenschap, maar het zorgt er ook wel voor dat ze soms behoorlijk bot en bitchy over kan komen.
          Naast goed gebekt is Arianna niet echt een stuudje. Ze is niet geweldig slim, maar ook niet dom. Ze is een gemiddelde studente en haalt redelijke cijfers. Voor sommige vakken moet ze wat meer haar best doen dan voor andere en het rapport wat ze terug krijgt is niet altijd even geweldig, maar meestal weet ze zich wel te redden.
          Arianna is makkelijk beïnvloedbaar. Ze wil er graag bijhoren en dus gaat ze tot het uiterste om ook "cool" te zijn zoals de andere. Ze is altijd een beetje een buitenbeentje geweest omdat ze dezelfde krachten als haar moeder heeft en veel mensen toch liever uit haar buurt blijven omdat ze het niet altijd onder controle kan houden. Ze is ook behoorlijk onzeker en dat is dus nog een reden waarom ze er graag bij wil horen. Ze probeert zichzelf nog een beetje uit te vinden en dat gaat nogal lastig, omdat ze zich veel te veel aantrekt van wat andere van haar denken.
          Verder is Arianna een redelijke durfal en zegt ze niet zo snel nee tegen iets. Ook omdat ze zichzelf wil bewijzen, maar ook omdat niet veel haar afschrikt en ze erg nieuwsgierig is, dus ze graag dingen uitprobeert. Dit verschilt van onschuldige dingen naar bijvoorbeeld drugs, alcohol etc.
          Net zoals haar moeder heeft Arianna nogal wat moeite met het binnenlaten van mensen. Ze weet dat ze haar snel veroordelen op wat ze kan doen en ze is bang dat ze haar pijn doet. Daarom zijn de meeste relaties die ze heeft nog al wat oppervlakkig en is ze tegen de meeste mensen wel aardig, maar deelt ze niet zo snel haar "geheimen" of dingen die haar dwars zitten. Bran is hier een van de weinige uitzonderingen op. Zij weet veel over hem en hij weet veel over haar. Ze heeft het gevoel alsof ze open met hem kan zijn en dat is ook één van de redenen waarom ze hem leuk vindt.
          Als je voorbij deze muur - van ijs hehe - bent, is Arianna echter een vrolijk en gestoord meisje, dat er van houdt om grappen uit te halen en te lachen en ze geeft enorm veel om degene van wie ze houdt. Als haar vriend of vriendin ben je dus in goede handen. Deze eigenschappen heeft ze overduidelijk van zowel haar vader als haar moeder geërfd.

    Uiterlijk
          Arianna heeft licht blond, lang haar, net zoals haar moeder en grote, blauw groene ogen. Verder heeft ze een rond gezicht en dunne, lichtroze lippen. Arianna heeft een slanke bouw en is met haar één meter negenvijftig behoorlijk klein vergeleken met de rest.
          Ze draagt vaak zware, zwarte make-up - iets waar haar moeder wat minder blij is - dit heeft ook te maken met haar onzekerheid omdat ze bang is dat ze anders niet mooi genoeg is, maar ze vind het ook leuk om bezig te zijn met make-up en haar uiterlijk. Verder heeft ze geen piercings of tatoeages, maar hij zit ze wel over na te denken, gezien ze heel gaaf vindt.

    Geschiedenis
          De moeder van Arianna - Elsa of Arendelle - is de koningin van Arendelle en haar vader is Jack Frost. Dit zorgt ervoor dat Arianna behoorlijk wat krachten heeft gekregen en op sommige punten zelfs sterker is dan haar ouders. Haar ouders wonen samen in een gigantisch ijskasteel in de buurt van Arendelle, dat Jack en Elsa samen gebouwd hebben.
          Over het algemeen is hun familie erg "huisje boompje beestje", op het feit na, dat het soms wat lastig is voor Arianna om om te gaan met de krachten die ze bezit. Ruzies tussen haar en haar moeder, kunnen soms ook behoorlijk uit te hand lopen, omdat Arianna haar krachten veel minder goed onder controle heeft dan Elsa.

    Familie
    x Moeder Elsa of Arendelle.
    x Vader Jack Frost - cause I can and cause I ship Jelsa, k.
    x Tante Anna of Arendelle.
    x Oom Kristoff.

    Relaties
    x Bran Mirza Allistair Mills best buds en ze heeft stiekem al langere tijd een crush op hem waar hij absoluut niks van weet, omdat ze bang is dat Bran haar meer ziet als een zusje. Bran is haar grote voorbeeld en dat is misschien altijd even goed op sommige punten.
    x Madilyn Raven de Vil de twee hebben een hekel aan elkaar, dit vooral omdat ze veel op elkaar lijken en daardoor nogal botsen.
    x Perso Iloon friends.

    Extra
    Net zoals haar moeder Elsa, bezit Arianna de kracht om ijs te besturen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 22:52 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Bran Mirza Allistair Mills
    The Evil Prince


    Bran || Raven
    Mirza || Prince
    Allistair || Defender
    Mills || Near the mill


    Leeftijd
    17
    1997 , Hij verjaard op 7 Maart __ i

    Jaar
    7

    Innerlijk

    s Mysterieus & Stil
    s Sluw & intimiderend
    s Ongeduldig & kan niet stil zitten
    s Rap gefrustreerd & jaloers type
    s Artistiek
    s Stille denker
    s Sadist & sarcastish
    s Kan heel , heel erg diep vanbinnen toch een eerlijk en aardige jongeman zijn.

    Uiterlijk
    Bran heeft amper wat om zijn uiterlijk, integendeel tot zijn moeder met haar Magic Mirror. Hij heeft dan ook amper wat uiterlijke kenmerken van haar mee en lijkt enorm veel op zijn vader, wiens gezicht hij nooit heeft gezien.
    Hij heeft een Mysterieuze en ietswat intimiderende indruk na op anderen. Dit is typisch iets voor hem en probeert nooit echt veel emotie te tonen voor anderen waardoor hij kill of zelfs geïrriteerd kan overkomen op mensen die hem willen pijlen. Enkel aan mensen die hij echt om heeft zal hij zijn emoties durven tonen. Maar nog steeds vind hij emoties een zwakte punt.
    Met zijn 1.87 meter is hij niet meteen de langste van de school, maar dat vind hij wel fijn. Hij is enorm mager en heeft een goede sportieve bouw, die net goed is. Niet te overdreven gespierd, maar hij is is ook niet slap. Hij is wekelijks in de sporthal te vinden en houd ook wel van ochtend-joggen.
    Hij heeft donkerblonde haren die van nature krullen, maar naarmate de jaren vorderen eerder een golf met zich mee hebben. Hij houd wel van zijn out-of-bed look en heeft soms als hij eens lui is een tweedaags stoppelbaartje. Deze accentueren zijn strakke kaaklijn en zijn iets donkerder net zoals zijn wenkbrauwen die eerder een bruine tint met zich mee dragen. . Verder heeft Bran een normaal gezicht met smalle lippen en sprekende gifgroene ogen die lichte grijze spikkeltjes met zich mee hebben en een wat gemene sfeer geven, eens je hem voor het eerst opmerkt.
    Wat vaak als eerste opvalt is het aantal inkttekeningen dat de jongen op zijn lichte huid draagt. Echter weet Bran dat te tekening op zijn borst niet meteen iets is waar hij bekend om wilt staan. Zijn aftelklok naar de dood.


    Geschiedenis

    Once upon a time...

    Hoewel de sprookjes aanduiden dat de Evil queen van een klif viel en zo aan haar einde kwam is dit niet helemaal waar. Ze verloor haar kroon misschien dan wel en werd ergens heel ver van the Enchanted Forrest gestuurd, toch probeerde ze aan haar eigen happy ending te werken eentje die ze een tijd geleden verloor en met wraak niet opgelost kreeg.
    Op een dag ontmoette ze een knappe blonde jongeman, één die haar niet uitmaakte voor slecht en zelf niet een al te proper blad had maar wel op één of andere manier wist haar om zijn vinger te winden. Ze had hem lief en deelde het bed met hem hopend op een eigen happy ever after.
    Ze geraakte zwanger, maar toch voelde ze zich zwak. Liefde maakte zwak en hoewel ze van de man hield en deze ook enkel van haar hield liet haar nog duistere hart haar krachten gebruiken op de man. Haar excuses om haar krachten te hergebruiken was dat hij ontrouw pleegde en daarvoor veranderde ze de man, de vader van haar kind in een raaf. Een witte raaf weliswaar omdat ze wist dat dit haar pure schuld was en ze deze vloek niet zomaar ongedaan kreeg.
    Algauw kreeg the Evil queen spijt en probeerde ze verschillende dingen om de raaf weer tot de man te toveren van wie ze hield maar tevergeefs.
    All magic comes with a price.

    De witte raaf verdween eens hij wist dat het een hopeloze taak zou worden en sindsdien heeft ze hem nooit meer weergezien. Als straf voor haar daad vervloekte ze zichzelf, niet wetend dat het niet haar zou aantasten maar het kind die in haar buik groeide. Ze vervloekte haar zoon die niet veel later op de wereld gebracht werd met de naam Bran.
    De vloek “sands of time” zorgde ervoor dat de jongen een inkerving kreeg op zijn borst, in de vorm van een zandloper met metaforische vleugels. De legendes vertellen dat een zandloper het symbool is van het verleden en de toekomst en dat deze vloek zal bepalen welke van zijn daden zijn leven zouden verlengen of verkorten.
    De jongen haf ze de naam Bran, als een herinnering aan de man van wie ze hield. Een raaf met witte vleugels. Mirza , omdat het jochie voor haar, haar kleine prins is en Allistair omdat hij zou beschermen wie hij lief heeft.

    Ze heeft haar duister hart laten ophelderen en voor het jochie gezorgd zoals een echte moeder hoort te doen. Maar nooit heeft ze de zwarte raaf in Bran gezien. Namelijk met de vloek die hij kreeg, heeft zijn vader, welke zijn moeder nooit meer gezien had ook een spreuk op de jongen uitgeoefend. Namelijk de spreuk dat als het zand, zijn zandloper vult de jongen niet zou sterven maar een nieuw leven krijgt als een raaf.
    De raaf staat zowel symbool als de beschermers van de levenden en doden waarbij de ook berichten vanuit het dodenrijk kunnen doorgeven aan de levenden. Ze halen verloren zielen op die als ze ontrouw of onreinheid hebben uitgevoerd levend verbrand worden en uit hun assen als zwarte raven herboren worden om een nieuw leven te beginnen. De raaf word ook vaak gezien als een symbool van geluk of een symbool van een bloederige oorlog.
    Echter weet zijn moeder niet hiervan en stuurde ze de jongen naar de school zodat hij niet zoals haar een duister hart zou creëren en ‘sterven’ .
    Bran word van kleins af aan al geteisterd door nachtmerries. Deze gaan voornamelijk over de dood en telkens weer ziet hij de zwarte raaf die op hem staat te wachten. Nu is hij deze nare droom al gewoon geworden en denkt hij zich te verbeelden dat een zwarte raaf hem iedere avond opwacht aan het raamkozijn. Maar hij moet eens weten dat het echt zo is.

    Familie
    The Evil Queen _ Mother_ Regina Mills
    † _ Father _ ???



    Relaties


    P

    Arianna Emilia Frost_ De twee zijn al een lange tijd beste vrienden en beschouwd haar als zijn zusje. Ze kunnen het goed vinden al stuurt hij haar een beetje de slechte kant op.

    Zuleika Cayenne Sheba Calbaith _ Naast Arianna is Zuleika ook zijn Goede vriendin en iemand waar hij ook veel aan toevertrouwd, dingen die hij misschien niet aan Ari zou kunnen zeggen. Hij is blij met haar als luisterend oor en heeft toch al een beetje het gevoel dat zijn zien aan haar vader behoort. In Hell.

    Zayko Scar von Ardon _ Smoke Buds. Echte vrienden zijn ze ook weer niet, maar Bran vind het fijn om met hem een sigarettje op de steken en over enkele dingen te praten al zal hij het niet meteen persoonlijk maken

    Blakely Caitlyn Tremaine-Charming _ Smoke buds & Locker buren: Net zoals Bij Zayko vind hij het gezellig om een peuk met haar op de steken of een praatje de slaan maar meer heeft hij niet aan haar vrij. Wilt hij ook niet.


    O

    Extra Hij rookt en drink geen alcohol, behalve appel cider. Ook is hij linkshandig.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 21:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH