• Hé, was ik weer eens,

    ik heb hulp nodig bij het maken van een bedrijfslogo voor een opdracht voor school.
    Voor deze opdracht moesten we met een groepje een heel eigen bedrijfje bedenken en deze zogenaamd opzetten. Het is een grote opdracht en bepaald dus of we over mogen of niet. Nu was het mijn taak om het logo te ontwerpen.

    Dit is me gelukt en ik weet precies hoe ik het wil, alleen krijg ik het niet digitaal! Het lukt me maar niet om het logo op de computer te 'tekenen'..
    Het zou na dit weekend al af moeten zijn (dat is de deadline die we in de groep hebben gesteld), dus ik begin hem aardig te stressen eigenlijk. :(

    Zou er iemand voor mij willen proberen om het logo op de computer te kunnen maken?
    En dan zo dat ik hem ook kan gebruiken op onze visitekaartjes én briefpapier?

    Hoe moet het eruit komen zien?

    Naam: Animalistic
    In sierlijke, vriendelijke letters, maar wel duidelijk leesbaar.
    Met daaronder een spoor van verschillende dierenpootjes (zoals je zo'n voetspoor hebt, maar dan dus met meerdere dierenpoten).
    Pootjes die ik er sowieso terug in zou willen laten komen, zijn:
    Een hondenpoot, kattenpoot, paardenpoot, mensenvoet, vogelpoot en schapen/geiten/hertenpoot.

    Dat spoortje loopt dan onder de naam door, als een soort 'streep' eronder.
    Onder dat spoor komt dan ons slogan, maar die weet ik zelf ook nog niet 'ns, die hoor ik vandaag nog.

    Ik wil degene die dit doet, best een beloning geven, maar zou niet weten wat.

    Zou jullie eeuwig dankbaar zijn!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Heb je een foto van je originele design?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb nu even niet zo snel een nette tekening (ben niet thuis), maar had op mijn mobiel nog wel mijn eerste 'schets' staan:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Is zoiets wat je in gedachten hebt?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Zal eens ff photoshop opstarten, heb mijn tablet hier liggen, wie weet krijg ik iets voor elkaar :p

    Voila:



    Slogan kun je er zelf onder zetten met paint oid, lettertype van het logo is Freestyle Script, maar ik neem aan dat je een andere gaat gebruiken

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 21:21 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.