• Disney Descendants



    "No one is too old for a fairytale."



    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 13:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iemand die bij het groepje mensen wil horen die een wrok hielden tegen Dante - lees geschiedenis van Dante, pg 11 -?

    En is er iemand voor Dante om mee te RPG'en?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gunnulfsen schreef:
    (...)
    Ik heb Vega hiervoor aangeboden maar ik weet niet of je daar behoefte aan hebt/wat je in gedachte hebt?

    Bedankt voor het reageren op mijn vraag. Een beetje jammer dat niemand anders erop antwoordde namelijk :'D
    Maar je hebt het al afgesproken met Beaufort, dus roleplay maar samen met haar. Alsnog bedankt voor het aanbieden tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik meld me af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hallo lieve mensen, we zijn van plan een tijdsskip te maken zodat de mensen die nu het gevoel hebben dat ze niet veel kunnen, toch nog kunnen posten.
    Enkel willen we dit wel even overleggen, zodat niemand zich buitengesloten voelt zoals dat misschien de afgelopen tijd wel is geweest.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Misschien een bepaalde les - in magie (dat klinkt lame) of zo? Like een bijzondere les die ze voor het eerst krijgen. Dark magic or something idk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Weasley went Amatis ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    @Gunnulfsen;

    BIack schreef:
    Misschien een bepaalde les - in magie (dat klinkt lame) of zo? Like een bijzondere les die ze voor het eerst krijgen. Dark magic or something idk.


    Ja, dat zou wel handig zijn, dan komt er misschien ook wat meer leven. Ik ben voor.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus --> Aeacus


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb inprincipe Geronimo en Miakoda (en soort van Blake? Hangt er een beetje vanaf waar we zitten) maar ik ben vrij inactief op Q


    I just caught the wave in your eyes

    Okay ik heb geen idee wat ik allemaal ben geweest but something like Psychopaths > Gaskarths > HeaIy > ChocoIate > GasoIine


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand voor Teddy/Arianna/Zayko? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    > Titel aangepast op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!