• Hi !

    Ik zou graag een RPG/MSV openen over een reality show, namelijk 'Secret Story'. Deze show bestaat echt en ik wil mijn RPG/MSV er graag op baseren. Het gaat over jong-volwassene die in een mooie en gezellige villa tijdens enkele weken samen moeten leven. De baas van het huis heet 'De stem', maar niemand kan hem zien of voelen, je kan hem alleen maar horen. 'De stem geeft de kandidaten opdrachten waarmee ze geld kunnen verdienen. Ze hebben elk een geheim (voorbeelden :
    Ik ben een millionair, ik was vroeger een zwerver, ik heb een tsunami overleefd,...) die ze absoluut moeten houden, degene die zijn geheim het langst kan houden wint 150 000€.

    Mijn bedoeling is dat elke speler van de RPG zijn/haar geheim niet mag doorvertellen maar dat de andere het moeten raden. Er worden wel soms paar tips gegeven voor de andere kandidaten (als ze bijvoorbeeld een opdracht van 'De stem' hebben volbracht.)

    Het ziet er nu wat ingewikkeld uit, maar als je vragen hebt kan je ze altijd stellen. Ik vroeg me dus af of mensen hier geïnteresseerd in waren ?

    Groetjes xx


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Lijkt me leuk.


    Tell me about it, stud.

    Wil je me een berichtje sturen als je het opent?

    LanieH schreef:
    Wil je me een berichtje sturen als je het opent?


    Jep.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”