• Hallo Quizletters! Vandaag zijn we weer terug met de Quizlet Radio!

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Furiosa en Dauth! Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en heel erg welkom.


    We zijn ook op Facebook
    Quizlet Radio is beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist.
    Verzoekjes insturen
    Je kunt vanaf nu online muziek aanvragen wat automatisch in SAM Broadcaster (ons radio programma) wordt gezet. Zou een liedje niet in de lijst staan en je hebt goed gezocht, dan kun je altijd nog het liedje uploaden. Dat kun je hier doen of door op de "Upload MP3" knop te drukken die onderaan de verzoekjes pagina staat.

    Verzoekjes vraag je online aan, dingen in het topic worden genegeerd!

    Verzoekjes informatie
    - Iedere luisteraar mag 2 keer per uur een verzoekje indienen, met een maximum van 5 keer per dag.
    - Een artiest mag maar 1 keer per uur worden aangevraagd.
    Klik hier voor de radio!
    Klik hier voor de chat
    of login aan de zijkant van de radio.


    Problemen
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5. Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.
    Afgespeelde liedjes
    De liedjes die wij hebben afgespeeld kun je hier vinden.

    Als het stukje [Belangrijk] niet in de titel mag, haal het dan alsjeblieft weg.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 20:49 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Mijn Internet is weg D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    De chat verzend heel langzaam de berichten.=')
    Ja, kan er niet veel aan doen. Geen idee waarom hij zo langzaam is T_T


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Ja, kan er niet veel aan doen. Geen idee waarom hij zo langzaam is T_T


    It's okay.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk dat er een radio is! Alleen jammer dat ik bijna op het eind er achter kom. hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    ColtonLee schreef:
    Wat leuk dat er een radio is! Alleen jammer dat ik bijna op het eind er achter kom. hihi
    Dat klopt, maar als je onze pagina op FB liked, dan blijf je op de hoogte! Daarop plaatsen we altijd wanneer we gaan draaien en zodra we gaan draaien posten we ook wat. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 23:27 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Dat klopt, maar als je onze pagina op FB liked, dan blijf je op de hoogte! Daarop plaatsen we altijd wanneer we gaan draaien en zodra we gaan draaien posten we ook wat. :Y)


    Alleen jammer dat ik geen FB heb maar ik zal het in de gaten proberen te houden.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    ColtonLee schreef:
    (...)

    Alleen jammer dat ik geen FB heb maar ik zal het in de gaten proberen te houden.
    Oh.. Ja, dan houdt het op. Moet je maar Quizlet in de gaten houden. :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Oh.. Ja, dan houdt het op. Moet je maar Quizlet in de gaten houden. :Y)


    Dat ga ik zeker doen


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Zooo, dat was de radio uitzending. We hebben ervan genoten. Fijne avond allemaal!


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Net gemist, had het kunnen gebruiken na twaalf uur werken, lang leve de horeca!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah, kak, gemist :c


    Tijd voor koffie.

    Nooo, ook gemist. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kon helaas niet luisteren D:


    -