• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het een leuk idee!
    Ik denk dat het handig is om een paar mensen in te stellen als redacteurs, en dat andere users dan ook met ideeën kunnen komen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 18:22 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat een leuk idee (: Ik ga het sowieso volgen.
    Misschien dat er wat OP verhalen gepromoot kunnen worden zodat die hopelijk meer aandacht krijgen?

    Ik zou graag meehelpen, al denk ik niet dat ik daar genoeg tijd voor heb naast school.

    Zou het dan eigenlijk in één story gaan en dan elk magazine een eigen hoofdstuk? Of voor elk magazine een nieuwe story? (Als dat niet tegen de regels is)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 18:26 ]

    Ik zou wel willen helpen ook! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is een heel leuk idee en al een paar keer eerder uitgevoerd. Helaas stoppen ze er altijd mee naar de eerste uitgave.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op een andere site zit ik zelf in een redactieteam van een nieuwsbrief voor users, door users. Inderdaad met wedstrijden, interviews, artikelen, quotes, enzovoort. Daar is het heel leuk en slaat het ook heel goed aan, dus ik zou het absoluut leuk vinden mocht het hier komen. :)


    She's imperfect but she tries

    Oeh, leuk! Ik zou graag willen helpen (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Een heel leuk idee! Als het zou komen dan zou ik ook leuk vinden om mee te helpen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Klinkt goed! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is awesome (cool)
    Ik wil wil schrijven en mensen interviewen, ik ga toch journalistiek studeren, en ik schrijf ook voor de school krant (cool)


    tiptoe through the tulips...

    OMG dit klinkt echt cóól!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik vind het een leuk idee en zou het ook leuk vinden om te helpen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een enthousiasme, leuk! Dan ga ik het in ieder geval ten uitvoer brengen!

    Shahkulu schreef:
    Wat een leuk idee (: Ik ga het sowieso volgen.
    Misschien dat er wat OP verhalen gepromoot kunnen worden zodat die hopelijk meer aandacht krijgen?

    Ik zou graag meehelpen, al denk ik niet dat ik daar genoeg tijd voor heb naast school.

    Zou het dan eigenlijk in één story gaan en dan elk magazine een eigen hoofdstuk? Of voor elk magazine een nieuwe story? (Als dat niet tegen de regels is)


    Iedere story zou één magazine zijn, met tien tot twintig hoofdstukken. Als ieder magazine een hoofdstuk wordt, wordt het denk ik rommelig en krijg je meer een soort nieuwsbrief.

    Homura schreef:
    Ik vind het een leuk idee!
    Ik denk dat het handig is om een paar mensen in te stellen als redacteurs, en dat andere users dan ook met ideeën kunnen komen.

    Dat was ik inderdaad van plan, een stuk of vijf redacteurs aanstellen. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik bepaal wie dat zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het een heel leuk concept, maar kan uit ervaring zeggen dat het zeker niet makkelijk is en je misschien best voor een redactie zorgt die je kan helpen, want alleen is het echt moeilijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Origen schreef:
    Ik vind het een heel leuk concept, maar kan uit ervaring zeggen dat het zeker niet makkelijk is en je misschien best voor een redactie zorgt die je kan helpen, want alleen is het echt moeilijk.

    Alleen ga ik sowieso niet doen, dan zou er waarschijnlijk maar één editie per jaar komen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou best willen helpen en lezen lijkt me ook leuk.='D


    You were born original, don't die as a copy.